Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, jotka ette koskaan ole tehneet aloitetta

itsekin aloitteeton nainen
07.08.2017 |

Millaiset miehet sitten tekee aloitetteita teihin pain? Oikean vai vääränlaiset? Mitä teette, jotta saatte oikeanlaiset miehet kiinnostumaan ja tekemään niitä aloitteita?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näihin vastaaviin ketjuihin tulee katkerat naiset lätisemään kuinka "ei kannata" tehdä aloitteita miehille. Jospa he edes kerran elämässään valitsisivat niitä hyviä miehiä, eivätkä aina kuolaisi niitä paskoja vässyköitä. Mutta taitaa olla toiveajattelua. Itse en ole koskaan tehnyt aloitteita naisille, enkä tule tekemäänkään. Enkä ole edes homo.

M40

Vierailija
42/46 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina näihin vastaaviin ketjuihin tulee katkerat naiset lätisemään kuinka "ei kannata" tehdä aloitteita miehille. Jospa he edes kerran elämässään valitsisivat niitä hyviä miehiä, eivätkä aina kuolaisi niitä paskoja vässyköitä. Mutta taitaa olla toiveajattelua. Itse en ole koskaan tehnyt aloitteita naisille, enkä tule tekemäänkään. Enkä ole edes homo.

M40

Jotenkin huvittava kommentti. Naisten pitäisi mutta minä en ikinä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on nykyään pelkureita, eivät uskalla tehdä aloitetta ja jos nainen tekee aloitteen, hänellä on vain seksi mielessä (h..ra). Sitten jos jotkut jopa jotenkin päätyy yhteen ja perustaa perheen, mies kyllästyy arkeen, lähtee lätkimään juuri silloin kun lapsiperhearki on työntäyteisin ja vaimo eniten sitä apua kaipaisi. Miehet itkee kun ei saa seksiä tarpeeksi tai vaimo lihoo/nalkuttaa. Ongelmaan olis ratkaisu, auttaminen arjessa, työtaakan jakaminen, niin vaimokin jaksaisi seksiä ja panostaa omaan hyvinvointiin. Mutta mies on pelkuri ja syyttää kaikesta naista, ettei itse tarvitse nähdä vaivaa suhteen eteen. Vanha  kunnon selkäsauna tekis hyvää suomimiehille. Vaikea uskoa että nuo nyhväkkeet on päässeet armeijaan. Toivottavasti Suomi ei joudu sotaan tämän sukupolven aikana, miehet varmaan juoksis häntä koipienvälissä karkuun.

Vierailija
44/46 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Mitä huvittavaa siinä on? Naiset ovat saaneet niin älyttömästi tasoitusta näissä karkeloissa kautta aikojen, että on ainoastaan oikeus ja kohtuus että arvon prinsessat saavat alkaa totutella pakkeihin, aloitteellisuuteen ja nielemään perusteettoman ylpeytensä. Minä tein jo varhain teininä periaatepäätöksen että mihinkään kissa ja hiiri -leikkeihin en lähde, ja sillä tiellä olen edelleenkin, josta olen todella ylpeä.

M40

Luulet että nainen joka ei ikinä tee aloitteita leikkii jotain leikkiä? Leiki yksinäsi, niitä naisia juuri ei mitkään leikit kiinnosta.

Vierailija
45/46 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Mitä huvittavaa siinä on? Naiset ovat saaneet niin älyttömästi tasoitusta näissä karkeloissa kautta aikojen, että on ainoastaan oikeus ja kohtuus että arvon prinsessat saavat alkaa totutella pakkeihin, aloitteellisuuteen ja nielemään perusteettoman ylpeytensä. Minä tein jo varhain teininä periaatepäätöksen että mihinkään kissa ja hiiri -leikkeihin en lähde, ja sillä tiellä olen edelleenkin, josta olen todella ylpeä.

M40

Ylpeät jää yksin.

Vierailija
46/46 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

M40

Tässä nyt kai taas koitetaan vihata siitä naisten "etulyöntiasemasta" eli puhut vain nuorista ja kauniista naisista?

Tehdään ajatusleikki. Sinä kävelet jotain kallion katua joka on täynnä prostituoitija, et heitä halua vaan jonkun jonka kanssa saisit suhteen ja rakkautta. Nämä naiset tulevat jokainen vuorotellen sinulle kertomaan hintansa ja koittavat saada sinua mukaan. Alat jo kyllästyä koska et heitä halua.

Ärtymyksessä sanot vain ei jokaiselle, saattaa olla että sanoit ei samalla myös naiselle joka olisi sinua halunnut rakastaa mutta et häntä erottanut niiden muiden tyrkyttäjien seasta.

Lopulta lähdet vain pois kun tajuat ette saa olla kävelyllä rauhassa etkä löydä sitä mitä halusit.

Tältä tuntuu nuorena ja nättinä naisena baarissa jossa miehet tyrkyttävät itseään minulle koko ajan. Missä välissä edes itse ehtisin kiinnostua tai tehdä aloiteen?