Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kukaan ihastunut työkaveriinsa?

Vierailija
02.08.2017 |

Onko kohtalon tovereita? Miten aiotte toimia?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ette tee mitään?! Eikö, teitä häiritse se, ettette saa koskaan tietää vastapuolen reaktiota??

Vierailija
22/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ette tee mitään?! Eikö, teitä häiritse se, ettette saa koskaan tietää vastapuolen reaktiota??

Siis en oikeasti uskalla... työpaikkahan siinä menee! Miten muka kehtaisin näyttää naamaani töissä kun kaikki tietävät minun saaneen pakit ja vittuilevat siitä, ehkä käyvät vielä panemassa ihastustani? Olen varastolla töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hetken aikaa, mutta luulen sen johtuneen silloisesta onnettomasta avoliitostani. Olen melko varma, että hänkin oli minuun ja saattaa olla edelleenkin, koska pistää silloin tällöin viestiä vapaa-ajalla.

Minulla on nykyisin säätöä muualle ja en tosiaan ole enää tippaakaan ihastunut, mutta panosuhteeseen voisin ryhtyä vapaalla jalalla. Jos nykyinen säätö menee vituiksi, niin ehdotan varmaan kasuaalia seksiä. Noin yleisesti ottaen on minusta todella typerä idea ryhtyä mihinkään tällaiseen työpaikan ihmisten kanssa, mutta hän on sen oloinen, että homma sujuisi kivuttomasti.

Nainen on minua vajaat kymmenen vuotta vanhempi. M26

Vierailija
24/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Aion koittaa päästä suuteluetäisyydelle. Varattuja ollaan, mutta hän on über-komea parrakas mies.

Vierailija
25/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en oikeasti uskalla... työpaikkahan siinä menee! Miten muka kehtaisin näyttää naamaani töissä kun kaikki tietävät minun saaneen pakit ja vittuilevat siitä, ehkä käyvät vielä panemassa ihastustani? Olen varastolla töissä.

Onko teillä pieni työyhteisö, tai pidätkö ihastustasi niin epäluotettavana että kertoisi ihastuksen tunnustuksestasi kaikille? Entäpä jos pyydät olla kertomatta.

Vierailija
26/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mua ulkonäöllisesti tasokkaampi. Jos se on 8,5 niin mä olen 6.

Vierailija
27/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onon. Olen jo sanonut asian hänelle kertaalleen (tosin hieman humalassa), mutta yritän ehkä jatkossa hillitä lepertelyhalujani, ettei mene ihan ahdisteluksi.

Vierailija
28/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa se on vieressä <3

Entinen työpaikkaihastus :)

Vierailija
29/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini on mielettömän upea nainen, mutta valitettavasti on sitä toiselle. Kipinää on ollut, mutta en aio toimia, koska en koe hyvänä ideana mennä toisen suhteen väliin.

Vierailija
30/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä ihastuksesta, mutta olivat ihan mukavia. Kahden kanssa oli fbw-suhde, samalta työpaikalta. Kumpikaan ei kuitenkaan päätynyt jatkoon, mutta aikansa oli ihan hauskaa.

Vierailija
31/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

normipäivä naimisissa olevalle työntekijälle.

Vierailija
32/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja se ihastuksen kohde ei todellakaan osoittanut koskaan minkäänlaista vastakaikua! Siis ei ikinä! Kohteli ku olisin ollut ilmaa hänelle. Kun paljastin tunteeni nolona, hän kertoi olleensa itsekin ihastunut minuun. Luulin asiaa ensin vitsiksi ja kesti jonkin aikaa uskoa, että hän tosiaan piti minusta!

Vierailija
33/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ihastuin ja aloin suhteeseen. Suhde kuihtui ja petin. Sitten erottiin.

Vierailija
34/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kuinka jaksatte kitua noin kauan tekemättä mitään. Itse olin 1,5 v palavasti ihastunut, mutta sitten minulle riitti ja vaihdoin työpaikkaa. Jos en olisi vaihtanut, olisin varmaan edelleenkin ihastunut.. Mieskin oli ilmeisesti minuun, mutta ei tehnyt koskaan mitään aloitetta, käyttäytyi vaan ristiriitaisesti.

Vierailija
35/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi kysyt? Mikä on tilanteesi?

Vierailija
36/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja se ihastuksen kohde ei todellakaan osoittanut koskaan minkäänlaista vastakaikua! Siis ei ikinä! Kohteli ku olisin ollut ilmaa hänelle. Kun paljastin tunteeni nolona, hän kertoi olleensa itsekin ihastunut minuun. Luulin asiaa ensin vitsiksi ja kesti jonkin aikaa uskoa, että hän tosiaan piti minusta!

Sama kokemus itselläni. Jotkut ihmiset ovat erittäin hyviä peittämään ihastuksensa.

Vierailija
37/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt liioittelet, miksi työkaverisi kävisivät panemassa ihastustasi?

38/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olin =) Vuosia oltu nyt yhdessä, naimisissa pari vuotta ja lapsi tulossa. 

Vierailija
39/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kituutin itseäni 2,5v. Nykyään olemme avoliitossa ja meillä on kaksi lasta.

Vierailija
40/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Voitte pitää asian kahdenkeskeisenä eikä kukaan saa ikinä tietää mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan