Naiset, jotka ette koskaan ole tehneet aloitetta
Millaiset miehet sitten tekee aloitetteita teihin pain? Oikean vai vääränlaiset? Mitä teette, jotta saatte oikeanlaiset miehet kiinnostumaan ja tekemään niitä aloitteita?
Kommentit (46)
Kukaan ei ole koskaan tehnyt aloitetta minulle, enkä ole huomannut elekielestäkään mitään kiinnostusta. N32
Vierailija kirjoitti:
Ei tee kukaan aloitteita. Mitään ei tapahdu - ikinä. Viimeksi äsken itkin sitä, että jään yksin. N27
Miksi et itse tee aloitetta? Menisit vaan juttelemaan esim työkaverillesi josta pidät. Ei sitä heti rakkautta tarvitse tunnustaa. Itse olen nuorempaan naiseen ihastunut, joka on toisessa vuorossa. Olisin ikionnellinen jos edes pääsisin juttelemaan hänen kanssaan. Ihan mistä vaan.
Ei niin minkäänlaiset. Niillä kerroilla, kun olen itse tehnyt aloitteen, olen päätynyt yhteen sellaisen miehen kanssa, joka ei ole tykännyt minusta tarpeeksi, mutta sen verran kuitenkin, että ei ole kehdannut sanoa ei (?). Ja siinä sitä sitten ollaan oltu. Mun tutka on siis sen verran viallinen, että saa olla nämä karkelot.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin minkäänlaiset. Niillä kerroilla, kun olen itse tehnyt aloitteen, olen päätynyt yhteen sellaisen miehen kanssa, joka ei ole tykännyt minusta tarpeeksi, mutta sen verran kuitenkin, että ei ole kehdannut sanoa ei (?). Ja siinä sitä sitten ollaan oltu. Mun tutka on siis sen verran viallinen, että saa olla nämä karkelot.
Tämän vuoksi minä luotan siihen, että jos mies ei lähesty itse, häntä ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi minä luotan siihen, että jos mies ei lähesty itse, häntä ei kiinnosta.
Se on välillä uskomattoman vaikeaa lähestyä naista nykyään... helposti tulee pervon maine tms ja naureskelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on välillä uskomattoman vaikeaa lähestyä naista nykyään... helposti tulee pervon maine tms ja naureskelua.
Pervon maineen saa menemällä heti koskettelemaan tai ehdottelemaan seksiä, tai ehkä kommentoimalla heti, että "hyvät tissit". Tai lähestymällä joka ikistä naista vuorotellen... Ei ketään naista kiinnosta edes puolivakavissaan jutella miehelle, jonka on kuullut tai jopa nähnyt yrittävän jokaista vastaantulevaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro millaisia lähestymisiä teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pervon maineen saa menemällä heti koskettelemaan tai ehdottelemaan seksiä, tai ehkä kommentoimalla heti, että "hyvät tissit". Tai lähestymällä joka ikistä naista vuorotellen... Ei ketään naista kiinnosta edes puolivakavissaan jutella miehelle, jonka on kuullut tai jopa nähnyt yrittävän jokaista vastaantulevaa naista.
Jaah meillä töissä noin 35-40v mies ehdotti 25v naiselle että hän voi alkaa naisen personal traineriksi. Uskomaton vääntö työsuojeluvaltuutetun kanssa, jokaista paikalla ollutta kuulusteltiin ja oli todella lähellä ettei mies saanut kenkää. Jos nainen suorastaan inhoaa miestä ja mies koittaa jotain .. huhuh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro millaisia lähestymisiä teet.
En mitään. Olen masentunut. Harvoin ihastuu enää tällä iällä. Mutta olen kyllä nähnyt jäätäviä iskuyrityksiä. Esim baarissa; mies taputtaa naista olkapäälle, sanoo ' olen Zale, rakastaja ja runoilija'. Nainen vain kääntyy pois ja mies istuu vieressä hämmentyneenä ainakin 10 min.
Olen ollut tekemättä mitään "miehille", pitänyt hauskaa ja keskittynyt kavereihini. Ihan murto-osa lähestyjistä on ollut äyskääjiä. Yleensä kun on itse itsevarma, niin vain itsevarmat miehet lähestyvät. ...Tai täysin kännissä olevat, mutta ne eivät loukkaannus ei:stä...
Olen kerran tehnyt itse aloitteen, mutta voi sitä epävarmuutta kun mietti että olisiko tuo mies minulle sanonut mitään ellen itse olisi alkanut... Minun täytyy saada tietää että minut on valittu ja minun tähteni rohkaistuttu tulemaan juttusille.
Minkäänlaiset miehet eivät tee aloitteita. Kun tein alotteita, siitä ei seurannut mitään, korkeintaan seksiä. Jos miehet eivät tee aloitteita, niin naisena on turhaa niitä itsekään tehdä.
Oon vasta av palstan myötä saanut selville että naiset eivät ilmeisesti oikeasti tee aloitteita edes nykysuomessa o.o
Itselleni ei ole koskaan ollut ongelma lähestyä kiinnostavia miehiä baareissa tai muuten vain.. Kai se on sitten herättänyt jotain hämmennystä tai jotain, mutta koskaan en ole torjuntaa kokenut :'D
En ole koskaan 32-vuotisen elämäni aikana. Eikä ole kukaan mieskään tehnyt aloitetta minuun päin. Tai no, joskus baarissa humalainen keski-ikäinen on halunnut tarjota minulle drinkin.
Olen kuitenkin valmis viettämään koko elämäni yksin enkä oikeastaan edes enää kaipaakaan seuraa.
(selvennyksenä, että minulla on pahoja mt-ongelmia)
Kyllä minua naiset ovat kertomansa mukaan katselleet sillä silmällä ja minulle tehneet aloitteita. Tunnustan olevani siinä mielessä naisten suhteen puusilmä etten juuri huomaa kuin ne ihmeelliset jotka siinä nenäni edessä ovat tarjolla. Näin lienee suurimmalla osalla tavan miehistä. Pelimiehet sitten erikseen ja poislukien.
Kyllä meidän naistenkin pitää olla aktiivisia, ei niitä sulhasehdokkaita oven taakse tule jonottamaan
Tämä herättää paljon kysymyksiä. Millainen on oikeanlainen tai vääränlainen mies? Mitkä kaikki on aloitteita? Mikä kaikki on "kiinostusta"? Voisiko ap vähän määritellä näitä että tietäisin edes olenko ikinä tehnyt aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis itse tee aloitteita naisiin päin? Miten viestität naisille, että sulle saa tehdä aloitteita? Tekeekö ne?
Toki teen. Ei muuta sitä faktaa, että nainen joka ei tee aloitteita on totaalisen epäkiinnostava. Kyllä sen huomaa jo puhuessaan, että jaa, teinpäs taas aloitteen jollekin tympeälle kyherölle, joka on suoraan kuin 50-luvulta.
Mikä on kyherö?
En ole tehnyt aloitteita, koska en kiinnostu kovin helposti ihmisistä ulkonäön perusteella.
Kyherö on nahjus.
Miksi se tekisi naisesta nahjuksen, jos hän ei ole kiinnostunut aktiivisesti etsimään miesseuraa?
Tämä palsta on tehnyt minulle hyvin selväksi että moni mies on valmis panemaan kaikkea mikä liikkuu. Tälläinen aloitus kai kumpuaa siitä että turhauttaa kun joutuu itse tekemään jotain sen pillun takia kun naiset taas eivät halua panna kaikkea mikä etäisesti muistuttaa pippeliä.
Vähän kuin minä itkisin kun suklaa ei suoraan hyppää suuhuni kun tekee mieli vaikka syy siihen on se ettei suklaa halua tulla syödyksi.
Minulle ei ole koskaan tehnyt muut aloitteita kuin nämä naistennaurattajat ja pelimiehet jotka yrittää iskeä jokaista naista ja nämä olen jättänyt väliin. Olen sen sijaan itse tehnyt lukuisia aloitteita miehille, lopputuloksena joko pakit tai sitten pelkkää seksiä, mutta miehiä ei parisuhdemielessä kiinnosta nainen joka on aloitteellinen. Jostain syystä miehet näkee aloitteellisen naisen helppona ja varmana, jota voi kohdella kurjastikin.
Muutenkin olen huomannut että oikea rakkaus ja parisuhde vaatii jostain syystä nimenomaan sen, että mies on se kiinnostuneempi osapuoli.
N40
Ei tee kukaan aloitteita. Mitään ei tapahdu - ikinä. Viimeksi äsken itkin sitä, että jään yksin. N27