Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Psykiatrin lausunnosta (ikäistään nuoremman oloinen)

Pöpipää
08.08.2017 |

Kaksi eri psykiatria ovat kuvanneet minua lausunnoissaan ikäistä nuoremman oloiseksi. Mitäköhän se meinaa? Olen 21-vuotias nainen.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sama psykiatrin lausunnossa, olin silloin 36-vuotias. Oletan, että liittyy käytökseen ja kypsyyteen?

Vierailija
2/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naiivimpi kuin ikäsi edellyttäisi. Usein johtuu kasvatuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tuli mieleen kun minua psykiatri luonnehti leuhkan näköiseksi.

Vierailija
4/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua psykiatri kuvasi ikäistäni vanhemman oloiseksi. Toivon todellakin, että se liittyy käytökseen ja kypsyyteen tms, eikä ulkonäköön.

Vierailija
5/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minuakin kuvattiin ja jopa jälkeenjääneeksi mutta saivatpa nenilleen toistuvasti :)!

Vierailija
6/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoivat vihjata, että olet jotenkin, joko puheidesi, tai käytöksesi perusteella lapsenomainen, tai lapsellinen. Koska sen alan asiantuntijat eivät yleensä juttele mitään small talkkia. Vaan käyttävät alan termistöä. Voit toki kysyä asiaa heiltä itseltään, että mitä he oikein tarkoittivat. Kunhan et tee sitä aggressiivisesti. Koska kaikkea, mitä sanot voidaan käyttää diagnoosiesi tekemiseen. 

Yhdellekin tyypille sanottiin hänen kuultensa, että hän on "taantunut". Mikä oli itse asiassa erittäin törkeästi ja loukkaavasti sanottu. Hän ei muuten ollut millään tavalla "taantunut". Hänen omahoitajansa keksivät ilkeyksissään yliampuvia ja paikkansapitämättömiä asioita. Itse asiassa kaikki psykiatrisella alalla olevat ovat enemmän tai vähemmän veemäisiä, ilkeitä ja potilaidensa kiusaajia.

Empatian osoittaminen, toisen ymmärtäminen ja vastavuoroinen dialogi ei heiltä onnistu, eikä niitä heiltä löydy.

Vierailija
7/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan miehiä löytyy joka raitsikkaan. 

Vierailija
8/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyllinen kapasiteettisi ja tunne-elämäsi on lapsen tasolla. 

Mitäpä muutakaan. Luuletko, että he ovat siellä ulkonäköä arvioimassa?

Mahdollisesti olit tyytyväinen, mutta jos 21-vuotias on ikäistään nuoremman oloinen tarkoittaa se infantiilia psyykeä. 

Vierailija
9/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattoivat vihjata, että olet jotenkin, joko puheidesi, tai käytöksesi perusteella lapsenomainen, tai lapsellinen. Koska sen alan asiantuntijat eivät yleensä juttele mitään small talkkia. Vaan käyttävät alan termistöä. Voit toki kysyä asiaa heiltä itseltään, että mitä he oikein tarkoittivat. Kunhan et tee sitä aggressiivisesti. Koska kaikkea, mitä sanot voidaan käyttää diagnoosiesi tekemiseen. 

Yhdellekin tyypille sanottiin hänen kuultensa, että hän on "taantunut". Mikä oli itse asiassa erittäin törkeästi ja loukkaavasti sanottu. Hän ei muuten ollut millään tavalla "taantunut". Hänen omahoitajansa keksivät ilkeyksissään yliampuvia ja paikkansapitämättömiä asioita. Itse asiassa kaikki psykiatrisella alalla olevat ovat enemmän tai vähemmän veemäisiä, ilkeitä ja potilaidensa kiusaajia.

Empatian osoittaminen, toisen ymmärtäminen ja vastavuoroinen dialogi ei heiltä onnistu, eikä niitä heiltä löydy.

Mitä sitten ravaatte näiden ihmishylkiöiden luona yhteiskunnan varoja kuluttamassa?

Selviäkää ihan itse angsteistanne. 

Vierailija
10/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnehäiriöisimmät löytyvät mt alalta ihan tutkituimmastikin ja usean tutkimuksen voimin. Hyvä tietää kun aikoo hakea apua: psykopaatit hoitavat sinut " kuntoon", mieluiten lääkiten ....

Vierailija
11/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi jos henkilö alkaa käyttää päihteitä runsaasti 12-vuotiaana ja käyttö jatkuu vuosia, voi persoonan kehitys jäädä kesken ja aikuistuminen alkaa vasta, kun käyttö loppuu esim. 30-vuotiaana.

Tämä on vain yksi esimerkki.

Vierailija
12/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyllinen kapasiteettisi ja tunne-elämäsi on lapsen tasolla. 

Mitäpä muutakaan. Luuletko, että he ovat siellä ulkonäköä arvioimassa?

Mahdollisesti olit tyytyväinen, mutta jos 21-vuotias on ikäistään nuoremman oloinen tarkoittaa se infantiilia psyykeä. 

Sinulla taas sosiaaliset taidot vaikuttavat olevan lapsen tasolla. Etkö osaisi ilmaista itseäsi kohteliaasti, varsinkin kun olet väärässä. Psykiatrit voivat arvioida myös ulkonäköä ja pukeutumista.

Vierailija
13/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luonnehdittiin, että "meikkaamaton",mikä olisi vastaava ilmaisu miehen ollessa kyseessä.

Vierailija
14/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lääkärit kirjoittavat kommentteja ulkonäöstä ja vaatteesta. "Epäsiisti, ylipainoinen" Näitä on paljon ihmetelty, mitä se asiaan kuuluu. Jokaisen pitäisi saada omalla tyylillään kulkea, vaikkei se lääkärin silmää miellyttäisi.

Vierailija
15/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, noilla sanoilla? :D

Vierailija
16/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minuakin kuvattiin ja jopa jälkeenjääneeksi mutta saivatpa nenilleen toistuvasti :)!

Usea tutkimus nimittäin kertoo jo että psykopaattisimmat menevät noihin ammatteihin koska valta kiinnostaa, eli he keikkuvat nimenomaan sen listan kärkisijoilla. Siksi muistakaa näpäyttää julkisesti näitä kun käyttävät valtaa väärin ja tehkää se mahdollisimman selusta turvaten. Muuten ette jää noilta suorastaan henkiin. Ja sittenkin yrittävät uhkailla vielä perään kun näytätte lakikirjaa miten se kattaa heidänkin tekemiset. Psykopaatti kun ei unohda vaan hiihtää reppu selässä perässäsi mahd moneen paikkaan uhitellakseen. Ottakaa videolle kaikki häiriköinti, sillä ne ovat aivan rajattomia ja luulevat liikkuvansa lain yläpuolella kokonaan . Eivät he liiku.

Vierailija
17/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani AS-poikaa luonnehdittiin pukeutumiseltaan lapselliseksi, kun teinipojalla oli huppari päällä :)

Vierailija
18/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, noilla sanoilla? :D

Ihan juuri noilla. Tulkitsiko sitten ujouden, sosiaaliset pelot ja sivusta tarkkailemisen päiväsairaalassa väärin...

Vierailija
19/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi jos henkilö alkaa käyttää päihteitä runsaasti 12-vuotiaana ja käyttö jatkuu vuosia, voi persoonan kehitys jäädä kesken ja aikuistuminen alkaa vasta, kun käyttö loppuu esim. 30-vuotiaana.

Tämä on vain yksi esimerkki.

Hahhaa! Psykiatrit itse ryyppäävät itsensä hengiltä että siinäpä kehitys rullannut hehhee

Vierailija
20/56 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mikään kehu ole.