Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuoret naiset pukeutuvat salille niin mauttomasti?

Vierailija
07.08.2017 |

Joka puolella poseerataan ja pyllistellään tiukoissa trikoissa. Näin miehenä täytyy pelätä, että jos katse harhailee vähänkin jossain muualla kuin omissa kengissä tai seinässä, niin saa varmaan porttikiellon salille, ja syytteen seksuaalisesta ahdistelusta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nuoret naiset pukeutuvat salille liian maukkaasti?

Vierailija
2/33 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea käymään sellaisella salilla jossa on burkhapakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne oo sinne tullu reenaan, vaan esittelemään ja mittaamaan "arvoaan". Viimisen päälle mm. somen lietsomaa nykymaailman kuvaa...

Vierailija
4/33 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin nuoret naiset muka ovat pukeutuneet "hyvällä maulla"? Ehkä jossain Afganistanissa :D

Vierailija
5/33 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselen suht estoitta. En kuitenkaan jää tuijottamaan. Vielä ei ole kukaan tullut kitisemään asiasta.

Vierailija
6/33 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille nuorille naisille kännyvarikko tekisi hyvää. Hupaisaa seurattavaa, kun eivät voi olla räpläämättä edes yhden treenin aikana.

Vierailija
7/33 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tiukat trikoot on älyttömän mukavat. Paljon paremmat, ja hengittävämmät kuin ne lökäpöksyt. Ja mulla on vielä polvimittaset, niin niillä on hyvä treenata.

Vierailija
8/33 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa aloittaja olla reipaskiloinen nainen. Tai vaihtoehtoisesti kovasti osumaa saanut valioyksilö.

Vierailija
9/33 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tiukat trikoot on älyttömän mukavat. Paljon paremmat, ja hengittävämmät kuin ne lökäpöksyt. Ja mulla on vielä polvimittaset, niin niillä on hyvä treenata.

Eikä tarvitse pelätä, että jäävät jumiin/kiinni johonkin. Kyllä aika monet miehet treenaavat sellaisissa lyhyissä sortseissa, joten en tiedä miten sekään nyt paljoa eroaa.. Tai reikäisissä vanhoissa lökäreissä (hyi)

Vierailija
10/33 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tarvitse pelätä, että jäävät jumiin/kiinni johonkin. Kyllä aika monet miehet treenaavat sellaisissa lyhyissä sortseissa, joten en tiedä miten sekään nyt paljoa eroaa.. Tai reikäisissä vanhoissa lökäreissä (hyi)

Tuon mukavuus näkökulman vielä ymmärtää, mutta en ole koskaan tajunnut tuota ei jää jumiin-perustelua :D siis niinku miten? On? Mahdollista? Jäädä jumiin? Jollain lökäreillä? Eipä ole tuollaista tapahtunut koskaan viiden vuoden aikana. Tai ollut edes lähellä

Vierailija
11/33 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa myydään todella vähän mukavia, siedettävän näköisiä, ei-paljastavia treenivaatteita. Kaikki vaatteet ovat aina tiukkoja, persemittaisia tai sitten todella löysiä ja epämukavia. Löysät vaatteet ovat treenatessa inhottavia, kun esim kyykyissä se kangas jää pepun ja jalkojen väliin ikävästi. Lankuttaessa tai vatsalihaksia tehdessä löysät vaatteet putoavat alaspäin ja maha jää paljaaksi. 

Vierailija
12/33 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin totta. Koko tämä 2010 luvun naisten fitness/kuntosalibuumi on mielestäni aivan syvältä. Itse treenasin vuodet 1998-2011 salilla ja jälkeenkin vielä satunnaisesti vuonna 2012. Lopulta sitten lopetin kokonaan. Syy oli osittain kyllästyminen, mutta toisaalta osittain myös genren muutos. Töissä "mummotkin" alkoi syömään rahkaa ja perus pläskit plikat oli kaikki "superdieetillä". TV täyttyi fitness aiheisesta tosiTV roskasta. Hypermarkettien lisäravinnehyllyt kasvoivat muutamassa vuodessa kymmenillä hyllymetreillä. Tavikset ostavat toinentoistaan pöljempiä tuotteita. Valio ym.suuryritykset lähtivät kilpaan, kun massat mussuttivat ylimäärät proteiinia. Sitten tuli crossfit ja mitä vielä sen jälkeen. En pysty muistamaan, mutta homma meni etovaksi. Seurailin takavasemmalta salinaailman menoa ja viimeiset muistikuvat oli sellaisia, että useat entiset koko elämänsä lihavina viettäneet olivat yhtäkkiä fitnessmaailman asiantuntijoita ja kaikenmaailman personal trainereita. Maailma täyttyi kaikenmaailman yritysten kuntosaliohjaaja / personal trainer pikakursseista joiden sisältö Melkolailla samaa minkä oppii paremmin itse salilla treenatessa ja parin kirjallisen tekniikkaoppaan avulla. Sittemmin ilmeisesti tämä vaihe jo hieman tasaantunut. Ja muutama tuntemani entinen "fitness-stara" on jo siirtynyt takaisin lihapasteijoiden ja viikonloppusipsipussien ääreen. Janni hussikin normalisoitunut. Kai tämä tästä vielä helpottaa...

Vierailija
13/33 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin salilla ihan tokmannin perus pökät ja t-paita.

Mitä varten pukisin salille mitään muuta?

Vierailija
14/33 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän trikoita mukavuuden ja liikkuvuuden takia. Trikoot myös hengittää hyvin. Ja itse kyllä keskityn vaan treeniin enkä mihinkään posetteluun, puhelinta en edes kanna treenissä mukana. Nämä salipostaajat ovat kyllä ihan oma sarjansa.

Vierailija
15/33 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon mukavuus näkökulman vielä ymmärtää, mutta en ole koskaan tajunnut tuota ei jää jumiin-perustelua :D siis niinku miten? On? Mahdollista? Jäädä jumiin? Jollain lökäreillä? Eipä ole tuollaista tapahtunut koskaan viiden vuoden aikana. Tai ollut edes lähellä

Mulla ne aina välillä tarttu joihinkin laitteisiin, ja onnistui jäämään sillain väliin, että tuli reikä. (Tosin vika saattoi sillon joskus olla niissä huonokuntoisissa laitteissakin.) Tuntui, että ne on enemmän edessä.

Vierailija
16/33 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin näkee peilistä paremmin tekeekö liikkeen oikein kuin lökäpöksyistä. Koska ovat ihon myötäiset ja hengittävät paremmin ja niissä on mukavampi olla

Vierailija
17/33 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kanssa tiukkoja treenivaatteita. Viimeks yks mies tuijotteli mun rintavakoa, hui.

N.49

Vierailija
18/33 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on miespoloisella rankkaa. Keskity siihen omaan treeniisi äläkä kyylää muita.

Vierailija
19/33 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuus, siksi. Urheiluvaatteet, varsinkin salivaatteet, ovat tiukat ja hengittävää materiaalia. Esim. mavea tai  kyykkyä on vähän vaikea tehdä ilman pyllistelyjä. Aikaisemmin häiritsi tuijottelu, mutta olen ajatellut, että jos joku tuijottaa, niin se on hänen ongelmansa ei minun. Et kai uimahallisakaan tuijota ja sen jälkeen syytä naista  mauttomasta pukeutumisesta? Niinpä.. vika on sinussa ei naisissa tai heidän sali pukeutumisessaan!

Vierailija
20/33 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa aloittaja olla reipaskiloinen nainen. Tai vaihtoehtoisesti kovasti osumaa saanut valioyksilö.

Ilmeisesti itse asiaan liittyvä komentointi olisi ollut liian vaikeata sinulle, kun jouduit hyökkäämään kirjoittajaa vastaan?