Miksi nuoret naiset pukeutuvat salille niin mauttomasti?
Joka puolella poseerataan ja pyllistellään tiukoissa trikoissa. Näin miehenä täytyy pelätä, että jos katse harhailee vähänkin jossain muualla kuin omissa kengissä tai seinässä, niin saa varmaan porttikiellon salille, ja syytteen seksuaalisesta ahdistelusta.
Kommentit (33)
Naiset pukeutuvat aina, kun vain voivat mahdollisimman seksikkäästi ja muotoja esitellen ja juuri niin, että kaikki mahdollinen mikä vain julkisella paikalla saa näkyä niin näkyy miehille mutta koskaan milloinkaan nämä naiset eivät pukeudu miehiä varten vaan aina löytyy jokin tekosyy :-D
Vierailija kirjoitti:
Naiset pukeutuvat aina, kun vain voivat mahdollisimman seksikkäästi ja muotoja esitellen ja juuri niin, että kaikki mahdollinen mikä vain julkisella paikalla saa näkyä niin näkyy miehille mutta koskaan milloinkaan nämä naiset eivät pukeudu miehiä varten vaan aina löytyy jokin tekosyy :-D
Niin burkaanhan naisten kuuluisi pukeutua? Kävikö mielessä, että nainen saattaa tykätä ja pitää kauniina vaatteita joita pitää?
Vierailija kirjoitti:
Hutsulla on hutsun luonne siellä salillakin. Ja tällä tarkoitan niitä horoja, jotka ovat selvästi siellä hakemassa huomiota, kuvaamassa itseään ja keikistelemässä.
Silti salaa vilkuilet. Viimeistään sieltä instasta. Ja sekös sinua ärsyttää. Siitä nimittely.
Onkohan ap. ,ihan eka kerta kun tuon saman kysymyksesi täällä olet ottanut esille ?
Kyllä rumasti puhutaan naisista, ei voi muuta sanoa. Tavallisia naisia haukutaan itseään rahasta myyviksi. On se kummallista ettei saisi pukeutua normaaleihin kuntoiluvaatteisiin, joita trikoot ovat.
Yhtä hyvin voisitte haukkua trikoissa pyöräilevät miehet horoiksi, huoriksi, hutsuiksi ja mitä kaikkia haukkumanimiä tällä esiintyikään. Tarkoituksella muotojaan ja muniaan esittelevät. Penikset kello yhdessätoista kiitävät pitkin teitä ja pakarat eroittuvat perskarvojen tarkkuudella tiukkojen trikoiden alta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rumasti puhutaan naisista, ei voi muuta sanoa. Tavallisia naisia haukutaan itseään rahasta myyviksi. On se kummallista ettei saisi pukeutua normaaleihin kuntoiluvaatteisiin, joita trikoot ovat.
Yhtä hyvin voisitte haukkua trikoissa pyöräilevät miehet horoiksi, huoriksi, hutsuiksi ja mitä kaikkia haukkumanimiä tällä esiintyikään. Tarkoituksella muotojaan ja muniaan esittelevät. Penikset kello yhdessätoista kiitävät pitkin teitä ja pakarat eroittuvat perskarvojen tarkkuudella tiukkojen trikoiden alta.
Se johtuu vaan pelon aiheuttamasta vihasta sitä kohtaan että nainen saa miehen pois tolaltaan tiukoilla vaatteilla. Yritetään haukkua naista jotta hänen itsetunto heikkenisi ja hän alkaisi häpeilemään itseään ja vaatetustaan. Miehen on vaikea hillitä itseään liian kauniin naisen läheisyydessä. Tottakai se aiheuttaa pelkoa naista kohtaan joka verhotaan halveksunnaksi.
Tuskin pelkkä katselu/tuijottaminen nyt mitään seksuaalisen ahdistelun kriteerejä edes täyttää
Makuja on niin monenlaisia, sillä minusta tiukat trikoovaatteet ovat siitä epämukavimmasta päästä. Ei tunnu hyvältä ja kaiken lisäksi tulee vielä kiusaantunut olo siitä, että on päällä vartalonmyötäiset (muka-)housut.
Itse käytän liikkuessa suunnilleen näin löysiä vaatteita kuin allaolevan kuvan housut. Ei tuossa nyt niin paljon ylimääräistä kangasta liihota, että siitä olisi minkäänlaista haittaa.
https://fabletics-us-cdn.justfab.com/media/images/products/PT1719571-00…
Itse pukeudun salille trikoisiin hyvän liikkuvuuden ja käyttömukavuuden takia. Lisäksi pidän pitkähihaista, melko vyötärönmukaista paitaa. Silloin harvoin jos joku joskus on tuijottanut, niin olen huomannut kaikista parhaaksi keinoksi tuijottaa ihan pokkana takaisin, MUTTA naama peruslukemilla, ei siis hymyn häivääkään, vaan ihan totisena. Eipä ole sen jälkeen kukaan kehdannut tuijottaa. Eipä minua tuolla salilla kovin moni ole tuijottanutkaan. Joko keskittyvät treeniinsä tai olen rumempi, kuin luulenkaan. :-D
En ole itse asiassa näihin pyllistelijä-/instahuoriin törmännyt, koska käyn ns. "äijäsalilla", joka on minun käyttötarkoitukseen juuri täydellinen sali sijaintinsa ja asiakaskuntansa ansiosta. :-) Ei minua kiinnosta jonottaa treenaamaan siksi, että jollain on insta-sessiot kesken...
Kyllähän ne trikoot näyttävät hyviltä hyvin muodostuneessa vartalossa. Katselen niitä itsekin ja varmasti moni muukin. Ymmärrän hyvin jos joitain ärsyttää. Kukaan ei silti tekisi sitä jos ei se keräisi katseluja ja tykkäyksiä. Osa katsoo kateudesta, osa ihan pelkästään siksi että saisi ilkkua. Silti ne kiinnostaa.
Eiköhän siellä salilla käy kaikenlaisia nuoria naisia. Osa käy treenaamassa naama punaisena ja hikoillen kuin sika, vaikka olisikin pukeutunut tiukkoihin trikoisiin. Osa käy sitten keikistelemässä sopivasti laittautuneen niissä samoissa trikoissa.
Löytyy myös saleja, missä käy vain äijiä rautaa nostelemassa. Kannattaa jättää Elixiat väliin jos ei kauniita naisia kestä katsella. Parhaat treenivaatteet on vartalonmyötäisiä, ei liehu mikään ärsyttävästi missään. Ei ole paljon ällöttävämpää päällä kuin hiestä märkä väljä teepaita. Itse käyn salilla 5-6 x viikossa enkä tällä hetkellä saa päähäni ketään, kenen vaatteita tai vartaloa olisin vaikkapa eilen katsonut. Keskityn ihan vaan itseeni.