Kaksospojille nimet!
Meille siis syntyi kesäkuussa kaksi pientä poikaa, ja nyt on käynyt niin että ristiäiset ovat viikon päästä eikä heille ole vielä nimiä!
Pojilla on isosisko nimeltään Alva. Lasten nimien ei tarvitse mitenkään "sopia täydellisesti yhteen", kunhan ne eivät ole aivan täysin eri maata. :)
Pidämme reippaista ja lyhyistä (4-5 kirjaimisista) nimistä. Tähän mennessä olemme miettineet mm. nimiä Kasper/Jasper, Edvin, Atte jne.
Kommentit (263)
Ihan kamalia ihmisiä. Olen pyytänyt olemaan pelleilemättä ja esittämättä minua ja kertonut että olemme jo valinneet nimet ja te vain jatkatte.
Pakko korkata kossupullo.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalia ihmisiä. Olen pyytänyt olemaan pelleilemättä ja esittämättä minua ja kertonut että olemme jo valinneet nimet ja te vain jatkatte.
Pakko korkata kossupullo.
Tämän siis kirjoitti Ap
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt ap nukkumaan kun käämi on noin kireällä. 😬. Ettei vaan nyt sattuis mitään...
Ei edes ole, minä ja mieheni nauramme ääneen täällä. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ap nukkumaan kun käämi on noin kireällä. 😬. Ettei vaan nyt sattuis mitään...
Ei edes ole, minä ja mieheni nauramme ääneen täällä. :D
Ap
Lopeta jo. ÄLÄ ENÄÄ LEIKI OLEVASI MINÄ
Ap
Minusta on surullista, että lasten nimiä haukutaan kute Nico, Jax yms. Heidän vanhempiensa mielestä ne ovat hienot.
Ja joku Martti, Paavo , Mikko ei ole.
Älkää opettako koulukiusaamista nimistä. Teidän lapsenne voivat olla sitten kiusaajia ja tulevia linnakundeja. Ei välttämättä se Nico. :-)
Ron ja Jeremy
Peter ja North
Samuli ja Santeri
Juha ja sippe
Aku ja Donald
Vierailija kirjoitti:
Minusta on surullista, että lasten nimiä haukutaan kute Nico, Jax yms. Heidän vanhempiensa mielestä ne ovat hienot.
Älkää opettako koulukiusaamista nimistä. Teidän lapsenne voivat olla sitten kiusaajia ja tulevia linnakundeja. Ei välttämättä se Nico. :-)
Jax on otettu suoraan väkivaltarikossarjasta jossa moottoripyöräjengiläinen on nimeltään Jax
Ihannoidaan sillä nimellä rikollisia
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää opettako koulukiusaamista nimistä. Teidän lapsenne voivat olla sitten kiusaajia ja tulevia linnakundeja. Ei välttämättä se Nico. :-)Jax on otettu suoraan väkivaltarikossarjasta jossa moottoripyöräjengiläinen on nimeltään Jax
Ihannoidaan sillä nimellä rikollisiaAp
No elokuvissa kyllä on vaikka mitä nimeä. He ovat roolihahmoja, älä sekoita todellisuuteen, vaikka sinun lapsillasi ei edes ole nimeä, etkä vanhempana edes itse sitä osaa valita.
Alva, Hölvä ja Pöljä. Näin perheen kaikilla lapsilla on samantasoiset nimet.
Peppe & Roni