Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin ukkomieheen. Ystäväni sai puhuttua minut unohtamaan hänet. Nyt mies haluaisi suhteen kanssani.

Vierailija
10.08.2017 |

Nyt en tiedä aloittaako suhde vai sanoa miehelle että suhde alkaa vasta eron jälkeen. Enkö olisi kummassakin tapauksessa vain laastarisuhde? Pelottaa jos mies eroaa ja en ole hänen odotuksen arvoinen. Syyttääkö minua erosta? Mies on ihana kunnollinen ja sovimme toisillemme.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.  Tuosta ei tule kuin pahaa mieltä.

Vierailija
2/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihan kunnollinen, niin varmaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä kuinka vahvoilla sellainen suhde on, jonne on hypätty suoraan edellisestä suhteesta.

Itse sanoisin miehelle, että on hetken aikaa yksin erottuaan vaimostaan ja selvittää mitä elämältään haluaa. Jos muutamien kuukausien päästä hän on edelleen sillä kannalla, että ehdottomasti haluaa suhteen kanssasi. Niin alkaisin tapailemaan miestä tietyin varauksin. Sillä aikaa, kun otat etäisyyttä mieheen niin saat myös itse mietityttä, etä oletko tosissasi kiinnostunut miehestä vai kiinnostiko hän vain silloin, kun oli ukkomies.

Vierailija
4/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä joka tapauksessa voi tietää kuinka suhteenne onnistuu joten turha sitä murehtia. Mutta sanoisin miehelle että katsellaan vasta sitten kun hän todella on eronnut.

Vierailija
5/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ja kunnollinen mies, joka on halukas pettämään puolisoaan ja aloittamaan uuden suhteen ennen kuin on lopettanut edellistä...

Etkö itse huomaa mitään ristiriitaa? Haluatko itse olla parin vuoden päästä se nainen, jota tämä "ihana ja kunnollinen" mies pettää?

Vierailija
6/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pisteitä, yritä huomenna uudestaa

Vierailija
7/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi ottaa vastuullesi toisen pettymystä tai avioliittoa. Se paketti on sen toisen vastuulla. Riskinä on toki laastarisuhde, jossa mies kantaa omat käsittelemättömät traumansa teidän väliseen suhteeseen ja sama homma toistuu. Oon nähnyt silti tapauksia, jossa on hypätty liikkessä uuteen suhteeseen ja homma on onnistunut. 

Vierailija
8/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iris oletko se sinä?

Vierailija
9/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies on kunnollinen vaikka pettäisi vaimoaan. Nyt hän ei petä koska en ole tällähetkellä suhteessa häneen. Avioliitoilla on aina kaksi tekijää. En vain haluisi kiristää miestä eroamaan.

Mies sanoo että rakastaa minua. Eikö se voi olla aitoa?

Vierailija
10/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kunnon perspanot, niin tiedät sopiiko mies edes sinulle.

Vierailija
11/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakasta sinua, rakastaa sinulta saamaansa huomiota. Tuli suru hänelle puseroon ja iksu heti, kun pistit pillit pussiin.

Vierailija
12/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies on kunnollinen vaikka pettäisi vaimoaan. Nyt hän ei petä koska en ole tällähetkellä suhteessa häneen. Avioliitoilla on aina kaksi tekijää. En vain haluisi kiristää miestä eroamaan.

Mies sanoo että rakastaa minua. Eikö se voi olla aitoa?

Jooh, kaipa ne murhaajatkin voivat lemmikkieläimiään rakastaa.

Vierailija
13/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole valmis ensin päättämään entistä suhdettaan ennen sinun kanssasi aloittamista, hän haluaa vain sivusuhteen, ei parisuhdetta.

Kumpaa sinä haluat ap? Olla sivusuhteessa vai parisuhteessa?

Vierailija
14/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niinkuin itsestä parhaalta tuntuu, kenenkään muiden mielipiteillä ei ole väliä. Suhteet nyt vaan joskus saa alkunsa "yleisesti tuomittavissakin" olosuhteissa ja se on vaan elämää.

Vierailija
15/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein pari päivää sitten aloituksen siitä kuinka harkitsen "hankkivani" ukkomiehen. Eli en ole mikään moralisoija. Meillä on sinun kanssasi kuitenkin hyvin eri lähtökohdat; sinä taidat olla ihastunut ja minä kaipaan vain hauskanpitoa. Sinulle sanon, että ei ehkä kannata.

Vierailija
16/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aloita mitään! Puhun kokemuksesta. Siinä käy vain huonosti. On niitä vapaitakin miehiä olemassa.

Vierailija
17/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteet nyt vaan joskus saa alkunsa "yleisesti tuomittavissakin" olosuhteissa ja se on vaan elämää.

Tällainen lause kertoo enemmän sen kirjoittajasta kuin siitä, miten suhteet "joskus saavat alkunsa".

Vierailija
18/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteet nyt vaan joskus saa alkunsa "yleisesti tuomittavissakin" olosuhteissa ja se on vaan elämää.

Tällainen lause kertoo enemmän sen kirjoittajasta kuin siitä, miten suhteet "joskus saavat alkunsa".

Näin saa aika moni suhde alkunsa. Minusta mies tai nainen joka pettää salaa eikä eroa on lierompi kuin henkilö joka rakastuu liitossa toiseen ja jättää toisen.

Minä en hae jännitystä ukkomiehestä, on vain sattuma että henkilö johon rakastuin on jo naimisissa.

Vierailija
19/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä aloita mitään! Puhun kokemuksesta. Siinä käy vain huonosti. On niitä vapaitakin miehiä olemassa.

Niiden kanssa on vaikeampaa saada suhdetta aikaan. Kertaluontoista seksiä vaan. Ukkomiehissä on puolensa.

Ei ap

Vierailija
20/23 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen nimi Touko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä