Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pudotan painoa ja syön tällä hetkellä suunnilleen näin

Vierailija
09.08.2017 |

Heräämisen jälkeen kuppi kahvia ja sitten aamukävelylle (6-10km)
Eka ruoka tomaattia, kananmunaa, raejuustoa, kermajuustoa.
Toka ruoka kahvia, 2 näkkäriä voilla, juustolla ja meetvurstilla.
Kolmas ruoka lautasmalli: 3/4 kasviksia ja rasvaa, 1/4 osa joku protskulähde
Neljäs ruoka kaurapuuro runsaalla voilla.
Unta kaaliin 6-8 tuntia

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä voi, kermajuusto, rasva lautasmallista sekä näkkäristä joko juusto tai meetvursti pois. Korvaa tuoreilla kasviksilla ja ruokalusikallisella oliiviöljyä.

Vierailija
62/76 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä voi, kermajuusto, rasva lautasmallista sekä näkkäristä joko juusto tai meetvursti pois. Korvaa tuoreilla kasviksilla ja ruokalusikallisella oliiviöljyä.

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tuollaista jaksa. Mulle sopii 5:2 malli. Tosin pystyn olla ahmimatta ja herkuttelematta normaaleina ruokapäivinä. Eihän tuosta muuten ole mitään iloa, jos muina päivinä tankkaa paastopäivienkin edestä. En jaksa jatkuvaa joka päiväistä ruokavalion kyttäämistä. Joten tämä on kuin mulle tehty.

Vierailija
64/76 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mitään perusteluja tälle?

Vierailija
65/76 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha kysyä, ei sillä ole.

Vierailija
66/76 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan omani tähän myös:

Aamulla kahvia, vettä, 1 dl maitorahkaa

-7km lenkki

Lounas: Neljän viljan puuroa, tuoreita mansikoita ja mustikoita 2dl

Päiväkahvi ja vettä

Päivällinen: Kaali-kasviskeittoa, piimää, raejuustoa

Iltapala: teetä, vettä, siemenleipää

hyi vittu! ei tollasella edes elä.

Vierailija
67/76 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ap niitä hyviä rasvoja saat juurikin siitä lohesta, pähkinöistä ja vaikka oliiviöljystä

En syö lohta enkä pähkinöitä ja öljyt närästää. Saan hyvät rasvat voista ja muista eläintuotteista. Ap.

No niin, provoksihan tämä paljastui. Meetwursti soitti jo hälytyskelloja.

Vierailija
68/76 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaaninen ruokavalio on ainut ja aito ruokavalio ihmiselle. Pysyy kroppa kunnossa.

Vierailija
69/76 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ap niitä hyviä rasvoja saat juurikin siitä lohesta, pähkinöistä ja vaikka oliiviöljystä

En syö lohta enkä pähkinöitä ja öljyt närästää. Saan hyvät rasvat voista ja muista eläintuotteista. Ap.

No niin, provoksihan tämä paljastui. Meetwursti soitti jo hälytyskelloja.

Ei ole provo. Jotkut syö oikeesti meetvurstia, vaikka sulle se on kauhistus.

Vierailija
70/76 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaaninen ruokavalio on ainut ja aito ruokavalio ihmiselle. Pysyy kroppa kunnossa.

Tarkoitat varmaan, että pahin mahdollinen.

Vierailija
71/76 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä normaali ruokavalio. Mikä tekee tuosta laihdutusruokavalion? Syön itse paljolti noin. Ikä 55v toki vaikuttaa.

Vierailija
72/76 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas ketju taas täynnä karppipropagandaa.

Vierailija
73/76 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas ketju taas täynnä karppipropagandaa.

Voittaa aina keinoruokaketjut.

Vierailija
74/76 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pudotan myös, olen pudottanut jo 23 kg ja vielä 8 jäljellä. Tavallinen päivä:

Lounas: Työpaikkaruokalassa lämmin ruoka ja jälkiruoka, leipää

Välipala töistä tultua: Jogurtti ja mysliä, tai hedelmä ja pähkinöitä, tai teetä ja voileipä

Päivällinen: Kotona tehtyä ruokaa kunnon annos, lasi viiniä, hedelmä

En syö aamupalaa enkä välipaloja. Näin saan syödä aterioilla ihan kunnolla enkä närppiä jotain kevyttä vaan. Ei sopisi kaikille mutta mulle sopii loistavasti.

Minä taas syön enemmän kun aloittessani painonpudotuksen ja syön myös tuhdin aamiaisen sekä muuten kohtuullisesti pullia ja makeisia, koska pidän niistä.

Minun juttuni on kuntoilu, eli kulutan viikossa kuntoillen liki 10 000 kilokaloria, josta valtaosa kuluu pyöräillen. Eilen kävelin pohjalle ensin 5 kilometriä ja sen jälkeen poljin 96 kilometriä, eli kulutin mukavat yli 3000 kilokaloria. Normaalisti en ihan noin paljon päivää päälle kuntoile, mutta 3 kertaa viikossa poljen 60-100 kilsaa eli 3-5 tuntia maastosta riippuen ja parina päivänä kävelen 10-15 kilsaa, eli 1,5-2 tuntia kerralla. Ihan limitillä en vedä, mutta aina kuitenkin reippaasti. En siis löntystele milloinkaan.

Minä siis laihdutan kuntoilemalla, en siis pihistä mistään ruokailusta ja syön vähän ylimääräistä "paskaakin", koska pidän siitä.

Moni nillitää, että ei kuntoilemalla laihdu, mutta se on paskapuhetta. Ihan varmana laihtuu, mutta se vaatii kunnon kulutusta, eli tunteja viikossa pitkälti toistakymmentä ja sekin kunnon rasituksella. Sauvoja ulkoiluttamalla ei laihdu, vaan niiden sauvojen kanssa pitää paiskia kunnolla hommia. Itse siis en sauvakävele, mutta tämä vain esimerkkinä, kun aivan liikaa näkee niitä sauvoja perässään raahaavia "kuntoilijoita".

Eli jos haluat kuntoilemalla laihtua, niin tee se kuntoilusuoritus riittävällä rasituksella ja käytä siihen riittävästi aikaa. Mielellään vähintään 2 tuntia kerralla. 

Jokainen siis valitsee omat tapansa, tämä on minun tapani ja tänä vuonna on kiloja tippunut liki 10 ja olen nyt jo reippaasti normipainon puolella, kun vuoden alussa oli vielä 6 kiloa lievän ylipainon puolella.

M47

Vierailija
75/76 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha kysyä, ei sillä ole.

Töissä piti olla... Siksi, että ei mene suonesi tukkoon kolesteroolista. Helvetin epäterveellisiä aineita. Sitten vaan lenkkipolulle ja iloisin mielin 60...80 km juoksua joka viikko niin läskiperseesi rullautuu inhimilliseksi ;).

Vierailija
76/76 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön näin: aamu-, keski- ja iltapäivä: vettä ja kahvia

Ilta: ateria, jossa mm. vihanneksia, juureksia, siemeniä, salaattia, papuja, herneitä, marjoja, öljyjä ja joskus kalaa tai munia.

Tulin ihan kipeäksi pelkästään ap:n kuvauksen luettuani :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme