Kun viimeksi rakastuit muistatko kuinka kauan suunnilleen meni kunnes ensimmäisen kerran kieltäydyit seksistä?
Kieltäydyit ilman hyvää syytä, et vain halunnut.
Kommentit (40)
Ensimmäiset 5 kuukautta kieltäydyin säännöllisesti. En halunnut irtosuhdetta ja sellainen siitä olisi tullut. hauskaa voi pitää ilman seksiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Heti sen jälkeen kun mies valehteli / käyttäytyi huonosti.
Mulla sama. Jäi kiinni valheista. tässä vaihessa suhdetta oli kestäny puolisen vuotta.
edelleen yhdessä oltu, yli 10 vuotta. Mutta tuosta se ikään kuin lähti, ettei aina huvitakaan ja miksi pitäisikään. 2 vuoden rakkaushuuma typistyi meillä siihen puoleen vuoteen. Kun luottamus on rikottu, se on rikottu.
Vierailija kirjoitti:
Aina täällä on näitä, että koskaan en kieltäydy ja aina haluttaa jne. Jossainhan se raja on mentävä. Mitä jos toinen haluaa 10 kertaa päivä aikan panna kovaa? Tai 20 tai 30 kertaa. Kyllä se raja jossain tulee vastaan. Jollain se raja voi olla kolme kertaa viikossa. Ja silloin se syy on, että ei nyt vaan haluta juuri nyt.
Kato ei sitä ennen panemista tarvitse rakastua (ks. otsikko). Ja ennen rakastumista voi tarkistaa, että halut suunnilleen kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Olen pian 43-vuotias enkä ole eläissäni kieltäytynyt seksistä. Ensimmäisen miehen kanssa olin n. 8 vuotta, nykyisen aviomieheni kanssa olen ollut 17 vuotta. Koskaan elämässäni en ole saanut tarpeeksi seksiä, kumpikin mies on kieltäytynyt seksistä, muutaman vuoden sitä jaksoi yrittää vietellä, mutta sitten ei enää jaksa, pakko tyytyä siihen mitä sattuu saamaan. En keksi mitään syytä miksi en haluaisi orgasmia. Miehet sanoo syyksi haluttomuuteen että ei jaksa, aviomiehellä on nykyään ihan hyvä syy kun on kilpirauhasen vajaatoiminta ja aika paha reuma.
Myös minä olen aina halunnut enemmän kuin puolisoni. Ensimmäisen miehen kanssa 6v, toisen kanssa 13. vuosi menossa. Olen 38. Kieltäytynyt olen eläissäni neljästi, ensimmäisessä liitossa kolmesti ja tässä toisessa kerran. Joka kerralla syynä miehen humalatila.
Se, ettei halua seksiä, on nimenomaan hyvä syy kieltäytyä siitä.
Kolme vuotta meni, syytän raskautta hormoneineen ja epämukavana olotilana.
En ymmärrä kysymystä??
31v ollut korviani myöten rakastunut enkä ole vielä kieltäytynyt kertaakaan!
Vaikea kuvitella tilannetta että joutuisin tekemään niin, ehkä sairaus??
En muista miten viime suhteessa meni, mutta varmasti jossain ekassa vuodessakin on jo sellainen päivä että kieltäydyn jos ei huvita. Pidän seksistä mutta edellisillä miehilläni on aina ollut korkeampi libido, ja mulla on joskus päiviä ettei vaan yhtään kiinnosta seksi.
Ei ole ollut sellaista tilannetta nykyisessä avioliitossa. Minä haluan useammin kun mies.
Exän kanssa aikanaan meni halut vaikean synnytyksen jälkeen, kipujen, ymmärtämättömän sekä pettävän exän vuoksi.
En ole eläessäni kieltäytynyt seksistä.
Annoin vasta neljänsillä treffeillä.
Nyt kun erosin naisesta joka halusi vähemmän, jätän heti uuden tuttavuuden jos vähänkin tuntuu että tämä ei ole kovin aktiivinen sängyssä. Vaikka kuinka muuten tuntuisi oikealta. En enää halua sitä puutteessa olemista. Tiedän että jonkin ajan jälkeen ollaan siinä samassa. Naisella pitää olla sisäänrakennettu halu, jos pitää "viritellä tunnelmaan" niin ongelmia tulee olemaan vähintään vuoden jälkeen. M43
Jo ennen ensimäistä seksikertaamme. Oli tarkoitus harrastaa seksiä illalla, mutta miehellä ei sitten jännityksen vuoksi seissytkään eikä koko hommasta tullut mitään. Menimme sitten nukkumaan ja aamuyöllä mies herätti minut ihan syvästä sikiunesta innoissaan, että nyt onnistuisi. En ollut sillä hetkellä ollenkaan fiiliksissä ja olin puoliunessa, joten sanoin, että palataan asiaan aamulla. Mies loukkaantui aika lailla, mutta onneksi leppyi ja olemme edelleen yhdessä.
Naisen jolla on heikko libido kannattaisi sanoa miehelle se jo tapailun alkuvaiheessa. Säästyttäisi monilta murheilta.
N. 17 vuotta siihen meni. Mies alkoi olemaan haluton ja pihtaamaan ja kiristämään seksillä, lopulta omatkin halut miestä kohtaan kuolivat.
Viimeksi siihen meni reilut puoli vuotta. Tilanne oli se, että palasin raskaalta varhaisaamusta iltaan kestäneeltä työreissulta ja menin siitä suoraan miehen luo. Olin tappoväsynyt ja silti harrastin hänen mielikseen seksiä. Sitten lepäsin silmät ristissä sohvalla, kun herra tuli yrittämään uusintakierrosta. En vain jaksanut. Olen ollut suhteissa, joissa en ole kieltäytynyt kertaakaan, mutta niissä miehillä on ollut tilannetajua ja myötätuntoa.
En muista. Sen kyllä muistan kuinka pian suostuin seksiin. :) Luulisin, että noin vuoden tai kahden päästä alkoi joskus olla "pää kipeä". Yhdessä ollaan oltu 29 vuotta.
Morsian vonkasi 3. vuonna mutta johdonmukaisesti pihtasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti sen jälkeen kun mies valehteli / käyttäytyi huonosti.
Mulla sama. Jäi kiinni valheista. tässä vaihessa suhdetta oli kestäny puolisen vuotta.
edelleen yhdessä oltu, yli 10 vuotta. Mutta tuosta se ikään kuin lähti, ettei aina huvitakaan ja miksi pitäisikään. 2 vuoden rakkaushuuma typistyi meillä siihen puoleen vuoteen. Kun luottamus on rikottu, se on rikottu.
"Etsi, etsi ja toivoi löytävänsä". Oliko miten tiukka ristikuulustelu?
Ei tuohon kysymykseen voi vastata. Naisena kieltäydyn seksistä jatkuvasti, ennen rakastuimista, rakastumisen hetkellä ja rakastumisen jälkeen. Ehkäpä puoli tuntia olisi oikea arvio, mikäli vain pystyisin nimeämään tarkan hetken milloin rakastuin.