Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kukaan ihastunut työkaveriinsa?

Vierailija
02.08.2017 |

Onko kohtalon tovereita? Miten aiotte toimia?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tässä maailmassa on kaltaistasi toista.

Vierailija
2/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia sitten. Ikävä tilanne, kun ennen mukava työkaveri muuttui etäiseksi kerrottuani asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Kerron sitte ku häivyn ite tuolta työpaikalta :D

Vierailija
4/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa. Firmassa yt:t juuri loppuneet ja kenkää tulee viimeistään vuoden sisällä. En ole silti rohjennut lähestyä ihastustani ikäeron takia. Pitäisikö yrittää ja jos epäonnistuu lähden työpaikasta ja otan 3 kuukauden karenssin?

Vierailija
5/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut. Nykyään meillä on oikein toimiva parisuhde ja töissäkin ollaan edelleen samassa paikassa. Ei siis mitään pahaa tapahtunut, kun kerroin miehelle tunteista ja suutelin neukkarissa, jonne pyysin jollain tekosyyllä 4,5 vuotta sitten.

Vierailija
6/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ihastunut. Nykyään meillä on oikein toimiva parisuhde ja töissäkin ollaan edelleen samassa paikassa. Ei siis mitään pahaa tapahtunut, kun kerroin miehelle tunteista ja suutelin neukkarissa, jonne pyysin jollain tekosyyllä 4,5 vuotta sitten.

Uskaltaisipa useampikin nainen lähestyä yhtä rohkeasti :) Varsinkin kun kyseessä on työkaverit. 

Vierailija
7/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olin ihastunut varattuun työkaveriini ja 3 vuoden kärvistelyn jälkeen oli vaan pakko kertoa hänelle. Olemme seurustelleet nyt 5v ja naisen aiempi suhde ei ollut edes toimiva.

Vierailija
8/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olin ihastunut varattuun työkaveriini ja 3 vuoden kärvistelyn jälkeen oli vaan pakko kertoa hänelle. Olemme seurustelleet nyt 5v ja naisen aiempi suhde ei ollut edes toimiva.

Huh kolme vuotta! Itsellä kestänyt vajaa 2 vuotta ja olen jo  ihan romuna, en saa edes unta enää. En siltikkään haluaisi tipahtaa saikulle koska en näkisi häntä :(

Vierailija
9/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, toki hän otti loparit ja lopettaa tässä kuussa työt enkä uskalla sanoa hänelle tunteistani, koska hän on varattu ja tuntuu olevan onnellinen

Vierailija
10/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varattuun naiseen ihastunut

Vierailija
11/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan vain kärvistellyt ihastuksensa kanssa eikä koskaan kertonut tunteistaan? Itsellä nyt n 2v kestänyt ihastus ja vähän näyttää siltä etten uskalla tehdä asialle mitään. Ei kai tämä loputtomiin kestä?

Vierailija
12/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Aion paistaa meille pekonia ja munia. Yhdessä ollaan oltu 12 ja naimisissa 7 vuotta. Onnellisia edelleen :)

Vierailija
13/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeaa kun nämä ketjut kuolevat niin nopeasti :<

Vierailija
14/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan vain kärvistellyt ihastuksensa kanssa eikä koskaan kertonut tunteistaan? Itsellä nyt n 2v kestänyt ihastus ja vähän näyttää siltä etten uskalla tehdä asialle mitään. Ei kai tämä loputtomiin kestä?

Millainen tilanteesi on? Mikset aio tehdä mitään?

Vierailija
15/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta löytyy kyllä

Vierailija
16/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa se löhöö vieres. Se tosin kiinnostu ensin ja kysy yksille.

Vierailija
17/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme eri vuoroissa joten ei tule juurikaan luonnollista kohtaamista. En edes tiedä onko hän tällä hetkellä sinkku. Ja tiedän että hänelle on ollut ainakin yksi suhde tänä aikana. Ei oikein vaikuta hyvältä. Ja työt loppuvat noin vuoden sisällä jonka jälkeen tuskin näemme toisiamme. Ja ikäero. :D Onhan näitä syitä.

Vierailija
18/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En tee mitään.

Vierailija
19/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme eri vuoroissa joten ei tule juurikaan luonnollista kohtaamista. En edes tiedä onko hän tällä hetkellä sinkku. Ja tiedän että hänelle on ollut ainakin yksi suhde tänä aikana. Ei oikein vaikuta hyvältä. Ja työt loppuvat noin vuoden sisällä jonka jälkeen tuskin näemme toisiamme. Ja ikäero. :D Onhan näitä syitä.

Kuinka suuri ikäeronne on?

Vierailija
20/79 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka suuri ikäeronne on?

13v, hän 22 minä 35v mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi