Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, olisitko mieluummin kaunis vai älykäs?

Vierailija
06.08.2017 |

Jos siis jompaa kumpaa ominaisuutta olisi selvästi enemmän toiseen nähden.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sekä että joten en näe miksi pitäisi valita.

Vierailija
2/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on leikki. Ehdottomasti älykäs. Ruma voi laittaa vaikka meikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma mutta älykäs. Onneksi näin päin.

Vierailija
4/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin myös perusteluita. Itse olen perusnätti ja joiltain osin hyvin älykäs. Koen riittämättömyyttä kun miehille tuntuvat kelpaavan vain kasvoistaan hyvin kauniit naiset ja näille naisille annetaan ihmisarvo. ap

Vierailija
5/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisin myös perusteluita. Itse olen perusnätti ja joiltain osin hyvin älykäs. Koen riittämättömyyttä kun miehille tuntuvat kelpaavan vain kasvoistaan hyvin kauniit naiset ja näille naisille annetaan ihmisarvo. ap

Kannattaa varmaan katsella muitakin kuin jääkiekkoilijoita ja rantaleijonia

Vierailija
6/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ilman muuta. Kauneuden puute ei ole ollut este hyvälle ihmissuhteelle, mutta jos olisin tyhmä niin en usko hetkeäkään, että mieheni olisi kanssani.

Vierailija
7/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielummin tyhmä ja kaunis. Varmaan saisin miehen ja voisin hääriä kotona ja keittiössä ja tehdä jotain simppeliä ei-kuluttavaa työtä eikä maailman murheet painaisi päälle.

Olen ap:n tavoin melko perusnätti ja tietyillä osa-alueilla poikkeuksellisen älykäs, löytyy taipumusta masennukseen ja alkoholiongelmiin enkä ole ollut onnellinen 20 vuoteen. Miestä ei ole ollut ikinä.

Vierailija
8/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis. Vituttaa olla susiruma jota kukaan ei koskaan halua.

Vierailija
9/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielummin älykäs. Nuorena harmittaisi varmasti, mutta kauneus on katoavaista. Älykkyys kantaa koko elämän.

Vierailija
10/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäällä on paremmat mahdollisuudet menestyä. Olen oikeasti heikkolahjainen ja rumahko, mutta tietysti valitsisin älykkyyden. Kauneus voi olla pilalla sekunnissa, jos joutuu onnettomuuteen.

Vierailija
11/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia koskee kaikkia miehiä. Vain se huoneen kaunein nainen havaitaan. Vain hänen puheitaan kuunnellaan. Kaltaisteni perusnättien puheet keskeytetään aina ja suunvuoroa saa hakea. Koen olevani aivan turhaan älykäs kun jään kuitenkin tyhmemmille ja nätimmille joka tapauksessa toiseksi. ap

Vierailija
12/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaunis, niin älyllä ei ole väliä ja jos on älykäs, niin ei kiinnosta tippaakaan, onko jonkun mielestä ruma vai kaunis. Kuitenkin uskon, että älykäs nauttii elämästä enemmän.

Vierailija
13/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, olen jo molempia. Mutta jos saisin päättää niin ottaisin vielä lisää älykkyyttä, kiitos.

Vierailija
14/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on helppo. Nainen ei voi olla älykäs, sehän olisi sama kuin väittäisi naisen pystyvän vaihtamaan hehkulampun pöytätuulettimeen. Nainen voi olla siis ainoastaan kaunis.

No jos nainen ei pysty olemaan kaunis niin sitten ei kumpaakaan noista mainituista

Vierailija
15/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia koskee kaikkia miehiä. Vain se huoneen kaunein nainen havaitaan. Vain hänen puheitaan kuunnellaan. Kaltaisteni perusnättien puheet keskeytetään aina ja suunvuoroa saa hakea. Koen olevani aivan turhaan älykäs kun jään kuitenkin tyhmemmille ja nätimmille joka tapauksessa toiseksi. ap

Mistä tiedät, että sua ei keskeytetä tyhmien juttujen vuoksi? No moukkamaista käytöstä joka tapauksessa enkä moiseen ole yliopistolla törmännyt

Vierailija
16/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä verran kumpaakin sitten olisi.

Jos saisin olla joko a) ruma ja älykäs tai b) kaunis ja tyhmä, niin valitsisin b:n.

Mutta jos saisin olla joko a) norminäkönen ja älykäs tai b) kaunis ja normiälykäs, niin valitsisin a:n.

Nykyinen tilanne: ruma ja normiälykäs. Olisin mieluummin norminäkönen ja tyhmä.

Minulle (ekstra)älykkyys olisi siis parempi kuin (ekstra)kauneus, mutta rumuus pahempi kuin tyhmyys.

Vierailija
17/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sekä että joten en näe miksi pitäisi valita.

En ole nähnyt kaunista suomalaista naista, joten huijaat.

Vierailija
18/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielummin älykäs.

Siinä tilanteessa että sitä toista ominaisuutta ei olisi lähes ollenkaan, pitäisi harkita pitkään. Jos olisin oikein kaunis ja todella tyhmä, nauttisin varmasti elämästäni enkä edes tajuaisi tyhmyyttäni. Jos olisin huippuälykäs ja todella ruma, kärsisin varmasti ihmisten suhtautumisesta ulkonäkööni, mutta myös siitä että joutuisin elämään tyhmien ihmisten joukossa, maailmantuskasta (tieto lisää tuskaa jne).

Vierailija
19/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis, rietas ja onnellinen. En vaihtaisi sitä älyyn. Liikaa kun pohtii ja analysoi niin tulee vain onnettomaksi.

Vierailija
20/63 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä johtuu siitä, että sinä puolestaan annat ihmisarvon vain muutamille todella komeille ja vetäville ja seksuaalisesti päräyttäville miehille. Sinä kelpaisit varmasti 95 prosentille miehistä perusnättinä, mutta huomaat vain ne 5 prosenttia miehistä. Ihmisarvoa ei lopuilla miehillä mielestäsi ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme