Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloja tilanteita, kun olet ollut miehestä kiinnostunut ja mies ei

Vierailija
08.08.2017 |

.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei semmoisia olekkaan

Vierailija
2/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen jokaisen naisen matkaan lähtenyt, joka on ehdottanut vaaka mamboa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kaljalla ja hyvännäköinen mies tuli tupakalle terassille. mieleni teki kovasti polttaa yksi savuke pitkästä aikaa joten pyysin mielestäni ystävällisesti ja (vähäisiä) naisellisia avujani käyttäen savuketta.

mies katsoi minua kuin halpaa makkaraa (sic) että nyt ei tipu röökiä (eikä muutakaan kuten keskustelun jatkoa) ja naurahti vaan " mä teen sulle palveluksen kun en anna tupakkaa. sä kiität mua huomenna tästä" hän hoiti sen hyvin mutta kyllähän se kirpaisi. :D

Vierailija
4/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen jokaisen naisen matkaan lähtenyt, joka on ehdottanut vaaka mamboa.

tsekkaa mihin daivaat!

Vierailija
5/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan noita joskus nuorempana.. Hölmönä kuvittelin että ihan yhtä hyvin nainen voi tehdä aloitteen, no opin hyvin äkkiä että silloin mies kohtelee huonosti koska "saanti on varma kun se itse lähestyi" eikä varmasti ota enää yhteyttä.

Vierailija
6/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän kyseisissä tilanteissa on noloa?

Vierailija
7/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin kaljalla ja hyvännäköinen mies tuli tupakalle terassille. mieleni teki kovasti polttaa yksi savuke pitkästä aikaa joten pyysin mielestäni ystävällisesti ja (vähäisiä) naisellisia avujani käyttäen savuketta.

mies katsoi minua kuin halpaa makkaraa (sic) että nyt ei tipu röökiä (eikä muutakaan kuten keskustelun jatkoa) ja naurahti vaan " mä teen sulle palveluksen kun en anna tupakkaa. sä kiität mua huomenna tästä" hän hoiti sen hyvin mutta kyllähän se kirpaisi. :D

Sori, tää on OT, mutta jäin miettimään, miksi käytit juuri tuossa kohtaan siciä.

Vierailija
8/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, tää on OT, mutta jäin miettimään, miksi käytit juuri tuossa kohtaan siciä.

emmä tiedä todellakaan, musta halpa makkara on aika sick vaan.

Vierailija
9/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin se kun ihailemani mies pyysi sivummalle juttelemaan ja ajattelin että NO NYT. Asiansa oli että onko kaunis kaverini sinkku.

Tai kun pyysin työkaveria treffeille ja hän sanoi olevansa kiireinen maailman loppuun asti. Nyt naurattaa mutta silloin itketti.

Vierailija
10/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin se kun ihailemani mies pyysi sivummalle juttelemaan ja ajattelin että NO NYT. Asiansa oli että onko kaunis kaverini sinkku.

Tai kun pyysin työkaveria treffeille ja hän sanoi olevansa kiireinen maailman loppuun asti. Nyt naurattaa mutta silloin itketti.

Auts

Vierailija
11/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan noita joskus nuorempana.. Hölmönä kuvittelin että ihan yhtä hyvin nainen voi tehdä aloitteen, no opin hyvin äkkiä että silloin mies kohtelee huonosti koska "saanti on varma kun se itse lähestyi" eikä varmasti ota enää yhteyttä.

Höpö höpö, tein itse aloitteen ekaan poikakaveriini 17-vuotiaana ja oltiin viisi vuotta yhdessä, toiseenkin tein aloitteen ja ollaan oltu kymmenisen vuotta yhdessä. Ujot miehet eivät uskalla tehdä aloittetta ja kohtelevat erittäin hyvin.

Vierailija
12/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, tein itse aloitteen ekaan poikakaveriini 17-vuotiaana ja oltiin viisi vuotta yhdessä, toiseenkin tein aloitteen ja ollaan oltu kymmenisen vuotta yhdessä. Ujot miehet eivät uskalla tehdä aloittetta ja kohtelevat erittäin hyvin.

En halua ujoa miestä, kun en itsekkään ujo ole :) hieno tyyli muuten lytätä toisen kokemukset ja tunteet sanomalla "höpöhöpö". Tuo on minun kokemukseni ja siitä syystä en enää aloitteita tee.

Vierailija
13/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä yleensä tarkkailen tilannetta ja kokeilen jäätä erittäin hienovaraisesti. Kyllä niistä kehonkielen signaaleista saa aika hyvin selville onko kiinnostusta jne.

Vierailija
14/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään mitenkään voinut johtua niistä miehistä, joita lähestyit.

Vierailija
15/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa on se, että minä (varattu nainen) haikailen edelleen ihastuneena erään miehen perään, jonka olen nähnyt viimeksi 2 vuotta sitten, ja hän puolestaan on todennäköisesti unohtanut olemassaoloni suurin piirtein samoihin aikoihin, eli silloin kun hänen projektinsa tässä samassa toimistokiinteistössä loppui.  Toivon usein, että en olisi koskaan tavannut tuota tyyppiä, luulen, että olisin siinä tapauksessa paljon tyytyväisempi elämääni nyt. (mitään ei koskaan tapahtunut muualla kuin minun päiväunissani)

Vierailija
16/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos vaikka mies on tasoajattelun mukaan erittäin erittäin erittäin komea ja nainen taas erittäin erittäin erittäin ruma, niin onhan se lähestyminen noin lähtökohtaisesti aika noloa, vai mitä.

Vierailija
17/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattoi toki, mutta minulla oli aina paljon vientiä, rumempia sai potkia pois ja silti jäivät roikkumaan, jos käyttäydyin viileästi. Jos menin itse tekemään aloitteen, mies piti jotenkin helppona ja outona kun lähestyin ja kohtelu oli sen mukaista.

Vierailija
18/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattoi toki, mutta minulla oli aina paljon vientiä, rumempia sai potkia pois ja silti jäivät roikkumaan, jos käyttäydyin viileästi. Jos menin itse tekemään aloitteen, mies piti jotenkin helppona ja outona kun lähestyin ja kohtelu oli sen mukaista.

Sinusta se johtui. Naiset eivät melkein koskaan osaa kunnolla lähestyä, tuolla tavalla ylpeästi "otanpa tästä nyt munaa itselleni" -tyyliin se melkein aina on. Ylimielisyys on suurempi turn off kuin räväkkyys.

Vierailija
19/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä herätti muistoja. Tosiaan nuorempana ei passannut osoittaa aktiivisuutta vaan piti jättäytyä iskettäväksi. Jossain vaiheessa tämä on muuttunut. Nelikymppisestä alkaen olen ottanut mitä haluan. Ehkä jossain iässä miehiä alkaa viehättämään nainen, joka tekee miten tahtoo.

Vierailija
20/48 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos vaikka mies on tasoajattelun mukaan erittäin erittäin erittäin komea ja nainen taas erittäin erittäin erittäin ruma, niin onhan se lähestyminen noin lähtökohtaisesti aika noloa, vai mitä.

Ne miehet, joita itse olen lähestynyt ovat olleet ihan taviksia, silti on tullut pakit joka ikinen kerta. En ole mikään monsteri, vaan ihan tavis. Ilmeisesti miehet ovat todella nirsoja naisen ulkonäön suhteen.