Tämän päivän OFFICIAL suuri kysymys: tuleeko pyjaman kanssa käyttää alusvaatteita?
Niin, pyjama, siis vaikkapa tällänen:
https://static.reserved.com/media/catalog/product/cache/1200/a4e40ebdc3…
Kun sitä yöllä sängyssä nukkuessaan käyttää niin tuleeko samalla pyjaman alla käyttää alusvaatteita? Siis rintsikoita, pikkupöksyjä, boksereita, kalsareita,...?
Ja onko sillä merkitystä että onko se pyjaman käyttäjä vaikkapa lapsi/aikuinen/vanhus tai vaikkapa mies/nainen/sukupuoleton? Tai onko joitain muita ihmisryhmiä joiden kohdalla alusvaatteiden käyttäminen saattaisi olla erityisen kiellettyä taikka välttämätöntä?
Kommentit (18)
Lapset ja vanhukset käyttävät pyjamia. Aikuiset ihmiset nukkuvat alasti.
Pikkareita mä ainakin käytän tuollasen kanssa - en rintsikoita todellakaan. No jos olisi yövieraita tai jotkut pyjamapartyt voisin nekin kyllä laittaa.
Ap jatkaa... Mielestäni olisi kiva jos tällä palstalla olisi aina sellanen jokin "päivän official kysymys", kuten esim "tuleeko pyjaman kanssa käyttää alusvaatteita?" Niin, joka päivä olisi yksi kysymys, ja se kysymys pysyisi sen päivän ajan esillä etusivulla. Seuraavana päivänä olisi seuraava kysymys. Se olisi aina sen yhden päivän kysymys!
Niin. Eikös kuulostakin hyvältä? Tekisi tästä keskustelupalstasta paremman! Eikö tekisikin? Paremman!
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja vanhukset käyttävät pyjamia. Aikuiset ihmiset nukkuvat alasti.
Paitsi kun on itsellä lapsia tai nuoria kotona, he sanoivat, että täytyy pitää jotain päällä, ettei tarvitse katsella alastomia "vanhuksia". Pyjamaa en ole koskaan tajunnut, eikö siinä tule kuuma? Alushousut ja toppi. Ja puhtaat alkkarit aamulla.
Ei pyjaman kanssa käytetä alusvaatteita. Sehän on asu itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Ei pyjaman kanssa käytetä alusvaatteita. Sehän on asu itsessään.
No sittenhän niitä housuja pitäisi vaihtaa päivittäin kuin alushousuja.
En käytä tuollaista kangasta olevia pyjamia, mutta itse nukun ilman alushousuja ja rintsikoita.
Jos on jotain vuotoa, silloin käytän myös alushousuja, muuten en.
Ap jatkaa... minä todella koko sydämestäni toivon että tämä juurikin tämänpäivän OFFICIAL aloitukseni elää edelleen elikkä edelleen jatkaa olemassaoloaan tällä palstalla. Joten siksi vielä kirjoittelen vielä vähän...
Tähän mennessä vastaukset vaikuttavat siltä että naisten tulee käyttää pyjaman alla pikkuhousuja. Ja mitään muuta ei naisten eikä miesten tule pyjaman alla käyttää. Joten: onko se todella niin? Elikkä: naisten pikkuhousut - nekö ovat ne ratkaiseva vastaus tähän kysymykseen? Naisten pikkuhousut ovat ne ratkaiseva seikka kaikkiin pyjamaprobleemeihin? Naisille pikkuhousut eikä mitään muuta? Miehille ei mitään? Onpas jännää!
Ap jatkaa... höh, eli te senkin pöljimykset ette halua että tällä palstalla tästedes olisi jokin yksi jokapäiväinen official kysymys! No ei sitten! Jatkakaa vaan edelleenkin ihan vanhaan tapaan, ihan niinkuin haluatte tämän palstan kanssa! Omapa on valintanne!
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa... höh, eli te senkin pöljimykset ette halua että tällä palstalla tästedes olisi jokin yksi jokapäiväinen official kysymys! No ei sitten! Jatkakaa vaan edelleenkin ihan vanhaan tapaan, ihan niinkuin haluatte tämän palstan kanssa! Omapa on valintanne!
Minulle tuo kävisi, jatka vain kysymysten kanssa. Kiva kun on piristystä kaiken valitusten keskellä.
Pyjaman alla pikkuhousut jos on vuotoaika, muuten en laita niitä.
Rintaliivejä ei kannata pitää nukkuessa. Kaarituet painaa ikävästi.
Käytän talvisin trikoopyjamaa,pikkarit on alla.
Mä käytän kyllä, mutta en käytä pyjamaa koskaan nukkuessani (nukun alasti) vaan se on enemmänkin kotiasu, jota pidän esim. etätyötä tehdessäni ja muutenkin kotona oleillessa.
Tulee, mutta pelkästään pyjaman päällä.