Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten fuckbuddysuhde kehittyy?

Vierailija
05.08.2017 |

No niin, eka tapaaminen ja pano takana, ei ollut mikään ällö ja oli hyvää seksiä. Seuraava tapaaminen ensi viikolla.

Mitäs nyt?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä fwb -jututkin ovat selkeästi naisten heiniä tässä maassa; muutama kova panosonni hoitelee kaveripohjalta monen naisen kiiman. Samalla massiivinen joukko kilttejä miehiä joutuu tumputtamaan pimeässä kyynel poskea pitkin vierien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

buddy perui treffit työesteiden vuoksi. Ärsyttää.

Vierailija
24/37 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta potentiaalinen Buddy kyseli muista miehistä ja existä. Kyseli myös fantasioista. En haluaisi kertoa mitään.

Vierailija
25/37 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on nimenomaan fuckbuddy-suhde niin sehän ei kehity. Jos odotat fuckbuddysuhteelta sitä että se kehittyisi seurusteluksi, en suosittele aloittamaan. Särjet vaan sydämesi.

Kyllähän seksi paranee, kun oppii tuntemaan toisen kehoa ja mieltymyksiä enemmän.

Vierailija
26/37 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein tapaatte buddya?

Vierailija
27/37 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta potentiaalinen Buddy kyseli muista miehistä ja existä. Kyseli myös fantasioista. En haluaisi kertoa mitään.

Eli olet jakorasia ja se hävettää.

Päinvastoin, varmaan liian kokematon. Olin saman miehen kanssa 12v.

Vierailija
28/37 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on taas hyvä muistutus siitä kuinka erilaisia ihmiset oikeasti voikaan olla, toiset on ihan innoissaan näistä panokavereistaan ja mua puistattaa pelkkä ajatuskin. 

N40

Vierailija
29/37 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä fwb -jututkin ovat selkeästi naisten heiniä tässä maassa; muutama kova panosonni hoitelee kaveripohjalta monen naisen kiiman. Samalla massiivinen joukko kilttejä miehiä joutuu tumputtamaan pimeässä kyynel poskea pitkin vierien.

So? Minkä minä sille voin, ettet ollut tarjolla silloin, kun itselläni oli seuranhaku päällä? Niin kauan kuin hauskoja ja mukavia miehiä on tarjolla ihan etsimättä, en lähde ketään kotoa hakemaan. Tai jos satuit niihin aikoihin olemaan samassa baarissa, niin miksi et tehnyt jotain sen eteen, että olisimme tutustuneet?

Vierailija
30/37 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ryhtyis tommoseen enää. Tosin, parempi se kun mies joka esitti että seurustellaan ja tuhlasi aikaani kun oikeasti en merkannut hänellä mitään..

Vierailija
31/37 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan 1-4krt/kk. Ei kukaan ole minulle seksipalveluksia velkaa.

Vierailija
32/37 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on taas hyvä muistutus siitä kuinka erilaisia ihmiset oikeasti voikaan olla, toiset on ihan innoissaan näistä panokavereistaan ja mua puistattaa pelkkä ajatuskin. 

N40

Miksi?

Vierailija
33/37 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Vaikka kyseessä on "pelkkä seksi", mukaan kietoutuu halua olla haluttu, vallankäyttöä ym. Mies esitti kiireistä, jotta olisin halunnut häntä enemmän.

Seuraavaksi kokeilen maksullista miestä. Tuskin peruu sovittua aikaa tai alkaa vittuilla.

Vierailija
34/37 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaan 1-4krt/kk. Ei kukaan ole minulle seksipalveluksia velkaa.

Useammin olisi jo seurustelua.

Vierailija
35/37 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa. Vaikka kyseessä on "pelkkä seksi", mukaan kietoutuu halua olla haluttu, vallankäyttöä ym. Mies esitti kiireistä, jotta olisin halunnut häntä enemmän.

Seuraavaksi kokeilen maksullista miestä. Tuskin peruu sovittua aikaa tai alkaa vittuilla.

Voisitko selittää vallankäyttöä ja vittuilua hieman?

Vierailija
36/37 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Miksi?

Mä olen innoissani, koska en halua parisuhdetta ja saan silti seksiä luotettavalta henkilöltä.

Vierailija
37/37 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.vogue.com/article/friends-with-benefits-relationship-advice-…

Olen jotenkin niiin samoilla linjoilla ton artikkelin kirjoittajan kanssa. FwB suhteissa on tietty riskinsä, mutta toisaalta niissä on se vapaus, joka monasti katoaa parisuhteessa. Itselleni ajatus parisuhteesta ahdistaa tällä hetkellä, joten jos haluaa seksiä/läheisyyttä yms. yhdistettynä ajatusten vaihtoon niin tuo on se ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä