Missä hakea ei-seksiseuraa?
Aion jättää jonnekin ilmoituksen etsiäkseni naista (itse siis mies) ystäväpohjalta täyttämään tarvetta kosketukseen ja läheisyyteen. Olen ollut kauan "pois markkinoilta", joten en tunne netissä paikkoja mistä löytyisi ihan tavallisia tervehenkisiä naisia.
Tinder ei kiinnosta pinnallisuutensa eikä Kotisatama uskonnollisuuden takia. Mitä vaihtoehtoja on?
Kommentit (65)
Suomi24 treffeiltä ei ainakaan löytänyt, kun yritin löytää "cuddle buddyä" Ei edes kukaan nainen ottanut yhteyttä.
Jotain inhottavaa lääppimistä, koska et uskalla harrastaa seksiä?
Riippuneen varmaankin, minkä ikäistä seuraa hakee.
Tuli tästä halikamu hommasta mieleen, että naisena varmaan olisi mahdollista löytää "halikamu", mutta silläkin olisi jatkuvasti taka-ajatuksena paneminen (ainakin, jos olisi vastakkaista sukupuolta). Siksi itse en ole vaivautunut etsimään mitään. Onneksi kuitenkin on kavereita, joiden kanssa olla lähekkäin yms.
Vierailija kirjoitti:
Jotain inhottavaa lääppimistä, koska et uskalla harrastaa seksiä?
Tätä mä mietin kanssa et miksi se seksi pitää kategorisesti rajata pois
Vierailija kirjoitti:
Tuli tästä halikamu hommasta mieleen, että naisena varmaan olisi mahdollista löytää "halikamu", mutta silläkin olisi jatkuvasti taka-ajatuksena paneminen (ainakin, jos olisi vastakkaista sukupuolta). Siksi itse en ole vaivautunut etsimään mitään. Onneksi kuitenkin on kavereita, joiden kanssa olla lähekkäin yms.
miks täytyy ajatella että kaikilla on taka-ajatuksena panemine ????
mä voisin kyllä ihan vain halailupohjalta lähteä liikkeelle ilman taka-ajatuksia
mut miksi toi pitää rajata pois: entä jos susta tuntuu vuoden päästä et haluut halauksen lisöksi jotain, niin etkö sit sallisi itellesi sitä tunetta?
Mies joka haluaa vain halailla eikä halua ollenkaan seksiä, on epäilyttävä.
Miksi ap et halua seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miks täytyy ajatella että kaikilla on taka-ajatuksena panemine ????
mä voisin kyllä ihan vain halailupohjalta lähteä liikkeelle ilman taka-ajatuksia
mut miksi toi pitää rajata pois: entä jos susta tuntuu vuoden päästä et haluut halauksen lisöksi jotain, niin etkö sit sallisi itellesi sitä tunetta?
Kaikilla ei olekaan, tiedän sen. Liian usealla kuitenkin on ja osa miehistä ilmeisesti luulee halikamun tarkoittavan tyyliin; "halitaan ensin pitkään, sit pannaan".
Ei tarvitse rajata pois, mutta näin aseksuaalina tuskin haluan halausta enempää. Toki olisi asiallista keskustella vastapuolen kanssa aikaisessa vaiheessa, että mitä jos jompikumpi ihastuu tai vastaavaa ja asettaa jotkut säännöt tai muuta.
Olen heteroseksuaali, ja seksi käy hienosti jos kumpikin haluaa edetä siihen suuntaan. Nautin kuitenkin seksistä eniten kun kumppania tuntee sen verran että molemminpuolinen luottamus on syntynyt. Tästä syystä en hae ensisijaisesti seksiseuraa.
En ole vielä hakemassa uutta parisuhdetta, mutta en rajaa sitäkään pois jos sopiva ihminen osuu kohdalle. Pelisäännöt sovitaan ensin ja jos huomataan että ne eivät toimi, niitä muutetaan. Naisen ikä voisi olla suunnilleen 30-45, mutta tarkkaa ikää tärkeämpi on kuinka tullaan juttuun. Oma ikä on n. 40.
AP
Miksi sitten ei voisi laittaa ilmoitukseen, kuten tuossa selitit? Etsit naista ystäväksi ja jos sitten kemiat kolahtaa oikein kunnolla muullakin tavoin, niin ehkä jotain muutakin mutta se ei ole lähtökohta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten ei voisi laittaa ilmoitukseen, kuten tuossa selitit? Etsit naista ystäväksi ja jos sitten kemiat kolahtaa oikein kunnolla muullakin tavoin, niin ehkä jotain muutakin mutta se ei ole lähtökohta.
Miksipä ei. Mutta ensin pitäisi löytää paikka, jonne tuollainen ilmoitus kannattaa laittaa. Onko ehdotuksia?
AP
Vaikka menisit tinderiin niin ei se seksin saaminen ole mikään selvä juttu, ei vaikka yrittäisit saada.
Nimimerkillä:
Tinderistä 17 kertaa treffit 4 kk aikana enkä saanut edes suudelmaa seksistä puhumattakaan..
Vierailija kirjoitti:
Tässä sanamuodossa on se ongelma, että moni nainen ei halua koskea mieheen, joka on vain ystävä. Eli jos ap haluaa halailua ja naisen täyttämään kosketuksen tarvetta, niin ei kannata käyttää sanaa ystävä.
Ap:n kannattaa muotoilla asia niin, että hän etsii ihanaa naista, johon tutustua aluksi rauhassa ja hitaasti edeten, ja jos kemiat kohtaa niin parisuhde voisi olla hieno juttu, mutta siihen ei ole mikään kiire edetä. Ja kertoa, että ei todellakaan ole etsimässä pelkkää seksiseuraa, ja että hänen mielestään seksi kuuluu parisuhteeseen ja silläkään ei ole kiire.
Vierailija kirjoitti:
Tässä sanamuodossa on se ongelma, että moni nainen ei halua koskea mieheen, joka on vain ystävä. Eli jos ap haluaa halailua ja naisen täyttämään kosketuksen tarvetta, niin ei kannata käyttää sanaa ystävä.
Ap:n kannattaa muotoilla asia niin, että hän etsii ihanaa naista, johon tutustua aluksi rauhassa ja hitaasti edeten, ja jos kemiat kohtaa niin parisuhde voisi olla hieno juttu, mutta siihen ei ole mikään kiire edetä. Ja kertoa, että ei todellakaan ole etsimässä pelkkää seksiseuraa, ja että hänen mielestään seksi kuuluu parisuhteeseen ja silläkään ei ole kiire.
Kiitos, hieno vinkki! Enpä olisi tiennyt tuota.
AP
Onko miehenä netti ihan ajanhukkaa?
Millaisia kokemuksia teillä on näistä palveluista: Happy pancake, Match.com, e-kontakti, Eliittikumppani, BE2, Suomi24, OkCupid?
Kuinka sivuston maksullisuus vaikuttaa siihen millaisia ihmisiä siellä liikkuu, kannattaako maksaa?
AP
hyvä kysysmys !