Touko Aalto on surullinen esimerkki kilttimiehen kohtalosta :(
Eli siis mies joka ei ole saanut naisia normaalisti heti nuoresta lähtien ja sitten sekoaa kun tulee kuuluisaksi, ja joku femme fatale pääsee kiksauttamaan ja pilaa uran
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Alfa 😭 Ei ole touko alfa
Jos ison puolueen puheenjohtaja ei ole, niin mikä sitten on? Melkein jää tilanteeksi sitten se, että Sauli Niinistö on Suomen ainoa alfa.
Tämähän on ihan normaalia jenkkipolitiikkaa mitä täällä muutenkin ihaillaan.
Alfa-Touko, suuren puolueen pj. :D :D :D
Kilttimies ei saa naista. Joten touko pouko ei ole kilttimies. Alfakaan ei ole jos vaihtaa huonompaan.
Ihan turha sääliä. Jos ajattelee alapäällä niin sietää kärsiä seuraukset. Kuinka urpo pitää olla, että menee pilaamaan pari vuotta kestäneen avioliiton näyttävän ja fiksun naisen kanssa?
M27
Niin, voi raukkaa. Holhoojahan tuollaiselle pitäisi määrätä kun ei osaa itse pitää asioistaan huolta :(
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha sääliä. Jos ajattelee alapäällä niin sietää kärsiä seuraukset. Kuinka urpo pitää olla, että menee pilaamaan pari vuotta kestäneen avioliiton näyttävän ja fiksun naisen kanssa?
M27
Puhumattakaan omasta urasta ja maineesta. Sinne meni.
Älkää kiusatko Toukoa, se on ihan jees-tyyppi, kaikille sattuu näitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Niin, voi raukkaa. Holhoojahan tuollaiselle pitäisi määrätä kun ei osaa itse pitää asioistaan huolta :(
Hoitaisko holhooja myös Toukon pääministerin pestin jos sen sattuisi saamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitaisko holhooja myös Toukon pääministerin pestin jos sen sattuisi saamaan?
Haha tulee mieleen
toisaalta ei ura välttämättä skandaalissa mene kuten ei mennyt boom boomilla tai grantillakaan
Ai Touko oli jo pääministeriksi menossa? Jopa on kusta päässä.
Ihan varmasti on saanut. On ollut politiikassa mukana jo yli 10 vuotta eli vähintään sen ajan on saanut naisia. Varmaan kovan luokan alfa ja senhän takia hän nytkin taas uuden naisen sai.