Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa nyt naisten mies-ylitarjonnasta täällä kirjoittelevat miehet: KETKÄ ovat teidän mielestänne naisia?

Vierailija
05.08.2017 |

Olen itse 41-vuotias, hoikka, treenattu, pitkätukkainen ja naisellinen. Lapsia en valitettavasti pysty samaan. Olen nyt ollut nettideiteillä jonkin aikaa, ja treffejä takana muutamia. Yhtäkään mallimiestä en ole edes nähnyt tai supermenestyjää, laillani ihan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä, suurin osa perheellisiä. Parisuhteeseen myös miehillä on, ja hyvä niin, jokaisella omanlaisensa kriteerit, ja olen saanut ja antanut pakkeja esim. miehiltä, jotka haluavat naisen, jolla on myös lapsia.

Mitään parisuhteeseen halukasta miesvyöryä ei ole tullut sen enempää nyt kuin 2000-luvun alussa, kun olin viimeksi sinkku, ei sen enempää netissä kuin irl. En ole kaivannutkaan. Mutta keitä te tarkoitatte näillä naisilla, jotka ovat kuin karkkikaupassa ja hyväksyvät vain malli-koripalloilija-toimitusjohtajia? Missä heitä ylipäätään on, kun itse näen vain kaltaisiani tavallisia ihmisiä? Edustan kuitenkin erittäin keskivertoa ihmistä ylipäätään, luulisi että olisin edes sivusta nähnyt ko. ilmiön.

Onko ongelma siinä, että sana NAINEN tarkoittaa teille jotakin sellaista, mitä keskivertoihminen ei ymmärrä?

Kommentit (150)

Vierailija
41/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ovat suunnilleen omanikäiset (tai nuoremmat). 20-35-vuotiasta, perheestä haaveilevaa miestä ei lohduta, että yli neljäkymppisiä mahoja olisi tarjolla. 

Miksi se 35-vuotias ei perustanut perhettä aikaisemmin ikäisensä naisen kanssa?

Vierailija
42/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 41-vuotias, hoikka, treenattu, pitkätukkainen ja naisellinen. Lapsia en valitettavasti pysty samaan. Olen nyt ollut nettideiteillä jonkin aikaa, ja treffejä takana muutamia. Yhtäkään mallimiestä en ole edes nähnyt tai supermenestyjää, laillani ihan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä, suurin osa perheellisiä. Parisuhteeseen myös miehillä on, ja hyvä niin, jokaisella omanlaisensa kriteerit, ja olen saanut ja antanut pakkeja esim. miehiltä, jotka haluavat naisen, jolla on myös lapsia.

Mitään parisuhteeseen halukasta miesvyöryä ei ole tullut sen enempää nyt kuin 2000-luvun alussa, kun olin viimeksi sinkku, ei sen enempää netissä kuin irl. En ole kaivannutkaan. Mutta keitä te tarkoitatte näillä naisilla, jotka ovat kuin karkkikaupassa ja hyväksyvät vain malli-koripalloilija-toimitusjohtajia? Missä heitä ylipäätään on, kun itse näen vain kaltaisiani tavallisia ihmisiä? Edustan kuitenkin erittäin keskivertoa ihmistä ylipäätään, luulisi että olisin edes sivusta nähnyt ko. ilmiön.

Onko ongelma siinä, että sana NAINEN tarkoittaa teille jotakin sellaista, mitä keskivertoihminen ei ymmärrä?

Mulle potentiaalinen nainen tarkoittaa 34-36 vuotiasta lapsetonta sinkkunaista joka kuitenkin haluaa saada lapsen kun löytää oikean kumppanin. Naisen pitäisi pysytyä huolehtimaan itsestään ja kyetä normaalielämään eli käymään töissä yms.  Et ole kohderyhmääni sillä olet biologisten tosiasioiden valossa liian vanha ja toinen on että sanoit itse että et voi saada lapsia mikä myös sulkee sinut kohderyhmäni ulkopuolelle.

Kiitos tiedosta. :) Kuitenkin minulle tosiaan riittää kysyntää miehissä, lapsia hankkineet toivovat ensi sijassa lapsetonta. Ketään kaikki eivät halua, ja se on aivan ok. 

Jotta ymmärtäisin näitä keskusteluita, haluaisin siis  tietää, mitä sana "nainen" tarkoittaa, ja tarkoittaako se nimenomaan jonkun tietyn ikäryhmän näkökulmaa siitä, ketkä naiset ovat haluttavia? Ongelmani ei siis ole, etten kelpaisi miehille, ja mietinkin, kirjoittaako täällä niin nuori miesporukka, että meillä ei olisi toisiamme kohtaan tosiaan kiinnostusta missään oloissa. Ja kun täällä ei kirjoittele ikäisiäni (+-8 vuotta) jotka eivät halua (lisää) lapsia, niin näille miehille tulee illuusio, että kukaan ei haluaisi esim. minua? 

Jos siis olen oikein summannut ketjun, että joillekin täällä aktiivisesti kirjoittaville, ilmeisesti nuorille ja lapsettomille miehille nainen = alle 35-vuotias ja lapseton? :) 

Hieman jo hymyilytti tuo, että ikäiseni eivät kelpaa parisuhteeseen. Kyllä keplpaavat sekä miehet että naiset, näin kypsempänä voin paljastaa. No, ei se ole minulta pois jos on vääriä kuvitelmia. :) 

Ei. "Näille miehille" ei tule mitään illuusiota siitä, ettetkö sinä kelpaisi kenellekään. Tämänkö halusit kuulla? Kyllä me uskotaan, että joku sinutkin huolii. Olethan nainen. Kyllä, luit oikein. Nainen. 

Aistin ärsyyntyneisyyttä, miksi ihmeessä? Kaiken ikäiset ihmiset pariutuvat ja ovat aina pariutuneet, mutta täällä on tullut se mielikuva että naiset pariutuvat jotenkin eri tavalla kuin miehet ja on hirveästi valinnanvaraa. Siksi kysyin, mitä tämä "nainen" pitää sisällään. 

Haluaisitko vastata tuohon kysymykseeni, että onko täällä tosiaan niin nuoria, että ikäiseni ymmärrettävästi tuntuvat ei-kiinnostavilta parisuhdemielessä? Se selittäisi, miksi "nainen" -käsite koskeekin vain pientä osaa naisista, ilmeisesti miesten itsensä ikäisiä (toistan, ihan ymmärrettävää), ja siksi tulee heiteltyä noita kommentteja että ikäisenikin 'kelpaavat' jollekin?  

En tiedä miksi sinä mitäkin aistit. Sinulle on sitten tullut täällä väärä mielikuva, ei siinä sen kummempaa. Naisille pariutuminen on helpompaa, joten naisissa on enemmän niitä, joille on kysyntää paljon tai melko paljon, ja vähemmän niitä, joille on kysyntää vähän tai ei juuri ollenkaan. Tästä on kyse. Ymmärrät varmaan, että minä en voi kertoa minkä ikäistä porukkaa täällä palstailee yhtään sen paremmin kuin sinäkään.

Ne, jotka kirjoittavat tuosta naisten mahdollisuudesta lukuisiin miehiin, voivat kertoa ikänsä. :) Ei ole vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun lopputulos: muissa ketjuissa paahtavat "yli 30-vuotiaalla naisella ei tee mitään" -tyypit eivät osaa vastata mitään perusteltua, ap:lle aukominen sen sijaan on hallussa. 

Kukaan ei myöskään osannut kertoa, KETKÄ ovat ne naiset, joilla on kysyntää aivan hirveästi, myöskään edes oman iäen kertominen ei onnistunut, että asiaan olisi saatu lisävalaistusta.

Jotenkin surullista, ettei näistä vakiojankuttajista yhdelläkään ole ilmeisesti kykyä  keskusteluun, vain sen oman mielipiteen kertomiseen kuin papukaija, kuulematta muita. :(

Vierailija
44/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, toisen ketjun ap, tule sinä ainakin vastaamaan. Karkkikauppaketjusta kyse.  :)

Vierailija
45/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hienoa löytää lapseton nainen parisuhteeseen. Tämä siksi, että perhettä en ole koskaan halunnut perustaa.

M41_08

Vierailija
46/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä on mies 22v, en osaa sanoo markkina arvoani koska totuin olemaan pieni ja pyöreä ja ruma lapsi. Kehuja kyllä oon kuullu mutta ne kuitenkin menee toisesta korvasta ulos kun kauniit sanat ei merkitse jos niille ei löydy fyysistä vastinetta. Salilla tykkään käydä, lenkkeily ja leffat on jees eikä toisen hipsuttelu tuntikausia tuota ongelmia mutta valitettavasti näyttää siltä että nykypäivänä on suositumpaa vaihtaa viikoittain sänkyä kuin jäädä sen yhden kanssa. En ainakaan ymmärtääkseni ole "perseestä" mutta tilanne tuntuu siltä että meikäläisessä on se vika.

Vierailija
47/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle potentiaalinen nainen tarkoittaa 34-36 vuotiasta lapsetonta sinkkunaista joka kuitenkin haluaa saada lapsen kun löytää oikean kumppanin. Naisen pitäisi pysytyä huolehtimaan itsestään ja kyetä normaalielämään eli käymään töissä yms.  Et ole kohderyhmääni sillä olet biologisten tosiasioiden valossa liian vanha ja toinen on että sanoit itse että et voi saada lapsia mikä myös sulkee sinut kohderyhmäni ulkopuolelle.

Kiitos tiedosta. :) Kuitenkin minulle tosiaan riittää kysyntää miehissä, lapsia hankkineet toivovat ensi sijassa lapsetonta. Ketään kaikki eivät halua, ja se on aivan ok. 

Jotta ymmärtäisin näitä keskusteluita, haluaisin siis  tietää, mitä sana "nainen" tarkoittaa, ja tarkoittaako se nimenomaan jonkun tietyn ikäryhmän näkökulmaa siitä, ketkä naiset ovat haluttavia? Ongelmani ei siis ole, etten kelpaisi miehille, ja mietinkin, kirjoittaako täällä niin nuori miesporukka, että meillä ei olisi toisiamme kohtaan tosiaan kiinnostusta missään oloissa. Ja kun täällä ei kirjoittele ikäisiäni (+-8 vuotta) jotka eivät halua (lisää) lapsia, niin näille miehille tulee illuusio, että kukaan ei haluaisi esim. minua? 

Jos siis olen oikein summannut ketjun, että joillekin täällä aktiivisesti kirjoittaville, ilmeisesti nuorille ja lapsettomille miehille nainen = alle 35-vuotias ja lapseton? :) 

Hieman jo hymyilytti tuo, että ikäiseni eivät kelpaa parisuhteeseen. Kyllä keplpaavat sekä miehet että naiset, näin kypsempänä voin paljastaa. No, ei se ole minulta pois jos on vääriä kuvitelmia. :) 

Ei. "Näille miehille" ei tule mitään illuusiota siitä, ettetkö sinä kelpaisi kenellekään. Tämänkö halusit kuulla? Kyllä me uskotaan, että joku sinutkin huolii. Olethan nainen. Kyllä, luit oikein. Nainen. 

Aistin ärsyyntyneisyyttä, miksi ihmeessä? Kaiken ikäiset ihmiset pariutuvat ja ovat aina pariutuneet, mutta täällä on tullut se mielikuva että naiset pariutuvat jotenkin eri tavalla kuin miehet ja on hirveästi valinnanvaraa. Siksi kysyin, mitä tämä "nainen" pitää sisällään. 

Haluaisitko vastata tuohon kysymykseeni, että onko täällä tosiaan niin nuoria, että ikäiseni ymmärrettävästi tuntuvat ei-kiinnostavilta parisuhdemielessä? Se selittäisi, miksi "nainen" -käsite koskeekin vain pientä osaa naisista, ilmeisesti miesten itsensä ikäisiä (toistan, ihan ymmärrettävää), ja siksi tulee heiteltyä noita kommentteja että ikäisenikin 'kelpaavat' jollekin?  

En tiedä miksi sinä mitäkin aistit. Sinulle on sitten tullut täällä väärä mielikuva, ei siinä sen kummempaa. Naisille pariutuminen on helpompaa, joten naisissa on enemmän niitä, joille on kysyntää paljon tai melko paljon, ja vähemmän niitä, joille on kysyntää vähän tai ei juuri ollenkaan. Tästä on kyse. Ymmärrät varmaan, että minä en voi kertoa minkä ikäistä porukkaa täällä palstailee yhtään sen paremmin kuin sinäkään.

Niin, paitsi että todellisuudessa naisia on enemmän kuin miehiä, ja yksinäisiä aikuisia naisia on enemmän kuin vastaavia miehiä.

Vierailija
48/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, miehille ei kelpaa yli kolmekymppiset naiset ja ovat sitten katkeria kuin ei löydy naista. Saa kai sitten yli kolmevitonen nainenkin valittaa ja olla katkera, kun ei löydy miestä. Kaikilla yhtä kivaa. Maailman ainoita onnekkaita ovat alle kolmekymppiset naiset ja 5% miehistä joka saa kaikki nämä naiset.

Vierailija
49/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yli kolmekymppinen" siis, muutin ikää realistisemmaksi

Vierailija
50/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittelee mies joka on 40 -vuotias. Kaikkien naissuhteitteni, joita ei runsaslukuisesti ole, eteen olen joutunut tekemään todella kovasti töitä. Suhteet ovat päättyneet käytännössä siihen, että nainen on halunnut erota ja etsinyt uuden miehen itselleen. En ilmeisesti ole tarpeeksi jännä vaan liian tunnollinen ja tylsä.

Voin myöntää olevani hieman katkera siitä, että naisia lähestytään jatkuvasti yökerhoissa, illanvietoissa ja nettideiteillä. Seksiä on saatavilla aina jos vaan haluaa. Joku kysyi sitä naisen määritelmää...jokaiselle normaalille miehelle nainen tarkoittaa hedelmällisessä iässä olevaan naista eli käytännössä noin 18-35 -vuotiasta. Koska olen kuitenkin realisti, niin minulle se määritelmä on 30-40 -vuotias nainen, joka voi olla sinkku tai lapsellinen. Minulla on omia lapsia, joten toivon naisen olevan lapseton, koska en halua mihinkään uusperhehelvettiin missä lapsiluku on yhteen laskettuna suurperheen luokkaa. Mutta eivät ne lapset ole este jos nainen muuten on sopiva.

Vierailija
51/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, miehille ei kelpaa yli kolmekymppiset naiset ja ovat sitten katkeria kuin ei löydy naista. Saa kai sitten yli kolmevitonen nainenkin valittaa ja olla katkera, kun ei löydy miestä. Kaikilla yhtä kivaa. Maailman ainoita onnekkaita ovat alle kolmekymppiset naiset ja 5% miehistä joka saa kaikki nämä naiset.

Pitää vielä keksiä joku prosentti noille nuorille ja kauniille naisille. Olisiko 5% aika realistinen?

Vierailija
52/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kertoa ap:lle vastauksen. Ne jotka puhuu markkina-arvoista, kyrpäkaruselleista, miesten ylitarjonnasta jne. puhuu nimenomaan seksistä ja yhdenillanjutuista, vaikka muuta vänkäävätkin. Naisena on helppo saada seksiä. Luultavasti helpompi kuin minkä ikäisen miehen tahansa. Jos siis haluaa kertapanon. Ja niihin soveltuu kaikki noi typerät markkina-arvojutut sun muut. Mutta heti kun on kyse muusta, niin noi teoriat kaatuu ja on vain naiveja. Jo fuckbuddyyn ei sovellu noi jutut eikä hupsankeikkaa ylitarjontaa tai välttämättä edes tarjontaa enää olekaan. Saati sitten suhde. Kun kuten ap huomautti, niin samalla tavalla sekä miehet että naiset sen heterosuhteen löytävät ja toisaalta osa miehistä ja naisista taas ei. Vähän niinkuin fifty-fifty tilanne. Noin. Selitetty. Case closed.

Vierailija
53/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, paitsi että todellisuudessa naisia on enemmän kuin miehiä, ja yksinäisiä aikuisia naisia on enemmän kuin vastaavia miehiä.

Naisia on enemmän vasta kun mennään yli 55 ikävuoden. Kaikissa tuota nuoremmissa ikäluokissa miehiä on enemmän, ja mitä nuoremmista on kyse, niin sitä suurempi ero on. Kyllä, yli 70-vuotiaita naisia on merkittävästi enemmän, mutta onko tällä oikeasti merkitystä parisuhteiden muodostumisen kannalta?

http://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html

Vierailija
54/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, pointti on juuri siinä, että kaikilla ei ole yhtä kivaa, vaan naisilla on helpompaa. Nuorella naisella on helpompaa kuin nuorella miehellä, keski-ikäisellä naisella on helpompaa kuin keski-ikäisellä miehellä.

Vierailija
55/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ovat suunnilleen omanikäiset (tai nuoremmat). 20-35-vuotiasta, perheestä haaveilevaa miestä ei lohduta, että yli neljäkymppisiä mahoja olisi tarjolla. 

Mitä sillä on enää väliä siinä tilanteessa, kun ollaan 35-vuotiaita? Ei menneisyyttään voi muuttaa, mutta tulevaisuuteen voi vaikuttaa.

Vierailija
56/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin nämä kilttimiehet kaiketi haluavat sen max 30 v nätin hoikan naisen. Eipä se kelpaamattomuus nyt eroa mitenkään siitä, että heille ei kelpaa esim ikäisensä yli 35 v nainen. Varsinkaan jos ei halua lapsia.

Mulle kävisi yli 35v nainen, mutta sen ikäinen ei halua kokematonta miestä

Vierailija
57/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on enemmän vasta kun mennään yli 55 ikävuoden. Kaikissa tuota nuoremmissa ikäluokissa miehiä on enemmän, ja mitä nuoremmista on kyse, niin sitä suurempi ero on. Kyllä, yli 70-vuotiaita naisia on merkittävästi enemmän, mutta onko tällä oikeasti merkitystä parisuhteiden muodostumisen kannalta?

http://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html

Mutta kun ne 55-vuotiaatkin ovat naisia, ja myös monet haluavat muodostaa parisuhteita. Miksi rajaat heidät pois? Koska he eivät kiinnosta sinua? Ihan sama, kuin naiset rajaisivat kaikki ylipainoiset miehet pois, ja sanoisivat, ettei miehiä voi riittää kaikille.

Vierailija
58/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 22-vuotias tavallinen opiskelija. Hoikka, pienikokoinen blondi melko isoilla rinnoilla. Meikkaan hillitysti, tyyli on melko asiallinen. Huolehdin hygieniasta, olen siisti ja tavallisen näköinen. En mikään upea mallikaunotar mutten rumakaan. Minua on sanottu ystävälliseksi, hauskaksi ja hyväksi seuraksi. Minulla on miehiä ystävinä, mutta en ole seurustellut tai harrastanut seksiä koskaan. Jään aina sinne friend zonelle. Olen tehnyt aloitteita, olen ollut tekemättä aloiteita, olen kokeillut nettideittejä, tavannut ystävien kautta sinkkumiehiä ja vaikka mitä muuta.

Mikä on lopputulos? Miehet kysyvät vinkkiä kuinka lähestyä ihastustaan, näyttävät kuvia heistä ja kysyvät mitä mieltä olen, vietetään aikaa yhdessä mutta olen yhä sinkku. Baaristakin olen yrittänyt hakea seuraa ja kaksi on lähtenyt mukaan. Ensimmäisen kanssa suudeltiin, mutta lopulta hän halusi vain nukkua. Toinen ei suostunut käyttämään kondomia. Olen tavannut muutaman (3 kpl) kiinnostavan miehen ja olemme aikamme deittailleet, joka kerta se on loppunut joko miehen tavattua uuden tai sitten miehestä ei kuulu enää mitään.

Mitä etsin? Tavallista, huumorintajuista, älykästä miestä jolla on samanlaisia tavoitteita elämässä kuin minulla. Ylipaino, joidenkin mielestä ei niin puoleensa vetävä ulkonäkö tai pieni palkka ei haittaa lainkaan. Se mitä pään sisältä löytyy kiinnostaa enemmän tämmöistä kaapissa olevaa nörttityttöä. Elämääni kuuluu opiskelu, työnteko, ystävien seurasta nauttiminen, tavallinen elintaso (esimerkiksi yhteinen vuokrakaksio, ajan viettämistä yhdessä, kirjojen lukemista, joku pieni reissu vaikka kotimaassa), voisin jakaa sen jonkun muun kanssa. Haluan parisuhteen jossa molemmat kunnioittavat toista, haluavat aidosti olla yhdessä ja osaavat selvittää ristiriidat kypsästi.

Koska tätä ei tunnu löytyvän eikä edes yhden illan seuraa, olen tyytyväinen sinkkunakin. En etsimällä etsi parisuhdetta epätoivoissani enkä tee sen löytämisestä elämäni prioriteettia. Se löytyy jos löytyy, jos ei löydy niin voin rakentaa elämästäni juuri sellaisen kuin minä itse haluan. Itsetuntoni kyllä kestää sen enkä ruikuta siitä miten miehet ovat perseestä. Parisuhde ei ole koko elämä ja epätoivo rikkoo jokaisen mahdollisuuden suhteeseen.

Haittaako sua miehen lihaksikkuus? Ei semmonen alusvaatemalli vaan enemmän jykevä ja harteikas sikaniskakroppa? Vähän sellanen kuin portsareilla baarissa. Oon huomannut, että monet nörttinaiset kammoavat sellasia miehiä ulkoisesti eikä auta, jos mies on luonteeltaan nörtti

Vierailija
59/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on enää väliä siinä tilanteessa, kun ollaan 35-vuotiaita? Ei menneisyyttään voi muuttaa, mutta tulevaisuuteen voi vaikuttaa.

Paitsi että jos ei voi, on turha valittaa ja syyttää naisia. Oikeasti paras pariutumusikä molemmilla sukupuolilla on opiskeluaika. Sen jälkeen molemmilla on vaikeampaa löytää hyvää vapaata kumppania.

Vierailija
60/150 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on vääristynyt käsitys naisten saamasta huomiosta. Kaunis nuori nainen saattaa saada baarissa kovastikin huomiota, mutta tavallisessa elämässä ei mitään. 

Tunnen yhden kauniin nuoren naisen, joka on todella ystävällinen ja mukava, mutta hänen elämänsä pyörii pitkälti opintojen parissa. Hän saa olla täysin rauhassa miesten iskuyrityksiltä, koska ei liiku yöelämässä. Väitteet siitä, että nuorille naisille miehiä tulee ovista ja ikkunoista ovat puppua. Jos ei ole baari-ihmisiä, saa aivan rauhassa viettää yksinäisen ihmisen elämää. Tietenkin seuraa varmaan löytyisi, jos sitä aktiivisesti etsisi, mutta täällä miehet väittävätkin, että naisen ei tarvitse olla kuin nuori, kaunis ja olemassa, niin miehet parveilevat ympärillä. Näin ei todellakaan ole. Vähänkin ujomman naisen voi olla hyvinkin vaikea uskaltaa lähteä etsimään seuraa, ihan kuten monen miehenkin.