Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä hakea ei-seksiseuraa?

Vierailija
08.08.2017 |

Aion jättää jonnekin ilmoituksen etsiäkseni naista (itse siis mies) ystäväpohjalta täyttämään tarvetta kosketukseen ja läheisyyteen. Olen ollut kauan "pois markkinoilta", joten en tunne netissä paikkoja mistä löytyisi ihan tavallisia tervehenkisiä naisia.

Tinder ei kiinnosta pinnallisuutensa eikä Kotisatama uskonnollisuuden takia. Mitä vaihtoehtoja on?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

22/65 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Happn, onko kokemuksia?

Vierailija
24/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tällaisella halinallella tekisi.

Vierailija
25/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon jo luovuttanut nettideittailun suhteen, nykyään tuntuu kaiken liikkuvan kanssa seksin harrastaminen olevan niin normaalia ja oletettua että miksi edes vaivautua jättämään ilmoitus. Onhan siellä varmasti mukaviakin ihmisiä, mutta se seulominen kaikkien törkyviestien joukosta huoh... Ei pysty eikä jaksa.

Jospa nyt isompaan kaupunkiin muutettua törmäisi jossain vaiheessa ihan livenä johonkin kivaan mieheen, jolla myös vähän konservatiivisemmat arvot :-)

Vierailija
26/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten ei voisi laittaa ilmoitukseen, kuten tuossa selitit? Etsit naista ystäväksi ja jos sitten kemiat kolahtaa oikein kunnolla muullakin tavoin, niin ehkä jotain muutakin mutta se ei ole lähtökohta.

Tässä sanamuodossa on se ongelma, että moni nainen ei halua koskea mieheen, joka on vain ystävä. Eli jos ap haluaa halailua ja naisen täyttämään kosketuksen tarvetta, niin ei kannata käyttää sanaa ystävä. 

Ap:n kannattaa muotoilla asia niin, että hän etsii ihanaa naista, johon tutustua aluksi rauhassa ja hitaasti edeten, ja jos kemiat kohtaa niin parisuhde voisi olla hieno juttu, mutta siihen ei ole mikään kiire edetä. Ja kertoa, että ei todellakaan ole etsimässä pelkkää seksiseuraa, ja että hänen mielestään seksi kuuluu parisuhteeseen ja silläkään ei ole kiire.

Kun täällä tulee näin mainioita ohjeita niin voisitko kirjoittaa malliksi sellaisen ilmoituksen jonka haluaisit lukea ja joka kiinnostaa sinua tai muita naisia. Kun paljon on näitä miten ei pitäisi kirjoittaa ohjeita ja harva mies on kuitenkaan mikään sana-Seppo. Moni hyvämies jää ilman ystävää pelkästään koska ei osaa taiteilla naista miellyttävää kirjoitusta. Luulen että mallista olisi molemminpuolista hyötyä. Kiitos.

Vierailija
27/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32 kirjoitti:

Itse oon jo luovuttanut nettideittailun suhteen, nykyään tuntuu kaiken liikkuvan kanssa seksin harrastaminen olevan niin normaalia ja oletettua että miksi edes vaivautua jättämään ilmoitus. Onhan siellä varmasti mukaviakin ihmisiä, mutta se seulominen kaikkien törkyviestien joukosta huoh... Ei pysty eikä jaksa.

Jospa nyt isompaan kaupunkiin muutettua törmäisi jossain vaiheessa ihan livenä johonkin kivaan mieheen, jolla myös vähän konservatiivisemmat arvot :-)

Älä luovuta. Itse olin aika kepeällä mielellä liikkeellä netissä. Lopputulema oli parissa viikossa viestittelyä yhteensä noin 30 miehen kanssa. Neljän kanssa viestiteltiin muutamia päiviä, näistä yhden kanssa juteltiin puhelimessa ja yhden kanssa kävin treffeillä. Treffejä seuraavan päivän yö vietettiin jo yhdessä, kokeilevan varovaisessa mielessä ja sille tielle sitten jäätiinkin.

Nopeaa toimintaa se vaatii. Tiukkaa viestittelyä ja nopeaa etenemistä tosimaailmassa. Jos liian harvakseltaan viestittelee ja venyttää tapaamista, niin joku muu nappaa siinä välissä ne parisuhdehelmet. Silloin itselle jää vain ne vuosia netissä pyörineet seksin vonkaajat tai muuten krantut ikisinkut.

Ja AP:lle neuvoksi: tuo yhden aiemman kirjoittama teksti oli hyvä. Sitä saattaisi käyttää runkona sellaisenaan. Valitettavaa vain on se, että myös naiset haluavat seksiä. Parisuhdettakin etsiville seksi on yleensä suhteellisen tärkeää suhteellisen nopeastikin.

Mutta stemppiä, kyllä jossain on toinen kaltaisesi.

Vierailija
28/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia kokemuksia teillä on näistä palveluista: Happy pancake, Match.com, e-kontakti, Eliittikumppani, BE2, Suomi24, OkCupid?

Kuinka sivuston maksullisuus vaikuttaa siihen millaisia ihmisiä siellä liikkuu, kannattaako maksaa?

AP

Minusta kannattaa hieman maksaa ja keskustella vain niiden kanssa jotka ovat myös maksaneet palvelusta, koska ilmaiskäyttäjät ovat useammin feikkejä kuin ne jotka ovat maksaneet.

Vierailija
29/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja AP:lle neuvoksi: tuo yhden aiemman kirjoittama teksti oli hyvä. Sitä saattaisi käyttää runkona sellaisenaan. Valitettavaa vain on se, että myös naiset haluavat seksiä. Parisuhdettakin etsiville seksi on yleensä suhteellisen tärkeää suhteellisen nopeastikin.

Se onkin hyvä, otan siitä vähintäänkin vaikutteita. Omasta näkökulmastani siinä on kyseenalaista vain se, että rivien välistä lukemalla tarkoituksen voi ymmärtää olevan kestävän parisuhteen etsiminen. Pidemmän päälle se pitääkin paikkansa, mutta tällä hetkellä olen sellaisessa välitilassa, ettei se ole päällimmäinen tarkoitukseni, enkä halua antaa väärää kuvaa tai vääriä lupauksia. Tietysti jos oikea ihminen osuu kohdalle ja oma tunne on jo sellainen että on valmis jatkamaan kohti pysyvämpää suhdetta, tilanne on toinen.

Naiset, millaisia ajatuksia, odotuksia ja toiveita teissä herää, jos luette #16:n kirjoittaman kaltaisen viestin?

AP

Vierailija
30/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin lisätä että seksi ei ole ongelma, päinvastoin. Haluan kuitenkin ensin tutustua ihmiseen, en usko saavani seksistä täysin vieraan ihmisen kanssa paljoa. Parisuhdetta etsiessä olen samaa mieltä siitä, että on hyvä melko varhain tarkistaa, toimiiko homma myös makkarissa, koska ilman sitä on turha edetä.

AP

Vierailija
31/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät tee mitään, ja se on hyvä niin. Mutta esimerkiksi eilen illalla väsyneenä intensiivisen työviikon jälkeen olisi ollut kiva kutsua joku viettämään iltaa, hakea herkkuja, laittaa tulet takkaan, käydä saunassa, katsoa sohvalla sylikkäin joku hyvä leffa ja nukkua lusikassa.

AP

Vierailija
32/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 on ihan kuollut paikka. Happy pancake on parempi. Muista ei ole kokemusta. En tosin vuodessa löytänyt pancakestakaan mitään joten lähdin pois sieltä.

Vierailija
33/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ikähaarukkaan sopiva nainen. Olen miettinyt myös, että mihin voisi laittaa ilmoituksen. En etsi suhdetta, mutta en ole valmis sänkyynkään ihan tuosta noin vain.

Vierailija
34/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ikähaarukkaan sopiva nainen. Olen miettinyt myös, että mihin voisi laittaa ilmoituksen. En etsi suhdetta, mutta en ole valmis sänkyynkään ihan tuosta noin vain.

Mistä päin olet ja millaista juttua etsit?

AP

Vierailija
35/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisinko minä? Oon 39 ja asun Oulussa. Ethän ole lihava.

Vierailija
36/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin olet ja millaista juttua etsit?

AP

Pk seudulta, mistä sinä olet? En vielä tarkkaan tiedä mitä etsin. Aluksi varmaan jutteluseuraa ja jos tuntuu hyvältä niin jotain kevyttä tapailua kenties :) mutta en ole halukas sitoutumaan, ainakaan nyt.

Vierailija
37/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät tee mitään, ja se on hyvä niin. Mutta esimerkiksi eilen illalla väsyneenä intensiivisen työviikon jälkeen olisi ollut kiva kutsua joku viettämään iltaa, hakea herkkuja, laittaa tulet takkaan, käydä saunassa, katsoa sohvalla sylikkäin joku hyvä leffa ja nukkua lusikassa.

AP

miksi ei voisi samalla antaa sitä reikää?

Vierailija
38/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako sulle kymmenisen vuotta nuorempi "halikaveri". Lihava en ole.

Vierailija
39/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

miksi ei voisi samalla antaa sitä reikää?

Toiset tarvii siihen vähän sellaista "tunnetta " ja syvempää tuttavuutta. Vaikka eihän sitä tiedä: jos Kaikki osuu kohdilleen, vastassa on joku komistus jota kohtaan tuntee fyysistä vetovoimaa niin voihan se päätyä sänkyynkin.

Vierailija
40/65 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako sulle kymmenisen vuotta nuorempi "halikaveri". Lihava en ole.

Kelpaa jos olet miellyttävä ihminen. Olen itsekin hoikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän