Ei jumalauta - miehen työkaveri alkoi tarjoamaan apua meidän "lapsettomuuteen"
En arvannut että nykyään ketään asia kiinnostaisi! Siis minä jäädyin ja mies jäätyi. Kumpikaan meistä ei lapsia toistaiseksi halua ja kaikki on öököö sen suhteen. Keskustelu meni näin
Tuttava:"Mitä mitä, et oo vielä saanut raskaaksi naistasi, tarttetko apua siihen?"
Mieheni ilme: "wtf"
Tuttava: "niin minä olen saanut kolme lasta alulle, että voin kyllä auttaa jos on kyse ettei vaan kykene!"
Mies: "ÖÖÖÖ"
Tuttava:"Niin kun monella pariskunnalla on ongelmia ettei saa sitä alulle vaikka haluais!"
itä vttua? Siis en ole koskaan aiemmin törmännyt tällaiseen ajatteluun, että jos on oltu pari vuotta aviossa niin "hedelmätttömyys" olisi joku "virhe".
Apua? Onko tämä yleistä??
Kommentit (2)
Tuohan on sitä palstamiestenkin mainostamaa hyvää miesten huumorintajua, jota tosikot naiset ja jotkut harvat miehetkään ei tajua. Se työkaveri sitten höhöttelee je kertoo toisille, miten hyvä jätkä hän on ja miten sinä kävit häneen ihan kuumana. Jos miehesi ihmettelee, että mitvit, niin tyyppi sanoo, että hei, vitsi vitsi.
Kuvittele tuohon vielä pariskunta, jolla oikeasti lapsettomuusongelmaa, niin ei ole kovin leveä se hymy.
Vika on kyllä yksinomaan tuossa möläyttelijässä. Eräs tuttu kerran sanoi, että hän on keksinyt mielessään nasevia vastauksia lähes tulkoon kaikenlaisiin loukkauksiin, mutta hän ei olekaan niin tunteella käyvä kuin minä. Minäkin jäädyn enkä voi uskoa, että kuulin oikein. Nuo möläyttelijät muuten on niitä juntteja, joiden mielestä asioista voi aina ja missä tahansa puhua suoraan niiden nimillä paitsi silloin, jos ongelmaa on siinä omassa päässä. Omien asioiden repostelu ei sitten tunnukaan kivalta.