Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, olisitko mieluummin kaunis vai älykäs?

Vierailija
06.08.2017 |

Jos siis jompaa kumpaa ominaisuutta olisi selvästi enemmän toiseen nähden.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs. Älyllä pääsee hyvään ammattiin, ja voi palkalla tarvittaessa korjata ulkonäköään. Olin aiemmin perusnätti hoikka nainen, mutta työelämään mentyäni korjautin purentavian, opettelin meikkaamaan ja laittamaan hiukset hyvin ja on varaa ostaa vaatteita, jotka korostavat parhaita puolia. Nyt olen mielestäni kaunis. Lisäksi siellä hyvässä ammatissa tapaa fiksuja työtovereita, joista voi tulla puoliso, kuten minulle tapahtui.

Vierailija
62/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen molempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykäs ja siskoni kaunis .

Siskoni sai aina kaikki. Muistan lapsena oli jossain pankissa voita 10 000 mk ja siskoni voitti sen ja hänen kuvansa pääsi Suomen levitykseen. Olen varma, että valitsivat hänet voittajaksi.

Ei osallistunut missikisoihin tai vst, ei kiinnostanut, mutta opiskeluajat teki mallin töitä, oli aina messuilla vaatemallina. Se riitti hänelle.

Kävimme n 15 vuotiaana Milanossa ja varmaan 20 agenttia tuli ehdottamaa mallin töitä, mutta ei kiinnostanut.

Kävi perinteisesti, nai amerikkalaisen jääkiekkoilijan, Joka on jäänyt nyt eläkkeelle. Lapsia 4, asuvat rapakon takana. Matkustelevat paljon ja nauttii kotioloista, pelaa tennistä jne.

Itse tein uraa, olin Nokialla, Microsoft illa, nyt pienemmässä paikassa. Saan hyvää liksaa, mutta teen paljon töitä. Mies samalla alalla ja olemme missanneet kaikkien 4 lapsen juhlia, esityksiä, kun olemme olleet työmatkoilla , kokouksissa, palavereissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi