Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen katsoo haluttavasti.Kiinnostunutko?

Vierailija
04.08.2017 |

Tarkoittaako naisen haluttava katse että hän olisi kiinnostunut minusta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että myös hänen kehonkielensä vaikuttaa että hän olisi kiinnostunut minusta.Mutta tuosta katseesta en saanut tietää ennen kuin pari sen huomannutta tuli kertomaan siitä minulle

Ap

Vierailija
2/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tajuaa kaiken että kaikki on haluttavaa... haluttava on omassa päässäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tämäkin nyt tarkoittaa. Katsoiko nainen haluttavasti vai halukkaasti?

Vierailija
4/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä hänelle kuva miehisestä kalustasi juhlakunnossa niin siitä se homma lähtee etenemään.

Minun miesystäväni sai minut kiinnostumaan sillä tavalla.

Vierailija
5/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tämäkin nyt tarkoittaa. Katsoiko nainen haluttavasti vai halukkaasti?

Haluttavasti katsoi

Vierailija
6/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä hänelle kuva miehisestä kalustasi juhlakunnossa niin siitä se homma lähtee etenemään.

Kiitti vinkistä. Täytyy kokeilla.

-Ap

Vierailija
7/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen katse on haluttava? Pistä kuva?

Vierailija
8/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne sitä hyvin,enkä usko että tykkäisi.Muita ehdotuksia?

T.oikea Ap

Vierailija
9/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen katse on haluttava? Pistä kuva?

En nyt löydä tähän hätään kuvaa,mutta semmoisella "ton mä haluun itelleni " katseella

T.Ap

Vierailija
10/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halukas katse, ei haluttava. Pyydä nainen kahville.

Vierailija
11/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä katselette toisianne? Jos näey naista töissä tai harrastuksessa, teet vain tikusta asiaa mahdollisimman usein.Jos hän vaikuttaa viihtyvän seurassasi, ehdota treffejä.

Vierailija
12/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä katselette toisianne? Jos näey naista töissä tai harrastuksessa, teet vain tikusta asiaa mahdollisimman usein.Jos hän vaikuttaa viihtyvän seurassasi, ehdota treffejä.

Samalla työpaikalla nähdään ja välillä ollaan tekemisissä ja juuri silloin huomaa hänen kehonkielestään että on ihastunut

Vierailija
13/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelaan varman päälle ja tulkitsen kaikki katseet ja eleet niin ettei kukaan halua minua.

Säästyy noloilta tilanteilta ja käräjiltä.

M

Vierailija
14/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin tuon naisen pyytämään minua kahville,koska olen vähän ujo ja minulla ei ole kokemusta aloitteen tekemisestä

T.Ap

Vierailija
15/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä valikoidut porukasta naisen katseissa ja ehkä käyttäytyy jopa erilailla kanssasi, vaikka kuulet hänen nauruaan tai hän huomaa sinun tulevan/lähtevän huoneesta niin kyllähän sun kannattaa tutustua toiseen ja heittää pientä flirttiä. En usko iskulauseisiin vaan siihen että normaali mukava mies on paras aidoimmillaan. 

Näin naisen näkökulmasta on ihan se ja sama mitä sanot, kunhan sanot. Jos olet ujo niin sosiaalinen media on hyvä paikka kysyä kuulumisia. Ehdota jotain treffiksi? Ehkä se nainen tykkää päästä kanssasi kahdestaan jonnekin.

Vierailija
16/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pelaan varman päälle ja tulkitsen kaikki katseet ja eleet niin ettei kukaan halua minua.

Säästyy noloilta tilanteilta ja käräjiltä.

M

:D

Vierailija
17/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saisin tuon naisen pyytämään minua kahville,koska olen vähän ujo ja minulla ei ole kokemusta aloitteen tekemisestä

T.Ap

Jos nainen vaan katselee ihastuneena, mutta ei tee mitään, ehkä sekin on ujo tai muuten pelkää torjutuksi tulemista.

Itsekin tein kiinnostukseni työkaveria kohtaan kehonkielellä ja hakeutumalla hänen seuraansa aina kun mahdollista(mm.kävelimme töistä kotiin samaa matkaa).

Minulla on ollut huonoa tuuria rakkaudessa, joten en uskaltanut itse ehdottaa mitään suoraan, mutta onneksi työkaveri älysi kuukuauden silmäpelin jälkeen pyytää treffeille.

Vierailija
18/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.Ap

Joko sä keksit jostain sen numeron ja soitat, pyydät sosiaalisessamediassa tai työpaikalla. Kirjoita lappu johon kirjoitat tuutko treffeille ja sun numero tai suoraan kasvokkain joka voi tuntua ensin jännältä mutta se on ehkä parasta koska sä näet kun tyttö sanoo et joo -mieti heti ennenkö ehdotat muutamaa erilaista paikkaa tai milloin olis hyvä aika, näin et mene ihan lukkoon. 

Vierailija
19/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä valikoidut porukasta naisen katseissa ja ehkä käyttäytyy jopa erilailla kanssasi, vaikka kuulet hänen nauruaan tai hän huomaa sinun tulevan/lähtevän huoneesta niin kyllähän sun kannattaa tutustua toiseen ja heittää pientä flirttiä. En usko iskulauseisiin vaan siihen että normaali mukava mies on paras aidoimmillaan. 

Näin naisen näkökulmasta on ihan se ja sama mitä sanot, kunhan sanot. Jos olet ujo niin sosiaalinen media on hyvä paikka kysyä kuulumisia. Ehdota jotain treffiksi? Ehkä se nainen tykkää päästä kanssasi kahdestaan jonnekin.

Se nainen ei ole somessa.Mitä sanon sille?

Vierailija
20/24 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nainen ei ole somessa.Mitä sanon sille?

Sanot sille, että olisi kiva nähdä myös työajan ulkopuolella, lähdetkö kahville?

Kasvotusten on paras, mutta tuo jonkun ehdottama viestilappu puhelinnumerolla voisi olla myös hyvä vaihtoehto jos molemmat ujostelevat.