Missä hakea ei-seksiseuraa?
Aion jättää jonnekin ilmoituksen etsiäkseni naista (itse siis mies) ystäväpohjalta täyttämään tarvetta kosketukseen ja läheisyyteen. Olen ollut kauan "pois markkinoilta", joten en tunne netissä paikkoja mistä löytyisi ihan tavallisia tervehenkisiä naisia.
Tinder ei kiinnosta pinnallisuutensa eikä Kotisatama uskonnollisuuden takia. Mitä vaihtoehtoja on?
Kommentit (65)
Ap, minkälainen on sun mielestä tervehenkinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisinko minä? Oon 39 ja asun Oulussa. Ethän ole lihava.
Liian kaukana valitettavasti, mutta joku muu jo ilmoittautuikin :) (En ole lihava.)
AP
Vierailija kirjoitti:
Pk seudulta, mistä sinä olet? En vielä tarkkaan tiedä mitä etsin. Aluksi varmaan jutteluseuraa ja jos tuntuu hyvältä niin jotain kevyttä tapailua kenties :) mutta en ole halukas sitoutumaan, ainakaan nyt.
Pk-seudulta myös. Jos haluat jutella tarkemmin privaatisti, minut tavoittaa osoitteesta pkseutulainen7@gmail.com.
Jos joku muukin haluaa laittaa viestiä, otan niitä mielelläni vastaan :) Tarkoitukseni ei ole alkaa pyörittää haaremia, vaan realistina olen varautunut siihen, että todennäköisesti täytyy tutustua useampaan ihmiseen ennen kuin kohdalle osuu sellainen, jonka kanssa kemiat osuvat puolin ja toisin kohdalleen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pk seudulta, mistä sinä olet? En vielä tarkkaan tiedä mitä etsin. Aluksi varmaan jutteluseuraa ja jos tuntuu hyvältä niin jotain kevyttä tapailua kenties :) mutta en ole halukas sitoutumaan, ainakaan nyt.
Pk-seudulta myös. Jos haluat jutella tarkemmin privaatisti, minut tavoittaa osoitteesta pkseutulainen7@gmail.com.
Jos joku muukin haluaa laittaa viestiä, otan niitä mielelläni vastaan :) Tarkoitukseni ei ole alkaa pyörittää haaremia, vaan realistina olen varautunut siihen, että todennäköisesti täytyy tutustua useampaan ihmiseen ennen kuin kohdalle osuu sellainen, jonka kanssa kemiat osuvat puolin ja toisin kohdalleen.
AP
Haha mahtavaa! :) ehkä laitankin sulle viestiä :) mutta kuten sanoin (vai sanoinko :D) niin etenen hissukseen. Ehkä :)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin sellaista, että kokee elämänsä eri osa-alueineen olevan suurin piirtein tasapainossa ja pikemminkin nauttii elämästä kuin vain odottaa viikatemiestä, suhde omaan itseen on enemmän rakastava, hyväksyvä ja kannustava kuin vihaava ja latistava, elämänasenne enemmän positiivinen ja optimistinen kuin negatiivinen ja pessimistinen, ja suhtautuminen vieraisiin ihmisiin enemmän kunnioittava, suvaitsevainen ja avarakatseinen kuin arvosteleva, torjuva ja pelokas.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin sellaista, että kokee elämänsä eri osa-alueineen olevan suurin piirtein tasapainossa ja pikemminkin nauttii elämästä kuin vain odottaa viikatemiestä, suhde omaan itseen on enemmän rakastava, hyväksyvä ja kannustava kuin vihaava ja latistava, elämänasenne enemmän positiivinen ja optimistinen kuin negatiivinen ja pessimistinen, ja suhtautuminen vieraisiin ihmisiin enemmän kunnioittava, suvaitsevainen ja avarakatseinen kuin arvosteleva, torjuva ja pelokas.
AP
Uu alan kiinnostua todella!
Vierailija kirjoitti:
Laitoin oulumiehelle viestiä
Sain sen ja kirjoitan vastausta paraikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähen käymään kaupassa. Luen sun postin kun tuun takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, lähetin sen jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti! Kuin mahtavaa tää on! :D
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
Itse oon jo luovuttanut nettideittailun suhteen, nykyään tuntuu kaiken liikkuvan kanssa seksin harrastaminen olevan niin normaalia ja oletettua että miksi edes vaivautua jättämään ilmoitus. Onhan siellä varmasti mukaviakin ihmisiä, mutta se seulominen kaikkien törkyviestien joukosta huoh... Ei pysty eikä jaksa.
Jospa nyt isompaan kaupunkiin muutettua törmäisi jossain vaiheessa ihan livenä johonkin kivaan mieheen, jolla myös vähän konservatiivisemmat arvot :-)
Älä luovuta. Itse olin aika kepeällä mielellä liikkeellä netissä. Lopputulema oli parissa viikossa viestittelyä yhteensä noin 30 miehen kanssa. Neljän kanssa viestiteltiin muutamia päiviä, näistä yhden kanssa juteltiin puhelimessa ja yhden kanssa kävin treffeillä. Treffejä seuraavan päivän yö vietettiin jo yhdessä, kokeilevan varovaisessa mielessä ja sille tielle sitten jäätiinkin.
Nopeaa toimintaa se vaatii. Tiukkaa viestittelyä ja nopeaa etenemistä tosimaailmassa. Jos liian harvakseltaan viestittelee ja venyttää tapaamista, niin joku muu nappaa siinä välissä ne parisuhdehelmet. Silloin itselle jää vain ne vuosia netissä pyörineet seksin vonkaajat tai muuten krantut ikisinkut.
Ja AP:lle neuvoksi: tuo yhden aiemman kirjoittama teksti oli hyvä. Sitä saattaisi käyttää runkona sellaisenaan. Valitettavaa vain on se, että myös naiset haluavat seksiä. Parisuhdettakin etsiville seksi on yleensä suhteellisen tärkeää suhteellisen nopeasti
Noinhan voi sanoa miehistakin.kaikille ei kuitenkaan ole.se on vain molemminpuolinen oletus
Ehka nettitreffisivuilla pitaisi olla eri kategoriat eli esim.oma osasto hitaasti eteneville.nythan todella oletus tuntuu olevan etta seksia suunnilleen viimeistaan kolmansilla treffeilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti! Kuin mahtavaa tää on! :D
Tästä alkaa vuosisadan rakkaustarina. Tulettehan kertomaan tänne kun menette naimisiin!
En ole vielä valmis luomaan sähköpostia, mutta tällainen jutusteluseura palstalla kelpaisi :)
Onko "haaremin" pitäminen automaattisesti paha asia? Jos suhde ei ole vakava ja sen on ilmoittanut jo alussa, niin onko muitten kanssa hauskanpito mielestänne väärin?
Vierailija kirjoitti:
Olen heteroseksuaali, ja seksi käy hienosti jos kumpikin haluaa edetä siihen suuntaan. Nautin kuitenkin seksistä eniten kun kumppania tuntee sen verran että molemminpuolinen luottamus on syntynyt. Tästä syystä en hae ensisijaisesti seksiseuraa.
En ole vielä hakemassa uutta parisuhdetta, mutta en rajaa sitäkään pois jos sopiva ihminen osuu kohdalle. Pelisäännöt sovitaan ensin ja jos huomataan että ne eivät toimi, niitä muutetaan. Naisen ikä voisi olla suunnilleen 30-45, mutta tarkkaa ikää tärkeämpi on kuinka tullaan juttuun. Oma ikä on n. 40.
AP
Eli haet nimenomaan seksiseuraa pitkällä tutustumisella. Sun kaltaiset ovat nimenomaan syynä sille, miksi halikaveria on vaikea löytää. Kannattaa sanoa tästä myös mahdolliselle halikaverille, koska voi tuntua todella ahdistavalta, likaiselta ja huijatuksi tulleelta, jos pitkän haliajan jälkeen alat yrittämään jotain aivan muuta... hyi. Ja turha selitellä, "vain jos käy niin hienosti jos molemmat haluavat", koska sen jälkeen kun yrität, olet jo pilannut suhteen ja antanut itsestäsi epärehellisen kuvan.
Ap mikset voi kutsua ystavaa syomaan,mutta ei valttamatta kuvaamaasi illanviettoon ja katsoa mita siita voisi kehittya?
Vierailija kirjoitti:
Haha mahtavaa! :) ehkä laitankin sulle viestiä :) mutta kuten sanoin (vai sanoinko :D) niin etenen hissukseen. Ehkä :)
Sopii hienosti, tutustun itsekin uusiin ihmisiin hitaasti :)
AP
(Otan tästä eteenpäin käyttöön tämän tunnuksen kun se kerran tuli tehtyä viikko sitten kun palstalle ei saanut kirjoittaa rekisteröitymättä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, ensimmäinen kontakti on jo syntynyt! Viestiketju ei mennyt hukkaan :)
AP
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä valmis luomaan sähköpostia, mutta tällainen jutusteluseura palstalla kelpaisi :)
Onko "haaremin" pitäminen automaattisesti paha asia? Jos suhde ei ole vakava ja sen on ilmoittanut jo alussa, niin onko muitten kanssa hauskanpito mielestänne väärin?
Minusta ei automaattisesti, kunhan molemmat osapuolet tietävät missä mennään ja mikä on pelin henki. Minulle riittää yksi ihminen kerrallaan, mutta en menetä yöuniani siitä jos joku, jonka kanssa en itse ole minkääntyyppisessä suhteessa, haluaa pitää useampaa samanaikaisesti.
AP
Kysytkö ihmiseltä, joka haluaa mennä syömään lasagnea, miksi hän ei sittenkin halua mennä kiinalaiseen. Miksi, miksi.