Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä hakea ei-seksiseuraa?

Vierailija
08.08.2017 |

Aion jättää jonnekin ilmoituksen etsiäkseni naista (itse siis mies) ystäväpohjalta täyttämään tarvetta kosketukseen ja läheisyyteen. Olen ollut kauan "pois markkinoilta", joten en tunne netissä paikkoja mistä löytyisi ihan tavallisia tervehenkisiä naisia.

Tinder ei kiinnosta pinnallisuutensa eikä Kotisatama uskonnollisuuden takia. Mitä vaihtoehtoja on?

Kommentit (65)

61/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haet nimenomaan seksiseuraa pitkällä tutustumisella. Sun kaltaiset ovat nimenomaan syynä sille, miksi halikaveria on vaikea löytää. Kannattaa sanoa tästä myös mahdolliselle halikaverille, koska voi tuntua todella ahdistavalta, likaiselta ja huijatuksi tulleelta, jos pitkän haliajan jälkeen alat yrittämään jotain aivan muuta... hyi. Ja turha selitellä, "vain jos käy niin hienosti jos molemmat haluavat", koska sen jälkeen kun yrität, olet jo pilannut suhteen ja antanut itsestäsi epärehellisen kuvan.

Luehan kaikki viestini uudestaan, luulen ettet ole ymmärtänyt sitä mitä olen yrittänyt viestittää. Tai jos olen ilmaissut jotain epäselvästi, tarkennan mielelläni.

En ole kokeillut tällaista aiemmin, joten tämä kaikki on minulle uutta, ja rehellisesti sanottuna astun tässä aika kauas mukavuusalueeltani. En tiedä etukäteen, millaisia tunteita ja ajatuksia etsimäni kaltainen ihmissuhde minussa herättää, joten myös tästä syystä haluan edetä hitaasti. Näen että ainoa tapa, millä jutun voi saada toimimaan, on löytää sellainen ihminen jonka kanssa puheyhteys toimii kumpaankin suuntaan -- ja käyttää sitä suhteen alussa ja aikana.

Jokaisessa ihmissuhteessa kumpikin ottaa aina riskin siitä, että toinen pettää luottamuksen, mutta ilman tuon riskin ottamista mitään ei voi saavuttaa.

Tuonkaltaisessa suhteessa on myös iso riski siitä, että jompikumpi alkaa jossain vaiheessa haluta vakavampaa suhdetta mutta toinen ei halua samaa. Minusta tämä pitää tiedostaa alusta lähtien, puhua siitä ja miettiä yhdessä etukäteen, mitä sitten tehdään.

AP

62/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mikset voi kutsua ystavaa syomaan,mutta ei valttamatta kuvaamaasi illanviettoon ja katsoa mita siita voisi kehittya?

Se olisikin ollut helpointa jos tuntisin valmiiksi jonkun jonka kanssa tuo voisi onnistua. Useimmat naispuoliset ystäväni kuitenkin seurustelevat, ja loppuihin liittyy muita syitä minkä takia ei ole mahdollista.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4255 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin oulumiehelle viestiä

Sain sen ja kirjoitan vastausta paraikaa.

Lähen käymään kaupassa. Luen sun postin kun tuun takaisin.

Mahtavaa, ensimmäinen kontakti on jo syntynyt! Viestiketju ei mennyt hukkaan :)

AP

Kiitos sulle. Oululaisilla on nyt sähköpostiyhteys. Katsotaan mitä tapahtuu.

Vierailija
64/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4255 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haet nimenomaan seksiseuraa pitkällä tutustumisella. Sun kaltaiset ovat nimenomaan syynä sille, miksi halikaveria on vaikea löytää. Kannattaa sanoa tästä myös mahdolliselle halikaverille, koska voi tuntua todella ahdistavalta, likaiselta ja huijatuksi tulleelta, jos pitkän haliajan jälkeen alat yrittämään jotain aivan muuta... hyi. Ja turha selitellä, "vain jos käy niin hienosti jos molemmat haluavat", koska sen jälkeen kun yrität, olet jo pilannut suhteen ja antanut itsestäsi epärehellisen kuvan.

Luehan kaikki viestini uudestaan, luulen ettet ole ymmärtänyt sitä mitä olen yrittänyt viestittää. Tai jos olen ilmaissut jotain epäselvästi, tarkennan mielelläni.

En ole kokeillut tällaista aiemmin, joten tämä kaikki on minulle uutta, ja rehellisesti sanottuna astun tässä aika kauas mukavuusalueeltani. En tiedä etukäteen, millaisia tunteita ja ajatuksia etsimäni kaltainen ihmissuhde minussa herättää, joten myös tästä syystä haluan edetä hitaasti. Näen että ainoa tapa, millä jutun voi saada toimimaan, on löytää sellainen ihminen jonka kanssa puheyhteys toimii kumpaankin suuntaan -- ja käyttää sitä suhteen alussa ja aikana.

Jokaisessa ihmissuhteessa kumpikin ottaa aina riskin siitä, että toinen pettää luottamuksen, mutta ilman tuon riskin ottamista mitään ei voi saavuttaa.

Tuonkaltaisessa suhteessa on myös iso riski siitä, että jompikumpi alkaa jossain vaiheessa haluta vakavampaa suhdetta mutta toinen ei halua samaa. Minusta tämä pitää tiedostaa alusta lähtien, puhua siitä ja miettiä yhdessä etukäteen, mitä sitten tehdään.

AP

Vaikutat syvälliseltä tyypiltä, musta tuntuu, että ois kiva jutella sun kanssa enemmänkin.

Nro 35 :)

65/65 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat syvälliseltä tyypiltä, musta tuntuu, että ois kiva jutella sun kanssa enemmänkin.

Nro 35 :)

Vaihdan kyllä mielelläni ajatuksia. Tiedät mistä mut tavoittaa jos siltä tuntuu :)

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi