Mistä tietää viihtyykö mies seurassani vaan kaverina
Vai onko mukana jotain muutakin?
Olen tässä hiljalleen tajunnut olevani tykästynyt.
Kommentit (6)
Kyllä se pitäisi nähdä/tuntea kun olet hänen seurassaan. Jos ei tule fiilistä, että hän suhtautuu lämpimästi sinua kohtaan, niin silloin hän ei sinusta siinä mielessä tykkää.
Minun kohdalla se on aina niin, että minä kuvittelen jotain paljon romanttisempaa ja mies viihtyy seurassani hyvin kaverina. Olen oppinut jo ajattelemaan, että jos erehdyn kuvittelemaan, että olisin ihastunut, niin olen ihastunut mielikuvitusystävään (joka toki on samanniminen ja näköinen kuin se kaverina oleva mies).
Hinkkaat tissejä sitä vasten tai viet sen käden mekonhelman alle ilman pikkuhousuja,eiköhän se siitä selviä haluaako olla vain kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Minun kohdalla se on aina niin, että minä kuvittelen jotain paljon romanttisempaa ja mies viihtyy seurassani hyvin kaverina. Olen oppinut jo ajattelemaan, että jos erehdyn kuvittelemaan, että olisin ihastunut, niin olen ihastunut mielikuvitusystävään (joka toki on samanniminen ja näköinen kuin se kaverina oleva mies).
Mulla sama juttu. Tunnen kuinka rakkauspöly leijuu ympärillämme ja olemme kietoutuneet henkisesti toisiimme täydentäen ihastuksemme jokaista mielenliikettä. Mies vaan jotenkin onnistuu olemaan huomaamatta sitä..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pitäisi nähdä/tuntea kun olet hänen seurassaan. Jos ei tule fiilistä, että hän suhtautuu lämpimästi sinua kohtaan, niin silloin hän ei sinusta siinä mielessä tykkää.
Tulee fiilistä, mutta vaikea uskoa siihen..
Kysymällä, ei vatvomalla.