Onko täällä kukaan ihastunut työkaveriinsa?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ette tee mitään?! Eikö, teitä häiritse se, ettette saa koskaan tietää vastapuolen reaktiota??
Siis en oikeasti uskalla... työpaikkahan siinä menee! Miten muka kehtaisin näyttää naamaani töissä kun kaikki tietävät minun saaneen pakit ja vittuilevat siitä, ehkä käyvät vielä panemassa ihastustani? Olen varastolla töissä.
Olin hetken aikaa, mutta luulen sen johtuneen silloisesta onnettomasta avoliitostani. Olen melko varma, että hänkin oli minuun ja saattaa olla edelleenkin, koska pistää silloin tällöin viestiä vapaa-ajalla.
Minulla on nykyisin säätöä muualle ja en tosiaan ole enää tippaakaan ihastunut, mutta panosuhteeseen voisin ryhtyä vapaalla jalalla. Jos nykyinen säätö menee vituiksi, niin ehdotan varmaan kasuaalia seksiä. Noin yleisesti ottaen on minusta todella typerä idea ryhtyä mihinkään tällaiseen työpaikan ihmisten kanssa, mutta hän on sen oloinen, että homma sujuisi kivuttomasti.
Nainen on minua vajaat kymmenen vuotta vanhempi. M26
On! Aion koittaa päästä suuteluetäisyydelle. Varattuja ollaan, mutta hän on über-komea parrakas mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ette tee mitään?! Eikö, teitä häiritse se, ettette saa koskaan tietää vastapuolen reaktiota??
Siis en oikeasti uskalla... työpaikkahan siinä menee! Miten muka kehtaisin näyttää naamaani töissä kun kaikki tietävät minun saaneen pakit ja vittuilevat siitä, ehkä käyvät vielä panemassa ihastustani? Olen varastolla töissä.
Onko teillä pieni työyhteisö, tai pidätkö ihastustasi niin epäluotettavana että kertoisi ihastuksen tunnustuksestasi kaikille? Entäpä jos pyydät olla kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
On mua ulkonäöllisesti tasokkaampi. Jos se on 8,5 niin mä olen 6.
Onon. Olen jo sanonut asian hänelle kertaalleen (tosin hieman humalassa), mutta yritän ehkä jatkossa hillitä lepertelyhalujani, ettei mene ihan ahdisteluksi.
Tuossa se on vieressä <3
Entinen työpaikkaihastus :)
Työkaverini on mielettömän upea nainen, mutta valitettavasti on sitä toiselle. Kipinää on ollut, mutta en aio toimia, koska en koe hyvänä ideana mennä toisen suhteen väliin.
No en tiiä ihastuksesta, mutta olivat ihan mukavia. Kahden kanssa oli fbw-suhde, samalta työpaikalta. Kumpikaan ei kuitenkaan päätynyt jatkoon, mutta aikansa oli ihan hauskaa.
normipäivä naimisissa olevalle työntekijälle.
Joo ja se ihastuksen kohde ei todellakaan osoittanut koskaan minkäänlaista vastakaikua! Siis ei ikinä! Kohteli ku olisin ollut ilmaa hänelle. Kun paljastin tunteeni nolona, hän kertoi olleensa itsekin ihastunut minuun. Luulin asiaa ensin vitsiksi ja kesti jonkin aikaa uskoa, että hän tosiaan piti minusta!
Juu. Ihastuin ja aloin suhteeseen. Suhde kuihtui ja petin. Sitten erottiin.
En tajua kuinka jaksatte kitua noin kauan tekemättä mitään. Itse olin 1,5 v palavasti ihastunut, mutta sitten minulle riitti ja vaihdoin työpaikkaa. Jos en olisi vaihtanut, olisin varmaan edelleenkin ihastunut.. Mieskin oli ilmeisesti minuun, mutta ei tehnyt koskaan mitään aloitetta, käyttäytyi vaan ristiriitaisesti.
Ap, miksi kysyt? Mikä on tilanteesi?
Vierailija kirjoitti:
Joo ja se ihastuksen kohde ei todellakaan osoittanut koskaan minkäänlaista vastakaikua! Siis ei ikinä! Kohteli ku olisin ollut ilmaa hänelle. Kun paljastin tunteeni nolona, hän kertoi olleensa itsekin ihastunut minuun. Luulin asiaa ensin vitsiksi ja kesti jonkin aikaa uskoa, että hän tosiaan piti minusta!
Sama kokemus itselläni. Jotkut ihmiset ovat erittäin hyviä peittämään ihastuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt liioittelet, miksi työkaverisi kävisivät panemassa ihastustasi?
Joo, olin =) Vuosia oltu nyt yhdessä, naimisissa pari vuotta ja lapsi tulossa.
Kyllä. Kituutin itseäni 2,5v. Nykyään olemme avoliitossa ja meillä on kaksi lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Voitte pitää asian kahdenkeskeisenä eikä kukaan saa ikinä tietää mitään