Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, jotka ette koskaan ole tehneet aloitetta

itsekin aloitteeton nainen
07.08.2017 |

Millaiset miehet sitten tekee aloitetteita teihin pain? Oikean vai vääränlaiset? Mitä teette, jotta saatte oikeanlaiset miehet kiinnostumaan ja tekemään niitä aloitteita?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi olla helpompaa kasvattaa itsellesi edes vähän kanttia ja alkaa itse tehdä niitä aloitteita. 

Vierailija
2/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt, koska miehet on aina tehnyt niitä minuun päin liiankin kanssa. Pääosin tosin pelimiehet ja muunlaiset ns. jännämiehet. Mutta löytyi sieltä työelämästä sitten lopulta enemmän perheenisämateriaaliakin löytyvä aloitteen tekijä, josta tuli sitten aviomieheni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti ei näin miehenä edes kiinnosta naiset, jotka eivät tee aloitteita. Ihmeellisiä kyheröitä.

Vierailija
4/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis itse tee aloitteita naisiin päin? Miten viestität naisille, että sulle saa tehdä aloitteita? Tekeekö ne?

Vierailija
5/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset mitään aloitteita tee tässä maassa.

Vierailija
6/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt, enkä ole liiemmin joutunut tilanteisiin, joissa olisi pitänyt aloitteita miettiä. Olen 48-vuotisesta elämästäni ollut 22 vuotta avioliitossa.

Nyt siis toista kertaa. Nuoruuden poikaystävistäni en enää muista. Avioeroni jälkeen (kun olin 42-45 v) aloitteita tehtiin muutamia, mutta minua ei kiinnostanut. Tyypeissä ei sinänsä mitään vikaa ollut. Ja nämä kaksi aviomiestäni ovat johtajatyyppejä. Rohkeita, aloitteellisia.

Minä siis olen niin vanhanaikainen, että minusta aloitteen tekeminen kuuluu miehelle. Jos hän ei vihjailuistani huolimatta tee mitään, ajattelen ettei hän ole kiinnostunut minusta, tai että hän on varattu.

Vierailija
7/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis itse tee aloitteita naisiin päin? Miten viestität naisille, että sulle saa tehdä aloitteita? Tekeekö ne?

Toki teen. Ei muuta sitä faktaa, että nainen joka ei tee aloitteita on totaalisen epäkiinnostava. Kyllä sen huomaa jo puhuessaan, että jaa, teinpäs taas aloitteen jollekin tympeälle kyherölle, joka on suoraan kuin 50-luvulta.

Vierailija
8/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän naiset mitään aloitteita tee tässä maassa.

No jos ei täällä, niin missä sitten??

Vierailija
9/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki teen. Ei muuta sitä faktaa, että nainen joka ei tee aloitteita on totaalisen epäkiinnostava. Kyllä sen huomaa jo puhuessaan, että jaa, teinpäs taas aloitteen jollekin tympeälle kyherölle, joka on suoraan kuin 50-luvulta.

Mikä on kyherö?

En ole tehnyt aloitteita, koska en kiinnostu kovin helposti ihmisistä ulkonäön perusteella.

Vierailija
10/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun maailmassani suhteet alkavat molemminpuolisesta kiinnostuksesta, joka osoitetaan molemminpuolisella viestinnällä. Aloite voi olla katse, johon toinen vastaa, johon toinen vuorostaan vastaa hymyllä ja lopulta jompikumpi tulee juttusille. Jutellessa kuulostellaan, onko toinen kiinnostava ja sellainen, johon haluaisi tutustua paremmin. Joskus on, usein ei.

Tämä mystinen mustavalkoisuus aloitteiden teossa, mitä tällä palstalla tuntuu olevan, on minulle ihan vierasta. En ikinä itse lähestyisi baarissa miestä, joka ei ole jo elekielellään ilmaissut kiinnostustaan. Ja kun silmäpeli on alkanut, niin sille on aivan sama, kumpi ensimmäisenä hakeutuu juttusille.

Vierailija
11/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kyherö?

En ole tehnyt aloitteita, koska en kiinnostu kovin helposti ihmisistä ulkonäön perusteella.

Kyherö on nahjus.

Vierailija
12/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tehnyt aloitteita, koska teininä olin ujo ja liian vähän itseäni arvostava, sen jälkeen olin pitkässä suhteessa (n.9v), ja nykyään en halua seuraa.

Flirttailua ja aloitteita on tullut niin suomalaisilta kuin ulkomaalaisiltakin miehiltä. Ulkomaalaisiakin on siis ollut useampia, ja ihon väritkin vaihdelleet, eli ei pelkkää tiettyä taustaa. Yhdistävä tekijä on näyttänyt olevan tosin sekä suomalaisissa että ulkomaalaisissa, että kaikki miehet jotka ovat minua lähestyneet ovat järjestään olleet minua 5-10 vuotta vanhemman oloisia (en tosin ole ikää tentannut). En usko kuitenkaan tämän johtuvan siitä, että itse näyttäisin paljon vanhemmalta kuin olen (28), koska minulta edelleen kysytään käytännössä aina paperit kun ostan alkoholia. Pistän enemmän sen piikkiin, että en käytä meikkiä ja olen aika vetäytyvän oloinen, mutta kuitenkin lähestyttäessä hymyilevä ja ystävällinen, mikä varmaan tulkitaan niin että olisin "helppo/kiltti" lähestyä. Ja tosiaan aloitteitakaan en tee, kun en seuraa etsi, niin kai siitä saa sellaisen "ujo naapurin tyttö"-vaikutelman kasaan?

En voi sanoa, että kaikki minua lähestyneet miehet olisivat vääränlaisia. Kenellekään en silti ole numeroa antanut tai muuten sopinut uutta tapaamista, kun en vain etsi enkä kaipaa seuraa. Mutta eihän se sinänsä ihan mukavien miesten vika ole, etten etsi ketään. Jotkut tosin ovat vähän turhan jästipäisiä uskoakseen kerrasta, että ei tarkoittaa ei. Sitä voisi parantaa.

Joskus olen kuitenkin istunut parin lasillisen verran jonkun minua yllättäen lähestyneen miehen kanssa jossain anniskelupaikassa. Kohteliaasti olen tarjottaessa todennut, että ostan omat juomani eikä tästä tule mukavaa juttutuokiota kummoisempaa, mutta ihan mukavia hetkiä on silti ollut pari. :)

Vierailija
13/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olettaa että kaikille naisille tehdään aloitteita. Ei yhtäkään ole tehty. Ite tror yhden, sain Paint, ja kirvelee vieläkin. Pitäkää tunkkinne.

Vierailija
14/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudun samoihin tapahtumiin ja paikkoihin kiinnostukseni kohteen kanssa ja olen tarjolla. Yhden ainoan kerran olen joutunut itse menemään juttelemaan.

Vierailija
15/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaiset :D

Vierailija
16/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tehnyt aloitteita miesten suuntaan. Olen myös kieltäytynyt juomista. Silti olen naimissa. Pelimiehet olen hyljännyt ja vain pitkän tähtäimen miehet hyväksynyt.

Vierailija
17/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ilmeisesti myös vaivaa tuo 17.08 vierailijan mainitsema 'ujo naapurin tyttö'-ensivaikutelma. Monet mieslähestyjät ovatkin olettaneet minun olevan hoitoalalla. Uusin oire tästä on hyvin nuorten, itsetunto-ongelmaisten miesten lähestymisyritykset kuntosalilla. Arvelevat kai, että minuun on turvallista testate viehätysvoimaansa. Oikeasti olen asialähtöinen introvertti ja kova-arvoinen.

Vierailija
18/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä ihme hiiriä.

Jos 90% naisista näin karkeasti on sovitaan nyt sitten ns. vanhanaikaisia että heitä pitää metsästää ja mies tehdä aloitteet niin miten se vanhanaikaisuus näkyy arjessa.

Ei mitenkään. Yksi aisa vaan lisää miehelle

Jos haluatte olla ns vanhanaikaisia niin ette anna 20 ok miehelle niitä pakkeja vaan otatte ja olette tyytyväisiä elämäänne.

Tai sitten teette ihan itse aloitteenne jos haluatte elää modernissa tasa-arvoisessa yhteiskunnassa.

Itseä ei kyllä naiset nappaa enää. Ihan hukkaan heitettyä aikaa ja kissahiiri leikkiä.

Terv, laatumies

Vierailija
19/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee aloitteita. Keski-ikäiset humalaiset joskus yrittää, mutta eipä kiinnosta.

N23

Vierailija
20/46 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kyherö?

Kyherö on nahjus.

Miksi se tekisi naisesta nahjuksen, jos hän ei ole kiinnostunut aktiivisesti etsimään miesseuraa?