Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kukaan ihastunut työkaveriinsa?

Vierailija
02.08.2017 |

Onko kohtalon tovereita? Miten aiotte toimia?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ette tee mitään?! Eikö, teitä häiritse se, ettette saa koskaan tietää vastapuolen reaktiota??

Siis en oikeasti uskalla... työpaikkahan siinä menee! Miten muka kehtaisin näyttää naamaani töissä kun kaikki tietävät minun saaneen pakit ja vittuilevat siitä, ehkä käyvät vielä panemassa ihastustani? Olen varastolla töissä.

Just joo. Voitte pitää asian kahdenkeskeisenä eikä kukaan saa ikinä tietää mitään

Vierailija
42/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätyöstä löytyi mun mies muutama vuosi sitten. Viikonloppuisin bailattiin porukalla, ja huomattiin, että viihdytään toistemme seurassa muutenkin. Hävetti alussa kertoa muille, mutta oli ne jotain päätelly.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kandee vaan kertoa kohteelle.

Vierailija
44/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ihastuneita useampi vuosi. Valitettavasti tuo toinen osapuoli oli naimisissa. Kun ero tuli, aika nopeasti muutettiin yhteen. Nyt on oltu naimusissa 10 vuotta ja pari lastakin on.

Vierailija
45/79 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen varattuun ihastunut..

Vierailija
46/79 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ihastuin duunikaveriin, ja vietimme tauot yhdessä. Jossain kohti sitten mies uskalsi pyytää treffeille, ja ollaan nyt oltu 3 vuotta yhdessä. Yhteiseen asuntoon säästetään rahaa.. :)

Enää ei kyllä olla samassa duunipaikassa.

Vierailija
47/79 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ihastuin duunikaveriin, ja vietimme tauot yhdessä. Jossain kohti sitten mies uskalsi pyytää treffeille, ja ollaan nyt oltu 3 vuotta yhdessä. Yhteiseen asuntoon säästetään rahaa.. :)

Enää ei kyllä olla samassa duunipaikassa.

Ja tätä ihastusta kesti siis vain noin kuukaus, ei kauheasti jääty ihmettelemään. Sitten alettiin seurustelemaan, ja vuoden päästä muutettiin yhteen.

Vierailija
48/79 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vuoden verran keräsin rohkeutta. kipinöitä oli selvästi ilmassa molemmin puolin, vietimme taukoja yhdessä ja mies usein vei minut työpäivän jälkeen kotiin, sillä asuin hänen matkansa varrella ja juttelimme matkalla kaikenlaista. Jostain syystä kumpikaan ei kuitenkaan tehnyt varsinaista aloitetta.

Sitten pikkujouluissa (kuinka stereotyyppistä) rohkaistuin ja pienessä hiprakassa suutelin häntä. Ei laittanut vastaan. Ja tuolla se nyt on jo neljättä vuotta. Kannatti yrittää.

Vierailija
49/79 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta hitossa, olen ollut töissä etelästä pohjoiseen ja idästä länteen ja  monessa työpaikassa ja joka työpaikalla sattuu ja tapahtuu ihastumisia. väliin hyvin ja väliin huonosti päättyneitä juttuja,, - itsekin ihastuin 30 vuosikymmentä sitten työkaveriin.. ei tapahtunut katastrofia, eikä mitään muutakaan outoa.. asianomistaja ei sitä tiennyt, järkeilin sen pois..olen hyvin pidättyväinen.. kesti aikansa ja se ihastus jasuli pois

Vierailija
50/79 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut :) Tämä työkaveri on perheellinen varattu mies joten koskaan en tule todellakaan ihastuksestani hänelle kertomaan. Viihdytänpä vaan itseäni tylsinä työpäivinä kuumilla fantasioilla. Muutenkin ihastuminen antaa ihan uutta virtaa tulla työpaikalle ja vaikuttaa tehokkaalta ja pätevältä, että tekisi ammatillisen vaikutuksen ihastukseen. 

Vierailija
51/79 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kuinka jaksatte kitua noin kauan tekemättä mitään. Itse olin 1,5 v palavasti ihastunut, mutta sitten minulle riitti ja vaihdoin työpaikkaa. Jos en olisi vaihtanut, olisin varmaan edelleenkin ihastunut.. Mieskin oli ilmeisesti minuun, mutta ei tehnyt koskaan mitään aloitetta, käyttäytyi vaan ristiriitaisesti.En tajua kuinka jaksatte kitua noin kauan tekemättä mitään.

Olenkohan ainoa joka ei koe tällaista tilannetta kitumiseksi vaan nautinnolliseksi? Itselleni riittää fantasiointi, se tekee päivistä töissä nautintoa. Ehkä se johtuu siitä etten yleensäkään halua parisuhteita, joten siksi minun on helppo olla tilanteessa jossa ihastus on kevyt salainen nautinnonaihe jota kohde ei tule koskaan tietämään.

- 50 

Vierailija
52/79 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tosin emme ole työkavereita mutta näemme muuten töiden puitteissa. Otin yhteyttä mutta tutustuminen jäi melko yksipuoliseksi - siis hän vastaa kyllä viesteihin ystävällisesti mutta ei oma- alotteisesti laita niitä, joten lopetin viestittelyn. Ikävä juttu kun vieläkin hän kiinnostaa tosi paljon ihmisenä ja meillä paljastui olevan paljon yhteistä ,mutta en lähde tuputtamaan itseäni:(

Vierailija
53/79 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihastunut. Nykyään meillä on oikein toimiva parisuhde ja töissäkin ollaan edelleen samassa paikassa. Ei siis mitään pahaa tapahtunut, kun kerroin miehelle tunteista ja suutelin neukkarissa, jonne pyysin jollain tekosyyllä 4,5 vuotta sitten.

Melko lailla sama tilanne, paitsi meillä se lähti miehen aloitteesta. Neljä vuotta oltu yhdessä ja myös edelleen samassa työpaikassa. Että hyvinhän siinä kävi! =)

Vierailija
54/79 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,

Samanikäiseen kollegaan, molemmilla hyvä parisuhde. En siis tehnyt mitään, enkä tee, vaikka kollegan kanssa samanlainen huumorintaju ja muutenkin synkkaa. En usko että hän olisi romanttisesti kiinnostunut, enkä edes haluaisi mitään draamoja nyt. Ihastuksia menee ja tulee, Tämä ihastus on kyllä minun puoleltani kestänyt vuosia, ja kollega on käynyt välillä muuallakin töissä, mutta palannut samaan työpaikkaan. 

Vierailija
55/79 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, molemmat perheellisiä ja naimisissa, ei toivoa. Järkeilen että parempi pysyä vain kavereina. Vuosi sitten firman juhlissa vähän halailtiin ja tunnelma sen jälkeen ollut töissä vähän hassu. Toinen tulee tekemään tikusta asiaa ja sitten taas ollaan niin kuin ei oltais mitään. Minkäs teet. Ei tässä kannata ruveta pilaamaan mitään. Onneksi sentään tullaan hyvin toimeen keskenämme :)

Vierailija
56/79 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen varattu ja ihastunut työympyröissä kohtaamaani naiseen. Aivan kamala kohtalo. Palava ihastuminen tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta ja sekotti elämäni täysin. Kohta kärvistellyt pari vuotta tunteen kanssa eikä loppua näy.

Vierailija
57/79 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta luulen työkaverin olevan ihastunut muhun.. kova on yritys ainakin :D Kuittaan ne vitsailulla. Komea mies, mutta olen naimisissa :D

Vierailija
58/79 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma, molemmat perheellisiä ja naimisissa, ei toivoa. Järkeilen että parempi pysyä vain kavereina. Vuosi sitten firman juhlissa vähän halailtiin ja tunnelma sen jälkeen ollut töissä vähän hassu. Toinen tulee tekemään tikusta asiaa ja sitten taas ollaan niin kuin ei oltais mitään. Minkäs teet. Ei tässä kannata ruveta pilaamaan mitään. Onneksi sentään tullaan hyvin toimeen keskenämme :)

Minulla samanlainen kokemus. Vuos sitten hiukan firman juhlissa halailtiin ja vietettiin aikaa yhdessä. Tämän jälkeen vähän vaikeat tunnelmat hetken, vaikkei mitään tapahtunutkaan. En tiedä olisiko tullut tyhmäiltyä, jos toinen olisi aloitteen tehnyt. Tuskin, En pysty yleensä pettämään.

Vierailija
59/79 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hävettävää kirjoitti:

totta hitossa, olen ollut töissä etelästä pohjoiseen ja idästä länteen ja  monessa työpaikassa ja joka työpaikalla sattuu ja tapahtuu ihastumisia. väliin hyvin ja väliin huonosti päättyneitä juttuja,, - itsekin ihastuin 30 vuosikymmentä sitten työkaveriin.. ei tapahtunut katastrofia, eikä mitään muutakaan outoa.. asianomistaja ei sitä tiennyt, järkeilin sen pois..olen hyvin pidättyväinen.. kesti aikansa ja se ihastus jasuli pois

Millaiset työmarkkinat oli silloin 1710-luvulla?

Vierailija
60/79 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin itseäni yli 20 vuotta vanhempaan mieheen 1,5 vuotta sitten. Viime talvena sitten työpaikan bileissä tanssittiin ja suukoteltiin. Kohta jo viestiteltiin ja soiteltiin. Olin huonossa avioliitossa, tämä mies jo eronnut. Tällä hetkellä olen itsekin pannut eron vireille. Tapaillaan, mutta salaa. Paheksuntaa tietty aiheuttaa, kun juttu tulee tietoon, kun eroni on tuore.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän