Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa laulaa mun vauvalle!

Vierailija
02.04.2006 |

Tai en muista mitään lastenlauluja! oon 30-vuotias. muistaako kukaan mitään mitä kolmekymppisille laulettiin pienenä? Muistan ihhahhaa-laulun ja sitä laulan huonosti ja laulan jotain johon keksin omat sanat....ja vauva tykkää laulusta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laulanut kaikkea laidasta laitaan, sellaista rauhallista mitä milloinkin tulee mieleen. Kovin ronskeja juttuja ei tietenkään, mutta kaikki poppi / rokkikappaleet mistä itsekin tykkää käyvät aivan hyvin. Tai sitten sitä " sanatonta" höpinää, josta itsekin kerroit. Pääasia, että jotain höpöttelet.

Vierailija
2/4 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ääni oo ihan parhaimmasta päästä, enkä muista lauluja ulkoa, mutta keksin aina omia lauluja! Ja vauva tykkää!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niitä laulanut ja soittanut ikäni (kohta 29v). Ja lastenlaulu cd:itä on vaikka kuinka. Lainatkaa vaikka kirjastosta esim Anni Tannin lastenlaulu -cd:itä! Niitä on paljon erilaisia ja lapset laulavat ihan perinteisiä lauluja...

Vierailija
4/4 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyräilen erilaisia melodioita ja keksin niihin omia, vähän hölmöjä sanoja ja vauvani tykkää kovasti (eikös se ole tärkeintä?).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi