Kaverini käytti sähköhammasharjaani ilman lupaani, hirveä riita
Tämä kaveri oli siis viime viikonlopun luonani. Kaikki menikin muuten ihan jees, mutta illalla aloin kuunnella sähköhammasharjan ääntä. Eka mietin hänen ottaneen oman harjansa mukaan, mutta sitten myöhemmin huomasin uuden harjaspään kylpyhuoneen lavuaarilla. Kysyin kaveriltani, mihin hän on sen hammasharjansa laittanut, koska voihan hän laittaa sen pistorasiaan lataukseen? Kaveri hölmistyneenä kysyi, että mihinkäs hän omaa harjaa tarvitsisi, kun voi hyvin lainata minun. Hän siis oli aivan pokkana ilman mitään lupia vaan käyttänyt sähköhammasharjaani omalla harjaspäällään! Suutuin helkatisti ja sanoin moisen olevan todella ÄLLÖTTÄVÄÄ enkä minä moista hyväksy. Kuulemma kukaan muu ei muka ole nipottanut samasta asiasta kuten minä. Näinkö on? Eikö muka teistä ole todella kuvottavaa pitää samaa harjaa suussa jonkun puolitutun kanssa, vaikka itse harjaosa eri onkin?
Jouduin sitten ostamaan kaverille halvimman mahdollisen tavallisen hammasharjan, kun ei raukalla muka ollut budjettia moiseen turhaan kuluerään. Silti tuo jaksoi valittaa vielä monta kertaa siitä, ettei tule tarpeeksi puhdasta sillä, koska ei ole sähköhammasharja. No eipä tarvitse vierailla toista kertaa!
AV, kumpi meistä oli törppö?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne samat suussa elävät pöpöt siirtyvät suudellessa kuin hampaita harjatessa. Ette vissiin suutele lainkaan?
Tietysti oma harjapää on hyvä olla.
Jos ei niin harjapään voi desinfioida mm kynsilakan poistoaineella tai etikalla tai laita harjapää astianpesukoneeseen jos tuntuu et kaipaa puhdistusta.
Itse pesen tavalliset hammasharjat ja mukit viikottain astianpesukoneessa.
Lisään ja pyydän anteeksi. Luulin pikalukemisells et kyse on poikakaveri ts seurustelukaverista. Toki oma harja oltava mutta monikaan tule ajatelleeksi suun bakteerikantaa silloin kun suutelee: )
Kärjistin tahallaan kun mikroskooppihommia menneisyydessä
T.eräs pöpöjäkin tutkinut
Vierailija kirjoitti:
Nyt se vastaileekin itelleen. :'D sama kauhistunut kirjakieli. Nolo.
Aika moni tällä palstalla käyttää kirjakieltä. Onneksi! Tuollaisia puhekielisiä viestejä on todella rasittavaa lukea. Ja jos aloittaja käyttää sanaa "ällöttää", on luontevaa vastata, että "minuakin ällöttää", sen sijaan, että käyttäisi esimerkiksi sanaa "iljettää".
terveisin yksi vastanneista, joka on aloittajan kanssa samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Nyt se vastaileekin itelleen. :'D sama kauhistunut kirjakieli. Nolo.
Haha, olen ihmetellytkin mistä nämä jotkut muka "näkevät" vastaako joku itselleen vai ei? Näkyykö IP-osoite muka jossakin? No vastasit näköjään kysymykseeni, että ei mistään, koska olet väärässä. Idiootti, luuletko tosiaan kirjakielen olevan niin uniikkia, että vain minä, ketjun AP, voin sitä käyttää? Itse olet hiton nolo tapaus. :D
AP
Kaverisi teki väärin. Kyllä mä miellän koko sen sähköhammasharjan runkoineen päivineen henk.koht. hygieniavälineeksi ja meillä on perheessä jokaiselle oma sähköhammasharja, ei vain pelkkä oma harjaosa. Jokaisella meistä kyllä suu osuu takahampaita harjatessa myös siihen runkoon. Lisäksi rungon tyveen kertyy nopeasti sylki-hammastahnamöhnää putsattavaksi. En ainakaan itse haluaisi omaani lainata ja levittää kariesbakteeria muille.