Kertokaa nyt naisten mies-ylitarjonnasta täällä kirjoittelevat miehet: KETKÄ ovat teidän mielestänne naisia?
Olen itse 41-vuotias, hoikka, treenattu, pitkätukkainen ja naisellinen. Lapsia en valitettavasti pysty samaan. Olen nyt ollut nettideiteillä jonkin aikaa, ja treffejä takana muutamia. Yhtäkään mallimiestä en ole edes nähnyt tai supermenestyjää, laillani ihan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä, suurin osa perheellisiä. Parisuhteeseen myös miehillä on, ja hyvä niin, jokaisella omanlaisensa kriteerit, ja olen saanut ja antanut pakkeja esim. miehiltä, jotka haluavat naisen, jolla on myös lapsia.
Mitään parisuhteeseen halukasta miesvyöryä ei ole tullut sen enempää nyt kuin 2000-luvun alussa, kun olin viimeksi sinkku, ei sen enempää netissä kuin irl. En ole kaivannutkaan. Mutta keitä te tarkoitatte näillä naisilla, jotka ovat kuin karkkikaupassa ja hyväksyvät vain malli-koripalloilija-toimitusjohtajia? Missä heitä ylipäätään on, kun itse näen vain kaltaisiani tavallisia ihmisiä? Edustan kuitenkin erittäin keskivertoa ihmistä ylipäätään, luulisi että olisin edes sivusta nähnyt ko. ilmiön.
Onko ongelma siinä, että sana NAINEN tarkoittaa teille jotakin sellaista, mitä keskivertoihminen ei ymmärrä?
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
No ainakin nämä kilttimiehet kaiketi haluavat sen max 30 v nätin hoikan naisen. Eipä se kelpaamattomuus nyt eroa mitenkään siitä, että heille ei kelpaa esim ikäisensä yli 35 v nainen. Varsinkaan jos ei halua lapsia.
Haluan yli kolmekymppisen naisen mutta ongelma tosiaan on että neljääkymppiä lähenivillä naisilla alkaa olla lisänymisikä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin nämä kilttimiehet kaiketi haluavat sen max 30 v nätin hoikan naisen. Eipä se kelpaamattomuus nyt eroa mitenkään siitä, että heille ei kelpaa esim ikäisensä yli 35 v nainen. Varsinkaan jos ei halua lapsia.
Haluan yli kolmekymppisen naisen mutta ongelma tosiaan on että neljääkymppiä lähenivillä naisilla alkaa olla lisänymisikä ohi.
No sulla on sitten kiire, ellet pysty hyväksymään adoptiota vaihtoehtona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siksi se valittaminen tympii, koska joo, nuorilla naisilla on varmaan enemmän valinnanvaraa kuin nuorilla miehillä mutta tämä nuoruus kestää peräti kymmenen vuotta (20-30 v) ja sitten nainen onkin liian vanha näille valittajille.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä johonkuhun kilttimieheen tuo kuvaus sopiikin, mutta ei tuo mikään varsinainen sääntö ole. Ja kyllähän monet naisetkin kelpuuttavat vain itseään nuoremman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 41-vuotias, hoikka, treenattu, pitkätukkainen ja naisellinen. Lapsia en valitettavasti pysty samaan. Olen nyt ollut nettideiteillä jonkin aikaa, ja treffejä takana muutamia. Yhtäkään mallimiestä en ole edes nähnyt tai supermenestyjää, laillani ihan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä, suurin osa perheellisiä. Parisuhteeseen myös miehillä on, ja hyvä niin, jokaisella omanlaisensa kriteerit, ja olen saanut ja antanut pakkeja esim. miehiltä, jotka haluavat naisen, jolla on myös lapsia.
Mitään parisuhteeseen halukasta miesvyöryä ei ole tullut sen enempää nyt kuin 2000-luvun alussa, kun olin viimeksi sinkku, ei sen enempää netissä kuin irl. En ole kaivannutkaan. Mutta keitä te tarkoitatte näillä naisilla, jotka ovat kuin karkkikaupassa ja hyväksyvät vain malli-koripalloilija-toimitusjohtajia? Missä heitä ylipäätään on, kun itse näen vain kaltaisiani tavallisia ihmisiä? Edustan kuitenkin erittäin keskivertoa ihmistä ylipäätään, luulisi että olisin edes sivusta nähnyt ko. ilmiön.
Onko ongelma siinä, että sana NAINEN tarkoittaa teille jotakin sellaista, mitä keskivertoihminen ei ymmärrä?
Mulle potentiaalinen nainen tarkoittaa 34-36 vuotiasta lapsetonta sinkkunaista joka kuitenkin haluaa saada lapsen kun löytää oikean kumppanin. Naisen pitäisi pysytyä huolehtimaan itsestään ja kyetä normaalielämään eli käymään töissä yms. Et ole kohderyhmääni sillä olet biologisten tosiasioiden valossa liian vanha ja toinen on että sanoit itse että et voi saada lapsia mikä myös sulkee sinut kohderyhmäni ulkopuolelle.
Kiitos tiedosta. :) Kuitenkin minulle tosiaan riittää kysyntää miehissä, lapsia hankkineet toivovat ensi sijassa lapsetonta. Ketään kaikki eivät halua, ja se on aivan ok.
Jotta ymmärtäisin näitä keskusteluita, haluaisin siis tietää, mitä sana "nainen" tarkoittaa, ja tarkoittaako se nimenomaan jonkun tietyn ikäryhmän näkökulmaa siitä, ketkä naiset ovat haluttavia? Ongelmani ei siis ole, etten kelpaisi miehille, ja mietinkin, kirjoittaako täällä niin nuori miesporukka, että meillä ei olisi toisiamme kohtaan tosiaan kiinnostusta missään oloissa. Ja kun täällä ei kirjoittele ikäisiäni (+-8 vuotta) jotka eivät halua (lisää) lapsia, niin näille miehille tulee illuusio, että kukaan ei haluaisi esim. minua?
Jos siis olen oikein summannut ketjun, että joillekin täällä aktiivisesti kirjoittaville, ilmeisesti nuorille ja lapsettomille miehille nainen = alle 35-vuotias ja lapseton? :)
Hieman jo hymyilytti tuo, että ikäiseni eivät kelpaa parisuhteeseen. Kyllä keplpaavat sekä miehet että naiset, näin kypsempänä voin paljastaa. No, ei se ole minulta pois jos on vääriä kuvitelmia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä johonkuhun kilttimieheen tuo kuvaus sopiikin, mutta ei tuo mikään varsinainen sääntö ole. Ja kyllähän monet naisetkin kelpuuttavat vain itseään nuoremman miehen.
Ja erityisesti: ketä kiinnostaa, jos kilttimies huolii vain jonkun ikäisen naisen, kun ei sillä ole mahista minkään ikäiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siksi se valittaminen tympii, koska joo, nuorilla naisilla on varmaan enemmän valinnanvaraa kuin nuorilla miehillä mutta tämä nuoruus kestää peräti kymmenen vuotta (20-30 v) ja sitten nainen onkin liian vanha näille valittajille.
No miksi se valittaminen niin kovin sinua harmittaa? Jos itsekin ymmärrät, että naisilla pariutuminen on helpompaa, niin etkö vain voisi antaa niiden muutamien miesten purkää tuntojaan valittamalla tästä aiheesta? Eihän heidän ketjujaan ole pakko lukea, jos kovin tympii.
Joka tapauksessa, aina saa valittaa, mutta jos on suhteellisuudentajua niin ymmärtää että kyse on myös siitä että itsekään ei kelpuuta kaikkia vastaantulevia naisia ja silti vaatii että omien kriteerien mukaisten naisten pitäisi tehdä niin.
Minä olen 29v hoikka, treenattu ja pitkätukkainen nainen enkä ole ikinä päässyt edes treffeille. Olen ollut aloitteellinen ja naama ei ole erityisen ruma. Lapsia haluaisin mutta alkaa heikolta näyttää ellen lähde pakastespermoja ostamaan.
Että joskus näinkin...
Koskien tietysti miehiä. Saa valittaa mutta se on sama kuin minä valittaisin etten saa töitä, kun en saa filmitähden paikkaa Hollywoodista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle potentiaalinen nainen tarkoittaa 34-36 vuotiasta lapsetonta sinkkunaista joka kuitenkin haluaa saada lapsen kun löytää oikean kumppanin. Naisen pitäisi pysytyä huolehtimaan itsestään ja kyetä normaalielämään eli käymään töissä yms. Et ole kohderyhmääni sillä olet biologisten tosiasioiden valossa liian vanha ja toinen on että sanoit itse että et voi saada lapsia mikä myös sulkee sinut kohderyhmäni ulkopuolelle.
Kiitos tiedosta. :) Kuitenkin minulle tosiaan riittää kysyntää miehissä, lapsia hankkineet toivovat ensi sijassa lapsetonta. Ketään kaikki eivät halua, ja se on aivan ok.
Jotta ymmärtäisin näitä keskusteluita, haluaisin siis tietää, mitä sana "nainen" tarkoittaa, ja tarkoittaako se nimenomaan jonkun tietyn ikäryhmän näkökulmaa siitä, ketkä naiset ovat haluttavia? Ongelmani ei siis ole, etten kelpaisi miehille, ja mietinkin, kirjoittaako täällä niin nuori miesporukka, että meillä ei olisi toisiamme kohtaan tosiaan kiinnostusta missään oloissa. Ja kun täällä ei kirjoittele ikäisiäni (+-8 vuotta) jotka eivät halua (lisää) lapsia, niin näille miehille tulee illuusio, että kukaan ei haluaisi esim. minua?
Jos siis olen oikein summannut ketjun, että joillekin täällä aktiivisesti kirjoittaville, ilmeisesti nuorille ja lapsettomille miehille nainen = alle 35-vuotias ja lapseton? :)Hieman jo hymyilytti tuo, että ikäiseni eivät kelpaa parisuhteeseen. Kyllä keplpaavat sekä miehet että naiset, näin kypsempänä voin paljastaa. No, ei se ole minulta pois jos on vääriä kuvitelmia. :)
Ei. "Näille miehille" ei tule mitään illuusiota siitä, ettetkö sinä kelpaisi kenellekään. Tämänkö halusit kuulla? Kyllä me uskotaan, että joku sinutkin huolii. Olethan nainen. Kyllä, luit oikein. Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Koskien tietysti miehiä. Saa valittaa mutta se on sama kuin minä valittaisin etten saa töitä, kun en saa filmitähden paikkaa Hollywoodista.
Onko se tosiaan sinun mielestäsi sama? Kaikki naisettomuuttaan valittavat miehet vain tavoittelevat kuuta taivaalta, sitäkö tarkoitat?
Olen 22-vuotias tavallinen opiskelija. Hoikka, pienikokoinen blondi melko isoilla rinnoilla. Meikkaan hillitysti, tyyli on melko asiallinen. Huolehdin hygieniasta, olen siisti ja tavallisen näköinen. En mikään upea mallikaunotar mutten rumakaan. Minua on sanottu ystävälliseksi, hauskaksi ja hyväksi seuraksi. Minulla on miehiä ystävinä, mutta en ole seurustellut tai harrastanut seksiä koskaan. Jään aina sinne friend zonelle. Olen tehnyt aloitteita, olen ollut tekemättä aloiteita, olen kokeillut nettideittejä, tavannut ystävien kautta sinkkumiehiä ja vaikka mitä muuta.
Mikä on lopputulos? Miehet kysyvät vinkkiä kuinka lähestyä ihastustaan, näyttävät kuvia heistä ja kysyvät mitä mieltä olen, vietetään aikaa yhdessä mutta olen yhä sinkku. Baaristakin olen yrittänyt hakea seuraa ja kaksi on lähtenyt mukaan. Ensimmäisen kanssa suudeltiin, mutta lopulta hän halusi vain nukkua. Toinen ei suostunut käyttämään kondomia. Olen tavannut muutaman (3 kpl) kiinnostavan miehen ja olemme aikamme deittailleet, joka kerta se on loppunut joko miehen tavattua uuden tai sitten miehestä ei kuulu enää mitään.
Mitä etsin? Tavallista, huumorintajuista, älykästä miestä jolla on samanlaisia tavoitteita elämässä kuin minulla. Ylipaino, joidenkin mielestä ei niin puoleensa vetävä ulkonäkö tai pieni palkka ei haittaa lainkaan. Se mitä pään sisältä löytyy kiinnostaa enemmän tämmöistä kaapissa olevaa nörttityttöä. Elämääni kuuluu opiskelu, työnteko, ystävien seurasta nauttiminen, tavallinen elintaso (esimerkiksi yhteinen vuokrakaksio, ajan viettämistä yhdessä, kirjojen lukemista, joku pieni reissu vaikka kotimaassa), voisin jakaa sen jonkun muun kanssa. Haluan parisuhteen jossa molemmat kunnioittavat toista, haluavat aidosti olla yhdessä ja osaavat selvittää ristiriidat kypsästi.
Koska tätä ei tunnu löytyvän eikä edes yhden illan seuraa, olen tyytyväinen sinkkunakin. En etsimällä etsi parisuhdetta epätoivoissani enkä tee sen löytämisestä elämäni prioriteettia. Se löytyy jos löytyy, jos ei löydy niin voin rakentaa elämästäni juuri sellaisen kuin minä itse haluan. Itsetuntoni kyllä kestää sen enkä ruikuta siitä miten miehet ovat perseestä. Parisuhde ei ole koko elämä ja epätoivo rikkoo jokaisen mahdollisuuden suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 29v hoikka, treenattu ja pitkätukkainen nainen enkä ole ikinä päässyt edes treffeille. Olen ollut aloitteellinen ja naama ei ole erityisen ruma. Lapsia haluaisin mutta alkaa heikolta näyttää ellen lähde pakastespermoja ostamaan.
Että joskus näinkin...
Ja mä olen kalsarimalli-miljonääri-NHL-tähti, mutta ikinä koskaan en ole naiselta edes hymyä saanut.
On "vähän" vaikea uskoa naisia, kun yhtäältä jokainen nelikymppinen pullukka hehkuttaa kuinka miehiä tulvii ovista ja ikkunoista, ja toisaalta alle kolmekymppiset hoikat, treenatut ja pitkähiuksiset naiset eivät pääse edes treffeille. Ja sitten yritätte vielä etsia ristiriitaisuuksia miesten puheista. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siis olen oikein summannut ketjun, että joillekin täällä aktiivisesti kirjoittaville, ilmeisesti nuorille ja lapsettomille miehille nainen = alle 35-vuotias ja lapseton? :)Hieman jo hymyilytti tuo, että ikäiseni eivät kelpaa parisuhteeseen. Kyllä keplpaavat sekä miehet että naiset, näin kypsempänä voin paljastaa. No, ei se ole minulta pois jos on vääriä kuvitelmia. :)
Ei. "Näille miehille" ei tule mitään illuusiota siitä, ettetkö sinä kelpaisi kenellekään. Tämänkö halusit kuulla? Kyllä me uskotaan, että joku sinutkin huolii. Olethan nainen. Kyllä, luit oikein. Nainen.
Aistin ärsyyntyneisyyttä, miksi ihmeessä? Kaiken ikäiset ihmiset pariutuvat ja ovat aina pariutuneet, mutta täällä on tullut se mielikuva että naiset pariutuvat jotenkin eri tavalla kuin miehet ja on hirveästi valinnanvaraa. Siksi kysyin, mitä tämä "nainen" pitää sisällään.
Haluaisitko vastata tuohon kysymykseeni, että onko täällä tosiaan niin nuoria, että ikäiseni ymmärrettävästi tuntuvat ei-kiinnostavilta parisuhdemielessä? Se selittäisi, miksi "nainen" -käsite koskeekin vain pientä osaa naisista, ilmeisesti miesten itsensä ikäisiä (toistan, ihan ymmärrettävää), ja siksi tulee heiteltyä noita kommentteja että ikäisenikin 'kelpaavat' jollekin?
Kertkaa kuinka monta sinkkumiestä tunnette jonka uskoisitte voivan seurustella ystävänne kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kirjoittelevat vastenmieliset kiltti-idiootit tarkoittavat sanalla nainen 18-vuotiaita naissukupuolen edustajia. Sitä vanhemmat he määrittelevät kurpiksi, jotka eivät enää ole osa "kyrpäkarusellia".
Moni ikäiseni keski-ikäinen mies on tunnustanut poikuutensa menneen näille +35 kurpille eivätkä ole katuneet hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Että joskus näinkin...
Mun kanssa pääset treffeille jos asut pk-seudulla ja sulle kelpaa atleettinen 31v mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aistin ärsyyntyneisyyttä, miksi ihmeessä? Kaiken ikäiset ihmiset pariutuvat ja ovat aina pariutuneet, mutta täällä on tullut se mielikuva että naiset pariutuvat jotenkin eri tavalla kuin miehet ja on hirveästi valinnanvaraa. Siksi kysyin, mitä tämä "nainen" pitää sisällään.
Haluaisitko vastata tuohon kysymykseeni, että onko täällä tosiaan niin nuoria, että ikäiseni ymmärrettävästi tuntuvat ei-kiinnostavilta parisuhdemielessä? Se selittäisi, miksi "nainen" -käsite koskeekin vain pientä osaa naisista, ilmeisesti miesten itsensä ikäisiä (toistan, ihan ymmärrettävää), ja siksi tulee heiteltyä noita kommentteja että ikäisenikin 'kelpaavat' jollekin?
En tiedä miksi sinä mitäkin aistit. Sinulle on sitten tullut täällä väärä mielikuva, ei siinä sen kummempaa. Naisille pariutuminen on helpompaa, joten naisissa on enemmän niitä, joille on kysyntää paljon tai melko paljon, ja vähemmän niitä, joille on kysyntää vähän tai ei juuri ollenkaan. Tästä on kyse. Ymmärrät varmaan, että minä en voi kertoa minkä ikäistä porukkaa täällä palstailee yhtään sen paremmin kuin sinäkään.
Ymmärsinkö oikein, että haluat palata takaisin aikaan, jolloin lutkailu oli sosiaalisesti sallittua vain miehille? Kuinka pitkälle ajassa taakse päin haluaisit mennä? Kelpaisiko sinulle vaikka aika, jolloin naisten odotettiin olevan neitsyitä avioliittoon astuessaan, mutta miehet saivat vapaasti käydä ostamassa seksiä lutkilta ja saattaa alulle aviottomia lapsia?