Paino 86 kg -> 79 kg kuukaudessa, onnistuuko? Miten?
Pituutta 168 cm. Sekasyöjä. Naaras. Huonoselkäinen, mutta muuten terhakka.
Kommentit (36)
Ei onnistu pysyvästi. Mulla meni tohon kolmisen kuukautta. Jos saat jostain vanhat painonvartijoiden pistetaulukot, kokeile. Toimii takuuvarmasti.
Vierailija kirjoitti:
Yli kilo/vko ei ole pysyvää pudotusta.
Mika on realistinen vauhti.
95kg 181cm uros rasva 8%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95kg 181cm uros rasva 8%
Etkö sitten tuon perusteella voinut päätellä että alle kilo/vko???
No onnistuu, jos niin haluat. Mutta se tarkoittaa sitten kunnon nälkäkuuria. Onko sinusta siihen?
Itse laihdutin 4kg neljässä viikossa sillä tavalla, etten syönyt päivässä kuin lounaan. Aamulla yhden yosa kaurajukurtin. Nälkä oli todellinen. Mahaan sattuu ja iltaisin olin NÄLKÄINEN! Mutta sillä laihduin. Ensyönyt työpäivän jälkeen mitään. Join vaan paljon vettä nälkään.
Miksi haluat laihtua?
mies 190cm 115 kg, paino tippui loman jälkeisellä työviikolla 9kg.
600kcal/päivä keto vlcd dieetillä putoaa 1kg joka 2-3 pvä. Nippanappa onnistuisi tuo.
Kyllä se saattaa juuri ja juuri onnistuakin, kun ylipainoa on kuitenkin kohtuullisen paljon ja ensimmäiset kilot ovat kuitenkin enimmäkseen nestettä, eli aina tippuu eniten ensimmäisillä viikoilla.
Vierailija kirjoitti:
No onnistuu, jos niin haluat. Mutta se tarkoittaa sitten kunnon nälkäkuuria. Onko sinusta siihen?
Itse laihdutin 4kg neljässä viikossa sillä tavalla, etten syönyt päivässä kuin lounaan. Aamulla yhden yosa kaurajukurtin. Nälkä oli todellinen. Mahaan sattuu ja iltaisin olin NÄLKÄINEN! Mutta sillä laihduin. Ensyönyt työpäivän jälkeen mitään. Join vaan paljon vettä nälkään.
Miksi haluat laihtua?
Kauanko laihtumisestasi on aikaa?
Onnistuu, esim. VLCD, tai jokin hieman runsaskalorisempi dieetti ja todella paljon liikuntaa. Mutta mitä järkeä, kun tuskin pysyy poissa?
Tarttiskohan kokeilla tota vlcd:tä.. melkeinpä mitä vaan tässä vois kokeilla. Kun ton niukkaenergisen koostais normiruoasta niin ei paha, mutta sit toisaalta jäis ne vitskut yms. tsydeemit saamatta, kun eikös noihin pusseihin ne oo ympätty. t. Pullava AP
Voit ehkä päästä tuohon tulokseen kitukuurilla, mutta tulos ei ole pysyvä vaan hyvin todennäköisesti kilot tulevat korkoineen takaisin. Lisäksi maksa-arvosi kärsivät ja sinulta katoaa lihasmassaa joten kun lihot takaisin. Rasvaprosenttisi nousee vaikka lihoisit vain lähtöpainoon. Ja osa "laihtumisesta" on tietysti nestettä, joten se tulee takaisin yhdessä hujauksessa.
Miksi haluat kiusata itseäsi sekä tehdä terveydellesi hallaa kun järkevämmällä laihduttamisella voisit päinvastoin parantaa hyvinvointiasi?
Laihtumiseen nopeasti on parikin syytä: paikat ei kestä painoa, sen verran nivelvammaa ynnä muuta, ja toisekseen olen aloittamassa uuden opinahjon ja haluan mahduttaa pulpetin taakse myös mahani.
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95kg 181cm uros rasva 8%
Virallinen suositus taitaa olla puoli kiloa viikossa. Ja elämäntapojen muutoksella, ei ihme dietillä.
Vierailija kirjoitti:
Laihtumiseen nopeasti on parikin syytä: paikat ei kestä painoa, sen verran nivelvammaa ynnä muuta, ja toisekseen olen aloittamassa uuden opinahjon ja haluan mahduttaa pulpetin taakse myös mahani.
t. AP
Ne kilot tulee takaisin. Miksi et valitse järkevämpää tapaa?
Vierailija kirjoitti:
t. AP
Kyllä se maha pulpetin taakse mahtuu. Olen samanpituinen kuin sinä ja painanut enemmänkin, mahtui se silti.
Ei ole hyvät syyt kokeilla mitään pikapudotusta. Rupea vain pitkäjännitteisesti remontoimaan ruokavaliotasi järkevämmäksi, eli sellaiseksi jota voit noudattaa lopun elämää. Mieti millä kilot ovat kertyneet ja tee niille asioille jotakin (esim. minulla syynä liian isot annoskoot).
Vierailija kirjoitti:
t. AP
Jos tuttavapiiristä löytyy 40+ naisia, omasta tai sukulaisen, kysele noita Painonvartijoiden Points- ohjeita. On oikeasti tosi tehokas ohjelma, saat syödä mitä vain, kunhan pysyt päivittäisten pisteiden rajoissa. Olen pudottanut tuolla aikanaan kaksvitosena parikymmentä kiloa ja nyt, yli nelikymppisenä kaivoin vanhat laput esiin ja muutaman viime vuoden aikana kertynyttä painoa on lähtenyt 10 kg vajaassa viidessä kuukaudessa. Monet nykydietit tuli kokeiltua tuloksettomina ennen kuin muistin Pointsin.
Vierailija kirjoitti:
t. AP
Tuskin tuo nivelvamma on niin akuutti, että tarvitsee painoa noin nopeasti pudottaa.