Kaksospojille nimet!
Meille siis syntyi kesäkuussa kaksi pientä poikaa, ja nyt on käynyt niin että ristiäiset ovat viikon päästä eikä heille ole vielä nimiä!
Pojilla on isosisko nimeltään Alva. Lasten nimien ei tarvitse mitenkään "sopia täydellisesti yhteen", kunhan ne eivät ole aivan täysin eri maata. :)
Pidämme reippaista ja lyhyistä (4-5 kirjaimisista) nimistä. Tähän mennessä olemme miettineet mm. nimiä Kasper/Jasper, Edvin, Atte jne.
Kommentit (263)
Bob ja Dylan
John ja Fogerty
Bill ja Clinton
Täällä nyt näköjään jollain, tai ilmeisesti useammallakin henkilöllä on vähän tylsä elämä, ja he esittävät minua. No kuitenkin, en ole itse kirjoittanut näitä juttuja.
Kiitos kaikille jotka ehdottivat nimiä tosissaan, alamme nyt mieheni kanssa lukemaan ehdotuksianne läpi. :)
Ap
Benjamin ja Daniel
Allan ja Antton
Missään ei R niin kuin ei Alvasskaan :)
Kerrotko sitten mihin päädyitte
Vierailija kirjoitti:
Täällä nyt näköjään jollain, tai ilmeisesti useammallakin henkilöllä on vähän tylsä elämä, ja he esittävät minua. No kuitenkin, en ole itse kirjoittanut näitä juttuja.
Kiitos kaikille jotka ehdottivat nimiä tosissaan, alamme nyt mieheni kanssa lukemaan ehdotuksianne läpi. :)
Ap
Älä yritä varastaa ketjuani.
Olemme jo valinneet nimet.
Kyösti tenho Valfrid
Henri Allan Rikhard
-Ap se oikea
Vierailija kirjoitti:
Benjamin ja Daniel
Allan ja AnttonMissään ei R niin kuin ei Alvasskaan :)
Kerrotko sitten mihin päädyitte
Voin kertoa. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benjamin ja Daniel
Allan ja AnttonMissään ei R niin kuin ei Alvasskaan :)
Kerrotko sitten mihin päädyitteVoin kertoa. :)
Ap
En kirjoittanut tuota
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyösti tenho Valfrid
Henri Allan Rikhard-Ap se oikea
Vai niin :D. No, onnea pojillesi nimistä!
Ap
Toisen pojan nimeksi sopisi ainakin Alvar, sointuisi hyvin esikoisen nimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyösti tenho Valfrid
Henri Allan Rikhard-Ap se oikea
Vai niin :D. No, onnea pojillesi nimistä!
Ap
Pois leikkimästä minua
-Ap
LOPETTAKAA JO. OLEMME LÖYTÄNEET NIMET.
-Ap