Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksospojille nimet!

Vierailija
07.08.2017 |

Meille siis syntyi kesäkuussa kaksi pientä poikaa, ja nyt on käynyt niin että ristiäiset ovat viikon päästä eikä heille ole vielä nimiä!

Pojilla on isosisko nimeltään Alva. Lasten nimien ei tarvitse mitenkään "sopia täydellisesti yhteen", kunhan ne eivät ole aivan täysin eri maata. :)

Pidämme reippaista ja lyhyistä (4-5 kirjaimisista) nimistä. Tähän mennessä olemme miettineet mm. nimiä Kasper/Jasper, Edvin, Atte jne.

Kommentit (263)

Vierailija
201/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen oikea ap. nimet valittiin jo ajat sitten ja ne on...

KALA JA PUIKKO. nyt voitte lopettaa ja kaikki feikki apt voi lopettaa esittämästä minua.

Vierailija
202/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas pitkästä aikaa, haluan vain tähän alkuun sanoa että nuo kaikki tyhmät haukkukommentit jne. eivät ole minun kirjoittamiani, kuten näköjään jotkut luulevat.

Juttelimme eilen illalla mieheni kanssa, ja olemme aika varmoja, että pojista tulee Edvin ja Oliver. :) Edvin on oma pitkäaikainen suosikkini, ja Oliver taas mieheni, toki me kummatkin pidämme siis molemmista nimistä.

Kiitos kaikille avusta ja eilisillan nauruista :D Jätän tämän keskustelun tänne, enkä tule enää tänne kommentoimaan, joten tiedätte sitten etten ole niiden tyhmien kommenttien takana, mikäli tänne sellaisia vielä tulee.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatu ja Beetu

Alfa ja Omega

Antero ja Ben-Tero

Afraim ja Befraim

Eeka ja Tooka

Vierailija
204/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leon ja Liam

Ihan jostain kissanruokapakettien nimiä

Vierailija
205/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ana ja Ali

Vierailija
206/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei taas pitkästä aikaa, haluan vain tähän alkuun sanoa että nuo kaikki tyhmät haukkukommentit jne. eivät ole minun kirjoittamiani, kuten näköjään jotkut luulevat.

Juttelimme eilen illalla mieheni kanssa, ja olemme aika varmoja, että pojista tulee Edvin ja Oliver. :) Edvin on oma pitkäaikainen suosikkini, ja Oliver taas mieheni, toki me kummatkin pidämme siis molemmista nimistä.

Kiitos kaikille avusta ja eilisillan nauruista :D Jätän tämän keskustelun tänne, enkä tule enää tänne kommentoimaan, joten tiedätte sitten etten ole niiden tyhmien kommenttien takana, mikäli tänne sellaisia vielä tulee.

Ap

Mene hoitoon. Älä esitä minua täällä.

Meidän lapset saa nimet Kyösti Tenho Valfrid ja Henry Allan Rikhard

Ja minä saan sanoa mielipiteeni noista rumista nimistä.

Ap se ainoa aito

En jaksa enää vääntää kanssasi kun et näköjään ihan terve mieleltäsi ole. Kai kuitenkin tajuat että henkilöllisyytesi saa tarvittaessa selville, ja henkilöllisyyden varastaminen internetissä on rikos? Eivätkä nuo muutkaan älyttömät kommenttisi mitään positiivia seurauksia ainakaan tuo...

Ap

Vierailija
207/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuka antaa tuollaiset nimet? Noloja.

Tässä ketjussa paljon parempia

Jax ja Max esim

Vierailija
208/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap se ainoa aito

En jaksa enää vääntää kanssasi kun et näköjään ihan terve mieleltäsi ole. Kai kuitenkin tajuat että henkilöllisyytesi saa tarvittaessa selville, ja henkilöllisyyden varastaminen internetissä on rikos? Eivätkä nuo muutkaan älyttömät kommenttisi mitään positiivia seurauksia ainakaan tuo...

Ap

Päivän paras. Kuka täällä on henkilöllisyyttä varastanut? Joku esittää Aptä ja joku on Ap

Voi luoja. Tämä ketju vain paranee.

Vierailija
209/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliverille tulee paljon kaimoja. Kiva nimi silti.

Vierailija
210/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap se ainoa aito

Ap

Päivän paras. Kuka täällä on henkilöllisyyttä varastanut? Joku esittää Aptä ja joku on Ap

Voi luoja. Tämä ketju vain paranee.

Et ymmärtänyt. Tässä kerrotaan että henkilöllisyys saadaan selville. Eli kirjoittaja uhkaa varastaa Apnä esiintyneen henkilöllisyyden vaikka toteaa että sen tekeminen on rikos.

Kirjoittaja syyllistyi laittomaan uhkaukseen. Ip-osoite on selvillä ja ilmoitus menee poliisille vielä tänään.

Vierailija
211/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pliis löysätkää vähän pipoja. Ketju on ollut suosittu ja hauska. T. Palstanvalvoja

Vierailija
212/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan mode vie kaiken? Pitkiin aikoihin viihdyttävin ketju. Tunnetta ja draamaa.

Vierailija
213/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville ja Kalle, Panu ja Tatu, Janne ja Joonas, Leevi ja Veeti ...

Vierailija
214/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adolf on aina hyvä nimi ja toiselle vaikka Alois.

Vierailija
215/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alvasta tulee mieleen märkivä haava. Äkkiä salvaa.

En kyllä ole koskaan kuullut nimeä :D keksitty aloitukseen.

Thomas Alva Edison, jos joku tuntee.

Vierailija
216/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän Ap kertoikin jo aiemmin.

Se vaan että heidän Alva on TYTTÖ. 🤣

Vierailija
217/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alba on erittäin arvostettu naisen nimi Pohjoismaissa.

Annoimme tyttärelle nimen Alva Garbon mukaan. Alva Garbo oli Greta Garbon sisko.

Ap

Vierailija
218/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mortti ja Vertti

Clark ja Kent

Peter ja Parker

Jekyll ja Hyde

Vierailija
219/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän Ap kertoikin jo aiemmin.

Se vaan että heidän Alva on TYTTÖ. 🤣

Eikö noista jo yritetä päästä eroon, kuten poikien ja tyttöjen väreistäkin. Pojalle voi laittaa nimeksi Päivi ja tytölle Alva.

Vierailija
220/263 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tämän ketjun aloittajasta ilmiannon nettipoliisille ja kaikista osallistujista teen tutkintapyynnön. Sittenpähän näette kenelle ryhdyitte pottuilemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän