Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paino 86 kg -> 79 kg kuukaudessa, onnistuuko? Miten?

Vierailija
02.08.2017 |

Pituutta 168 cm. Sekasyöjä. Naaras. Huonoselkäinen, mutta muuten terhakka.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kilo/vko ei ole pysyvää pudotusta.

Vierailija
2/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu pysyvästi. Mulla meni tohon kolmisen kuukautta. Jos saat jostain vanhat painonvartijoiden pistetaulukot, kokeile. Toimii takuuvarmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika on realistinen vauhti.

95kg 181cm uros rasva 8%

Vierailija
4/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

95kg 181cm uros rasva 8%

Etkö sitten tuon perusteella voinut päätellä että alle kilo/vko???

Vierailija
5/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnistuu, jos niin haluat. Mutta se tarkoittaa sitten kunnon nälkäkuuria. Onko sinusta siihen?

Itse laihdutin 4kg neljässä viikossa sillä tavalla, etten syönyt päivässä kuin lounaan. Aamulla yhden yosa kaurajukurtin. Nälkä oli todellinen. Mahaan sattuu ja iltaisin olin NÄLKÄINEN! Mutta sillä laihduin. Ensyönyt työpäivän jälkeen mitään. Join vaan paljon vettä nälkään.

Miksi haluat laihtua?

Vierailija
6/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 190cm 115 kg, paino tippui loman jälkeisellä työviikolla 9kg.

Vierailija
7/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

600kcal/päivä keto vlcd dieetillä putoaa 1kg joka 2-3 pvä. Nippanappa onnistuisi tuo. 

Vierailija
8/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se saattaa juuri ja juuri onnistuakin, kun ylipainoa on kuitenkin kohtuullisen paljon ja ensimmäiset kilot ovat kuitenkin enimmäkseen nestettä, eli aina tippuu eniten ensimmäisillä viikoilla. 

Vierailija
9/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onnistuu, jos niin haluat. Mutta se tarkoittaa sitten kunnon nälkäkuuria. Onko sinusta siihen?

Itse laihdutin 4kg neljässä viikossa sillä tavalla, etten syönyt päivässä kuin lounaan. Aamulla yhden yosa kaurajukurtin. Nälkä oli todellinen. Mahaan sattuu ja iltaisin olin NÄLKÄINEN! Mutta sillä laihduin. Ensyönyt työpäivän jälkeen mitään. Join vaan paljon vettä nälkään.

Miksi haluat laihtua?

Kauanko laihtumisestasi on aikaa?

Vierailija
10/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu, esim. VLCD, tai jokin hieman runsaskalorisempi dieetti ja todella paljon liikuntaa. Mutta mitä järkeä, kun tuskin pysyy poissa?

Vierailija
11/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttiskohan kokeilla tota vlcd:tä.. melkeinpä mitä vaan tässä vois kokeilla. Kun ton niukkaenergisen koostais normiruoasta niin ei paha, mutta sit toisaalta jäis ne vitskut yms. tsydeemit saamatta, kun eikös noihin pusseihin ne oo ympätty. t. Pullava AP

Vierailija
12/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ehkä päästä tuohon tulokseen kitukuurilla, mutta tulos ei ole pysyvä vaan hyvin todennäköisesti kilot tulevat korkoineen takaisin. Lisäksi maksa-arvosi kärsivät ja sinulta katoaa lihasmassaa joten kun lihot takaisin. Rasvaprosenttisi nousee vaikka lihoisit vain lähtöpainoon. Ja osa "laihtumisesta" on tietysti nestettä, joten se tulee takaisin yhdessä hujauksessa.

Miksi haluat kiusata itseäsi sekä tehdä terveydellesi hallaa kun järkevämmällä laihduttamisella voisit päinvastoin parantaa hyvinvointiasi?

Vierailija
13/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättääkö mies, jos et onnistu?

Vierailija
14/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtumiseen nopeasti on parikin syytä: paikat ei kestä painoa, sen verran nivelvammaa ynnä muuta, ja toisekseen olen aloittamassa uuden opinahjon ja haluan mahduttaa pulpetin taakse myös mahani.

t. AP

Vierailija
15/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

95kg 181cm uros rasva 8%

Virallinen suositus taitaa olla puoli kiloa viikossa. Ja elämäntapojen muutoksella, ei ihme dietillä.

Vierailija
16/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihtumiseen nopeasti on parikin syytä: paikat ei kestä painoa, sen verran nivelvammaa ynnä muuta, ja toisekseen olen aloittamassa uuden opinahjon ja haluan mahduttaa pulpetin taakse myös mahani.

t. AP

Ne kilot tulee takaisin. Miksi et valitse järkevämpää tapaa?

Vierailija
17/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keto+paasto

Vierailija
18/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. AP

Kyllä se maha pulpetin taakse mahtuu. Olen samanpituinen kuin sinä ja painanut enemmänkin, mahtui se silti.

Ei ole hyvät syyt kokeilla mitään pikapudotusta. Rupea vain pitkäjännitteisesti remontoimaan ruokavaliotasi järkevämmäksi, eli sellaiseksi jota voit noudattaa lopun elämää. Mieti millä kilot ovat kertyneet ja tee niille asioille jotakin (esim. minulla syynä liian isot annoskoot).

Vierailija
19/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. AP

Jos tuttavapiiristä löytyy 40+ naisia, omasta tai sukulaisen, kysele noita Painonvartijoiden Points- ohjeita. On oikeasti tosi tehokas ohjelma, saat syödä mitä vain, kunhan pysyt päivittäisten pisteiden rajoissa. Olen pudottanut tuolla aikanaan kaksvitosena parikymmentä kiloa ja nyt, yli nelikymppisenä kaivoin vanhat laput esiin ja muutaman viime vuoden aikana kertynyttä painoa on lähtenyt 10 kg vajaassa viidessä kuukaudessa. Monet nykydietit tuli kokeiltua tuloksettomina ennen kuin muistin Pointsin.

Vierailija
20/36 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. AP

Tuskin tuo nivelvamma on niin akuutti, että tarvitsee painoa noin nopeasti pudottaa.