Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei vaan tajua Game of Thronesia?

Vierailija
02.08.2017 |

Oon yrittänyt monet kerrat sitä katsoa, mutta aina vaan huomaan, etten keskity siihen yhtään. En vaan osaa kiinnostua sarjasta, vaikka yritän järkeillä miten sen täytyy olla hyvä. Mikä siinä on niin hyvää? Miksen mä vaan opi innostumaan?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tykkää siitä. Hirveästi hiljaisia kohtia, joutuu odotteleen että tulis taas joku kiinnostava kohtaus. Ne lohikäärmeet ja mammutit on noloja! Jänniä juonenkäänteitä sarjassa kyllä on, mutta noi fantasiaelenentit pilaa kaiken.

Vierailija
2/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo päässyt siinä niin pitkälle, että juonenkäänteitä olisin edes noteerannut. Ehkä koko lajityyppi on niin väärä mulle. Tulee vaan niin hohhoijaa-olo aina.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siinä sitten mitään. Ei kaikki pidä samoista jutuista eikä tajua kaikkea.

Vierailija
4/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin ensin ne kirjat, ovat paljon tarinan ja hahmojen osalta paljon syvällisempiä kuin (pakostakin tiivistetty) tv-sarja. Ilman lukukierrosta tuskin olisin itsekään innostunut asiasta.

Vierailija
5/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä varasi. Talvi on tulossa ja kohta on valkoiset kulkijat ovella.

Vierailija
6/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on vammainen idiootti.

Ja sinä vaikutat olevan erinomaisen älykäs ja kaikinpuolin miellyttävä ihminen.

Vierailija
7/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa ollenkaan seurata mm hehkutettuja Breaking Bad, Sopranos, Oz, The Wire... mikään rikos/mafia/poliisi/huumesarja ei kiinnosta ollenkaan, tylsiä minun mielestäni. Eri ihmisiä kiinnostaa erilaiset asiat ja tv-sarjagenret, onneksi melkein jokaiselle löytyy jotain :)

Vierailija
8/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, tuleeko oikeasti yllätyksenä että kaikki ei tykkää kaikesta? Itse katson mielelläni fantasia- scifi- ja toimintasarjoja, mutta parisuhdedraamasarjoja tmv en voi sietää. En edes pakottanut itseäni katsomaan Skamia, Kauniita ja rohkeita, Salkkareita, 13 reasons why tai mitään muuta vastaavaa, kun tiedän, että tylsistyn saman tien. Kaikesta ei tarvitse pitää

Vierailija
9/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu ei tarvitse pitää, mutta toki mietin, missaanko nyt jotain mahtavaa josta kuitenkin lopulta pitäisin, kun on niin pidetty sarja.

Ehkä se on se, etten saa niistä hahmoista kiinni yhtään. Tuntuvat sellaisilta pintapuolisilta "figuureilta" vaan, en tavoita niistä uskottavuutta enkä persoonaa. En tiedä pääsisikö niihin hahmoihin sisään, jos vaan jaksaisi sinnikkäästi alussa seurata.

ap

Vierailija
10/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkälle olet ap seurannut?

Alkuun se voi tuntua vähän sekavalta kun siinä on paljon hahmoja jotka ei tunnu liittyvän toisiinsa mitenkään, mutta kun hahmoihin tutustuu, niin se muuttuu mielenkiintoisemmaksi. Hahmot myös muuttuvat ja kasvavat (ainakin jotkut) sarjan edetessä ja hienoa sarjassa on se, ettei voi luottaa kenenkään olevan turvassa. Se ei siinä mielessä ole perinteinen sarja. Siinä on myös nähty vaivaa sen maailman luomisessa, karttoineen ja sukuineen ym, se on minusta mielenkiintoista. Sarjassa on paljon loistavia näyttelijöitä ja se on visuaalisesti hienosti tehty.

Vierailija
11/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa menee niin monta tarinaa päällekäin, että se voi aluksi olla hankalaa seurata ja pysyä mukana 🙂

Vierailija
12/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu juu ei tarvitse pitää, mutta toki mietin, missaanko nyt jotain mahtavaa josta kuitenkin lopulta pitäisin, kun on niin pidetty sarja.

Ehkä se on se, etten saa niistä hahmoista kiinni yhtään. Tuntuvat sellaisilta pintapuolisilta "figuureilta" vaan, en tavoita niistä uskottavuutta enkä persoonaa. En tiedä pääsisikö niihin hahmoihin sisään, jos vaan jaksaisi sinnikkäästi alussa seurata.

ap

Sarjassa on kyllä aika paljon hahmoja, joten voi olla sekavaa. Minullekin aukesi moni hahmo paremmin vasta, kun luin kirjat.

Vierailija
13/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin "Frendejä","sopranoita". Nyt Inhoan goppia ja skämmiä. Teennäistä paskaa

Vierailija
14/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en jaksa ollenkaan seurata mm hehkutettuja Breaking Bad, Sopranos, Oz, The Wire... mikään rikos/mafia/poliisi/huumesarja ei kiinnosta ollenkaan, tylsiä minun mielestäni. Eri ihmisiä kiinnostaa erilaiset asiat ja tv-sarjagenret, onneksi melkein jokaiselle löytyy jotain :)

Minäkään en välitä noista huumesarjoista. Jotenkin koomista kuinka noissa rikolliset ovat aina älykkäitä neroja ja todellisuudessa rikollisporukat ovat sitä  tyhmintä roskaväkeä. 

Vierailija
15/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhosin "Frendejä","sopranoita". Nyt Inhoan goppia ja skämmiä. Teennäistä paskaa

Mikä on goppi?

Vierailija
16/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tykkää. Minua ei elokuvissa tai kirjoissakaan kiinnosta juuri ulkoiset tapahtumat vaan henkilöiden ajatukset, tunteet, motiivit. GoT taas on lähinnä ulkoista toimintaa, juonitteluja ja taisteluja jne.

Toinen juttu on, että en tykkää katsoa mitään missä on paljon julmuutta. GoTin maailma on kuin vielä kärjistetty maailma tästä todellisesta, sellainen missä moraali ei juuri henkilöitä pidättele. Vallanhimoa, petoksia, väkivaltaa... Ei kiitos mulle, minä kaipaan enemmän kuvia maailmoista jotka on kauniimpia ja parempia kuin tämä todellinen.

Vierailija
17/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on goppi?

game of ja suomalaiset muotoilut piälle

Vierailija
18/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fantasia ole kaikkia varten. Itse en siedä esim Downton Abbyn tapaisia sarjoja.

Vierailija
19/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla niin onnellinen etten edes tiedä mikä Game of thrones on. Luulin että se on joku peli, mutta onkin tv-sarja? Katsooko ihmiset nykyään vielä tv:tä? Tunnen itseni kauhean vanhaksi. Olen 27v

Vierailija
20/47 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla niin onnellinen etten edes tiedä mikä Game of thrones on. Luulin että se on joku peli, mutta onkin tv-sarja? Katsooko ihmiset nykyään vielä tv:tä? Tunnen itseni kauhean vanhaksi. Olen 27v

Miksi eivät katsoisi tv:tä? Tai en minäkään tätä tv:stä katso vaan tietokoneelta, mutta silti. Tämä tv-sarja vastaa laadultaan hyviä elokuvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän