Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini käytti sähköhammasharjaani ilman lupaani, hirveä riita

Vierailija
10.08.2017 |

Tämä kaveri oli siis viime viikonlopun luonani. Kaikki menikin muuten ihan jees, mutta illalla aloin kuunnella sähköhammasharjan ääntä. Eka mietin hänen ottaneen oman harjansa mukaan, mutta sitten myöhemmin huomasin uuden harjaspään kylpyhuoneen lavuaarilla. Kysyin kaveriltani, mihin hän on sen hammasharjansa laittanut, koska voihan hän laittaa sen pistorasiaan lataukseen? Kaveri hölmistyneenä kysyi, että mihinkäs hän omaa harjaa tarvitsisi, kun voi hyvin lainata minun. Hän siis oli aivan pokkana ilman mitään lupia vaan käyttänyt sähköhammasharjaani omalla harjaspäällään! Suutuin helkatisti ja sanoin moisen olevan todella ÄLLÖTTÄVÄÄ enkä minä moista hyväksy. Kuulemma kukaan muu ei muka ole nipottanut samasta asiasta kuten minä. Näinkö on? Eikö muka teistä ole todella kuvottavaa pitää samaa harjaa suussa jonkun puolitutun kanssa, vaikka itse harjaosa eri onkin?

Jouduin sitten ostamaan kaverille halvimman mahdollisen tavallisen hammasharjan, kun ei raukalla muka ollut budjettia moiseen turhaan kuluerään. Silti tuo jaksoi valittaa vielä monta kertaa siitä, ettei tule tarpeeksi puhdasta sillä, koska ei ole sähköhammasharja. No eipä tarvitse vierailla toista kertaa!

AV, kumpi meistä oli törppö?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä.

Vierailija
2/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meillä koko perheelläkin yksi kone ja neljä harjaa. Ei sitä konetta suuhun työnnetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin otsikosta, että käytti sinun harjaasi, mutta kun kerran oli oma harjaspää niin nauroin ääneen ap:lle.

Kun olin lapsi, meillä koko perhe käytti samaa sähköhammasharjaa mihin kaikilla oli oma pää. Siksihän niihin voi ostaa monipakkauksia päitä ja usein on ne väririnkulat millä merkitään mikä on kenenkin.

Joko ap on huono provo tai täysin todellisuudesta vieraantunut idiootti.

Vierailija
4/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä.

Vierailija
5/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini pyysi kerran kyläillessään sähköhammasharjaani lainaan. Tietysti lainasin, mutta en arvannut että hän halusi lainata sitä masturboidakseen...

Vierailija
6/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, on ehkä HIEMAN eri asia käyttää samaa harjaa perheen kuin kaiken maailman puolituttujen kesken.

AP

Vierailija
7/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupa olisi pitänyt kysyä, mutta en ymmärrä mikä tuossa on nyt erityisen ällöttävää. Käyttäähän lääkärikin yhtä ja samaa korvalamppua ja vaihtaa vain sen korvaan menevän muoviosan.

Vierailija
8/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköhammasharjaa voi hyvin käyttää useampi, kunhan on jokaiselle oma terä siihen.

Vierailija
9/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman puolituttuja kutsut viikonlopuksi yökylään?

Vierailija
10/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttinä ihmisenä päätin majoittaa hänet ekaa kertaa luokseni, kun hän oli paikkakunnalla käymässä. Jokainen on joskus ollut kavereidensa luona ekaa kertaa yökylässä.

AP

Vierailija
11/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika yllättynyt, että näinkin moni muka pitää tuota ihan OK:na. Vai trollaatteko vaan? No joka tapauksessa minä en voi sille mitään, että minua ällöttää ja pahasti. En tule jatkossakaan hyväksymään tuollaista käytöstä. Jännä silti kuulla yleisen mielipiteen olevan noin erilainen.

AP

Vierailija
12/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne samat suussa elävät pöpöt siirtyvät suudellessa kuin hampaita harjatessa. Ette vissiin suutele lainkaan?

Tietysti oma harjapää on hyvä olla.

Jos ei niin harjapään voi desinfioida mm kynsilakan poistoaineella tai etikalla tai laita harjapää astianpesukoneeseen jos tuntuu et kaipaa puhdistusta.

Itse pesen tavalliset hammasharjat ja mukit viikottain astianpesukoneessa.

Vierailija
13/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet törppö. Kun puhallat alkometriin, vaihdetaan vaan pilliä, hammaslääkäri käyttää eri poranteriä, mutta pora on se sama jne.

Taidat olla pöp pelkääjä....

Vierailija
14/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköhammasharjaa voi hyvin käyttää useampi, kunhan on jokaiselle oma terä siihen.

Terä?

Vierailija
15/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terä?

Terällä saa niin puhtaat hampaat, että tarvitsee harjata vain kerran. :D

ohis

Vierailija
16/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttinä ihmisenä päätin majoittaa hänet ekaa kertaa luokseni, kun hän oli paikkakunnalla käymässä. Jokainen on joskus ollut kavereidensa luona ekaa kertaa yökylässä.

AP

Kavereiden kanssa kyllä on yökyläilty, muttei puolituttujen.

Ap sä olet törppö.

Vierailija
17/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi edes perheen kesken yhteistä. Kyllä minuakin ällöttää. Oli sitten kuinka puhdas tahansa. Ketä ällöttää mikäkin, ei ap sen törpömpi ole kuin kaverinsakaan, joka ei varmistanut asian olevan ok.

Vierailija
18/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo, panosta hyvä ihminen

Vierailija
19/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on törppö. Hyi, minuakin ällöttäisi. Varsinkaan lupaa kysymättä tuollaista ei tehdä, törkeää. Ei minuakaan ällötä syödä samalla lusikalla jota koira on juuri nuolaissut, mutten silti antaisi sitä kysymättä kaverille ruokailuvälineeksi.

Vierailija
20/24 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se vastaileekin itelleen. :'D sama kauhistunut kirjakieli. Nolo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi