Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun viimeksi rakastuit muistatko kuinka kauan suunnilleen meni kunnes ensimmäisen kerran kieltäydyit seksistä?

Vierailija
05.08.2017 |

Kieltäydyit ilman hyvää syytä, et vain halunnut.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni varmaan yli vuosi siihen.

Vierailija
2/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Olen ollut 15 vuotta yhdessä nykyisen mieheni kanssa, enkä muista että olisin kieltäytynyt seksistä ilman syytä.

Vierailija
4/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alussa. Jos ei itsellä tee mieli, seksi väkisin tuntuu kauhealta. Jos mies oikeasti haluaa seksiä, tulisi hänen panostaa tunnelmaan oikeasti.

Töksäyttämällä kysyen ei oikein "lähde"...

Vierailija
5/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä reilu 9v, eipä ole vielä tarvinnut kieltäytyä. Kyllä meillä aina seksiä saa kun jommalla kummalla tekee mieli.

Vierailija
6/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti sen jälkeen kun mies valehteli / käyttäytyi huonosti.

Vierailija
7/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 43-vuotias enkä ole eläissäni kieltäytynyt seksistä. Ensimmäisen miehen kanssa olin n. 8 vuotta, nykyisen aviomieheni kanssa olen ollut 17 vuotta. Koskaan elämässäni en ole saanut tarpeeksi seksiä, kumpikin mies on kieltäytynyt seksistä, muutaman vuoden sitä jaksoi yrittää vietellä, mutta sitten ei enää jaksa, pakko tyytyä siihen mitä sattuu saamaan. En keksi mitään syytä miksi en haluaisi orgasmia. Miehet sanoo syyksi haluttomuuteen että ei jaksa, aviomiehellä on nykyään ihan hyvä syy kun on kilpirauhasen vajaatoiminta ja aika paha reuma. 

Vierailija
8/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En halua" ei tarkoita, että kieltäytyy ilman syytä. Silloin syy on se ettei HALUA.

Vierailija
9/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei haluta juontuu kauempaa. Mies on tehnyt jotain väärin, ei kunnioita naista tms. siitä lähtee tulemaan noita ei haluta syitä.

Vierailija
10/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v sitten rakastuin mieheeni ja vielä en ole ilman syytä kieltäytynyt. Eikä ole mieskään, mutta molemmilla on ollut kausia, jolloin jostain syystä ei ole haluttanut ja se on ihan ymmärrettävää. 

Vierailija
11/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun viimeksi rakastuit" särähtää aina korvaan. Olen rakastunut kerran. Pitkiä suhteita on ollut monta ja miehiä muutenkin riittävästi.

Vierailija
12/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuneena en ole koskaan kieltäytynyt seksistä.

Vierailija
13/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole vielä kieltäytynyt.

Eka liitto 10 vuotta, yhdessä 16.

Toinen suhde 2 vuotta ja nyt menossa kolmas ihmissuhde, takana yksi vuosi..

en ole kieltäytynyt vielä kertakaan. Aina on tehnyt mieli.

Mun mielestä on hassua ajatella että mies pyytää ja nainen kieltäytyy. Molemmat kuitenkin haluaa ...

Vierailija
14/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pian 43-vuotias enkä ole eläissäni kieltäytynyt seksistä. Ensimmäisen miehen kanssa olin n. 8 vuotta, nykyisen aviomieheni kanssa olen ollut 17 vuotta. Koskaan elämässäni en ole saanut tarpeeksi seksiä, kumpikin mies on kieltäytynyt seksistä, muutaman vuoden sitä jaksoi yrittää vietellä, mutta sitten ei enää jaksa, pakko tyytyä siihen mitä sattuu saamaan. En keksi mitään syytä miksi en haluaisi orgasmia. Miehet sanoo syyksi haluttomuuteen että ei jaksa, aviomiehellä on nykyään ihan hyvä syy kun on kilpirauhasen vajaatoiminta ja aika paha reuma. 

Lumppu!

Vierailija
15/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täällä on näitä, että koskaan en kieltäydy ja aina haluttaa jne. Jossainhan se raja on mentävä. Mitä jos toinen haluaa 10 kertaa päivä aikan panna kovaa? Tai 20 tai 30 kertaa. Kyllä se raja jossain tulee vastaan. Jollain se raja voi olla kolme kertaa viikossa. Ja silloin se syy on, että ei nyt vaan haluta juuri nyt.

Vierailija
16/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta. Syynä oli se, että nukahdin miehen paijaillessa minua ja halusin jatkaa nukkumista. 

Vierailija
17/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mieheni kanssa yhdessä 21 vuotta enkä muista kieltäytyneeni koskaan. Mies kyllä kieltäytyi minunkin edestä. Viimeiset 2,5 vuotta meni ilman seksiä. Nykyinen suhde on tosi tuore.

Vierailija
18/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti alussa. Jos ei itsellä tee mieli, seksi väkisin tuntuu kauhealta. Jos mies oikeasti haluaa seksiä, tulisi hänen panostaa tunnelmaan oikeasti.

Töksäyttämällä kysyen ei oikein "lähde"...

Tuo on kyllä rehellistä, tietää mies,  jos seksiä haluaa se pitää etsiä muualta.

Vierailija
19/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti sen jälkeen kun mies valehteli / käyttäytyi huonosti.

Oikein, seksi on tarkoitettu pelkästään vallan välineeksi.

Vierailija
20/40 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kieltäydyn. Yleensä siinä tapauksessa, että puoliso tulee kovin myöhään nukkumaan ja haluaisi seksiä. Jos mä olen ehtinyt nukahtaa ja nukkua noin 1-4 tuntia, mua ei saa hereille millään. Aamulla sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä