Miten fuckbuddysuhde kehittyy?
No niin, eka tapaaminen ja pano takana, ei ollut mikään ällö ja oli hyvää seksiä. Seuraava tapaaminen ensi viikolla.
Mitäs nyt?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Siten, että sinusta tulee entistä pahempi houra.
Ei kun kehittyä viettelytaitojasi ja sinusta tulee parempi rakastajatar. Kunnon panonainen!
Vierailija kirjoitti:
No niin, eka tapaaminen ja pano takana, ei ollut mikään ällö ja oli hyvää seksiä. Seuraava tapaaminen ensi viikolla.
Mitäs nyt?
Kenelle riittää niin harvoin vai onko seuraava kerta heti maanantaina.
Ensin pannaan, sitten toinen ihastuu, nussitaan enemmän, ihastuja haluaisi lopettaa mutta jatkaa kuitenkin vielä vähän aikaa, kohta sattuu...
Ei vaan oikeasti, vain joskus harvoin nämä jutut päättyy hyvin.
Totta kai siitä fuckbuddysta tulee kuin kaveri, siitä nimityskin. Eli mä ainakin juttelin seksin jälkeen kaikennäköistä ihmissuhteista, töistä yms. Kumpikaan ei vain ollut ihastunut toiseen, joten ei siitä syntynyt rakkaustarinaa. Sitten löysin miehen, johon rakastuin ja fb jäi pois kuviosta. Mutta kiva ja älykäs mies oli tämä fb:)
Ittellä ainakin niistä kehittyi äkkiä myös kaveruussuhteita, ehkä jopa enemmänkin kun niissä pystyttiin puhumaan asioista niin vapaasti. Tietysti seksistä tuli puhuttua vapautuneemmin, mutta myös parisuhteista. Ehkä jotain voi kummaksuttaa, mutta kunnon panosuhteeseen palataan vaikka välillä kokeiltaisiin pientä tapailuakin muiden kanssa.
Voiko hänelle ehdottaa anaaliseksiä? Nolottaa, kun pidin siitä pitkässä parisuhteessa ja sen ehdottaminen edellytti luottamusta.
Entä sidontaa tai muuta kinkyä?
Kehittyy silleen että ehkäisy pettää ja ja jaja
Voi ehdottaa. Panosuhteen paras puoli on siinä, että toinen osapuoli ei loukkaannu jollet ihan henkilökohtaisuuksiin mene.
Kaikkea muuta ehdottamaani taidettiinkin kokeilla, paitsi kimppa uuden suhteeni kanssa ei mennyt läpi. Tuossakin järjestys oli se että fuckbuddyltä kysyttiin ensin, se ei luokkaantunut kysymyksestä kauhean paljoa... Oli leppynyt jo siihen mennessä kun heivasin sen tapailun.
Mulla alkoi siitä että tapailussa oli kemiaa, mutta kumpikaan ei siinä elämäntilanteessa halunnut sitoutua. Nähtiin ja vietettiin aikaa sitten kaveripohjalla ja usein seksin merkeissä seuraavat 4 vuotta. Sitten mä aloin seurustella ja nyt yli 20v myöhemmin viestitellään ja käydään bissellä kerran pari vuodessa.
Kenelle sitten ehdottaisit?
Päin vastoin, buddyn kanssa voi olla rohkeampi ja kertoa kaiken. Pahimmassa tapauksessa Buddy kieltäytyy ja voitte jatkaa vähemmän kinkyä seksiä kuitenkin.
Missä vaiheessa buddyn viesteily alkaisi ahdistaa?
Kerrotteko fantasioita etukäteen viesteillä?
Entä jos toinen voi tavata vain harvoin?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos toinen voi tavata vain harvoin?
Voitte sopia, että saatte tapailla muitakin.
Jos se on nimenomaan fuckbuddy-suhde niin sehän ei kehity. Jos odotat fuckbuddysuhteelta sitä että se kehittyisi seurusteluksi, en suosittele aloittamaan. Särjet vaan sydämesi.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotteko fantasioita etukäteen viesteillä?
No eihän siihen mitään sääntöjä ole olemassa! Kukin tavallaan. Itselläni on ollut kaksi sellaista juttua, jotka lasken FB-jutuiksi; toinen oli minua nuorempi mies, joka vuodatti minulle aina naishuoliaan, mutta lähinnä huumorilla. Ei me seksistä juuri keskusteltu, kunhan vietettiin aikaa yhdessä ja sekstailtiin silloin tällöin. Toinen oli naimisissa oleva mies, joka ajoi siihen aikaan taksia, kun ei saanut oman alansa töitä. Hän kävi luonani myös ihan vain kahvilla joskus ajon välissä. Joskus oltiin viikonloppu hänen ja puolisonsa mökillä. Hänenkään kanssaan ei puhuttu seksistä, vietettiin vain aikaa yhdessä ja harrastettiin sitä.
No just silleen että nähdään silloin kun tuntuu siltä, tehdään temput ja moikka seuraavaan kertaan...