Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion jättää vaimon ja pienen vauvan. Ihastuin toiseen naiseen.

Vierailija
02.08.2017 |

Kyseessä työpaikkaihastus, johon loppujen lopuksi rakastuin. Ongelmana vaan on, että meillä on vauva vaimoni kanssa ja koen syyllisyyttä asiasta. Siksi pidän matalaa profiilia vielä. Ajattelin kertoa, kun tulee hyvä hetki.Mitä mieltä? Tietenkin olen lapseni elämässä, koska hän on minulle tärkeintä.

Kommentit (195)

Vierailija
141/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa joku miten ihastumisesta/rakastumisesta pääsee eroon?:D Toivon tilanne! Varmaan auttaisi APtakin, tekisi oikein.

No mäpäs kerron. Jos se on oikeaa rakkautta, siitä ei pääse eroon. Koskaan. Jos se ei ole, viimeistään parissa vuodessa tai kun tapaat jonkun kiinnostavan, tunteet haalenevat.

Mutta mulla on kulunut näin 12 vuotta. Olen naimisissa toisen kanssa ja hyvä puoliso. Tunteet alkoivat kuumeta "Neiti X:n kanssa" puolin jos toisin, joten pistin mahdolliselle suhteelle stopin ennen kuin se ehti alkaakaan. Yritin selittää, mutta ainakin pelkään että Neiti X loukkaantui.

Koska en halua rikkoa perhettä enkä olla ap:n kaltainen kusipää jollaista "kakkosrakkauteni" ei ansaitsisi elämäänsä pilaamaan, olen menetellyt seuraavasti:

-Olen minimoinut kontaktit Neiti X:ään. Työn kanssa olemme hyvin harvakseltaan tekemisissä, jolloin olen tietysti normaalin asiallinen. En kysy hänen mahdollisista suhteistaan tai siitä onko hänellä enää mitään tunteita. Jos meillä on esim. jossain tilaisuudessa mahdollisuus mennä syömään yhdessä, menen jonkin tekosyyn varjolla muualle.

-Muuten, en ole hänen kaverinsa somessa, en seuraa linkedinissä jne. Itseäni sillä vaan kiduttaisin. Ja tiedänpähän että mulla on itsekuria vaikka muille jakaa.

-Ajattelen että ilmaisen rakkautta sekä puolisoa että Neiti X:ää kohtaan kohtelemalla molempia mahdollisimman kunniallisesti ja hyvin. Kumpikaan ei ansaitse kusipäätä. Kumpikaan ei ansaitse tulla petetyksi tai jätetyksi tai miettiä, petänkö ja jätänkö minä jonain päivänä uuden niin miten jätin exänkin.

-Lisäksi puran rakkautta vapaaehtoistyöhön ja maalaamiseen. Jos teen maailmasta vähän paremman, se on sitten vähän parempi myös Neiti X:lle. Abstrakteissa tauluissa on kätevää kuvata tunteitaan -vain itse tietää mitä ne merkitsee, ja inspiraatiota riittää. Olen vielä vain harrastelija, mutta olen saanut tauluista hyvää palautetta joten tästä voi tulevaisuudessa tulla enemmänkin. 

-Hyväksyn siihen että tunteeni ovat mitkä ovat. Enhän minä niille mitään mahda. Ja kuten sanottu, koitan purkaa niitä "kunniallisilla" keinoilla ettei pää hajoa. Nyt minulla on tämä avioliitto ja rakastan vaimoani. Jos jonakin päivänä jään leskeksi tms. ja neiti X olisi yhä kiinnostunut tai vastaava ihme tapahtuu, silloin kyllä olen tikkana hänen kimpussaan vaikka olisin satavuotias ja -kiloinen. :D Ajattelen mielelläni, että kun näin toimin, niin jos ihme sattuisi tapahtumaan, olen sitten ainakin luonteeni puolesta sellainen kumppani minkä hän ansaitsee.

Hetken jo luulin, että neiti X on kirjoittanut tämän puolestani. Mutta kirjoitustyyli ei ole hänen. Joka tapauksessa on olemassa montakin mahdollista selviytymistapaa elää elämänsä erossa kaksoisliekistään.

Vierailija
142/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä työkaverilla ja minulla on sellainen yhteys, mitä meillä ei ole ollut.Hän on minua 10vuotta nuorempi. Meillä on samanlaiset elämänhaaveet ym. Hän on fiksu, mukava , todella kaunis sekä hänen seurassaan on helppoa olla.

Kuinkahan kauan tuommoinen 10 v. nuorempi, todella kaunis, mukava  ja fiksu - silti perheelliseen haksahtanut - nuori nainen jaksaa pitää seuraa isämiehelle, jonka viikonloput kuluu vaippoja vaihdellessa. Siis oikeassa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin olen lapseni elämässä, koska hän on minulle tärkeintä.

Ei ole, jos jätät perheesi ohimenevän ihastuksen takia! Toivottavasti lapsesi äiti ei anna sinun koskaan olla lapsesi elämässä, vaan löytää paremman isähahmon pienokaiselleen. JÄRKI PÄÄHÄN NYT!

Vierailija
144/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mammojen toive toteudu. Vaimoni soitteli eilen 10 kertaa perääni. Sanoin hänelle, että en aio päätöstäni muuttaa. Vaimo rääkyi, että ei halua yksinhuoltajaksi.

Tänään mulla on kaunokaisellani on treffit. Porealtaassa nautitaan kera skumpan. Puhelin äänettömälle vain.

Vierailija
145/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussi ja jätä, se on mun periaate joka on kantanut

pitkälle.

Vierailija
146/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mammojen toive toteudu. Vaimoni soitteli eilen 10 kertaa perääni. Sanoin hänelle, että en aio päätöstäni muuttaa. Vaimo rääkyi, että ei halua yksinhuoltajaksi.

Tänään mulla on kaunokaisellani on treffit. Porealtaassa nautitaan kera skumpan. Puhelin äänettömälle vain.

Varmasti soitteli. Ei liene helppoa uskoa, että todella olet jättämässä hänet helvetinmoiseen pulaan.

Todellisuudessa olet varmaan kioskikirjailija, joka täältä ilmaiseksi kalastelet ideoita, vuorosanoja  ja juonenkulkuja roskaromaaniisi.

Vierailija
147/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti soitteli. Ei liene helppoa uskoa, että todella olet jättämässä hänet helvetinmoiseen pulaan.

Todellisuudessa olet varmaan kioskikirjailija, joka täältä ilmaiseksi kalastelet ideoita, vuorosanoja  ja juonenkulkuja roskaromaaniisi.

Tiedätkö miten hyvältä tuntuu löytää rakkaus? Tiedätkö, miten hyvältä tuntuu, kun ei tarvitse herätä öisin? Rakastan lastani, mutta vaimot on luotu hoitajaksi.

Vierailija
148/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärän täysin AP:n tilannetta, jos asia on niin kuin hän kuvaili. Jos vaimon kanssa ei samanlaista yhteyttä ole ollut edes alussa, mitä uuden rakkauden kanssa.

Todennäköisesti AP ei tiennyt että sellaista voisi olla edes kenenkään kanssa? Ehkä AP voi olla hänen kanssaan täysin oma itsensä, ja niin että toinen myös ymmärtää häntä?

Ei tietenkään ole hyvä asia että hän ei tajunnut aikaisemmin että voi olla parempaakin kuin "järkiavioliitto". Jos rakkaus tulee pelkästään yhteisten haaveiden kautta, niin ne eivät pelkästään kanna kovin pitkään. 

Kyllä intohimoa pitää olla ja suhteessa pitää saada olla oma itsensä.

Vauvaa ei toki olisi kannattanut vaimon kanssa tehdä, mutta jos ei ole tiennyt toisenlaisesta rakkaudesta mitään, niin ymmärrän tuon lapsen tekemisen. Ehkä AP oli niin hukassa itsensä kanssa, että luuli vauvan auttavan suhdetta?

Ei kukaan voi väittää että olisi itse niin täydellinen ettei koskaan tekisi virheitä/vääriä valintoja.

Se että jos AP jäisi vaimonsa luo tietäen että vaimo ei olekkaan oikeanlainen ihminen hänelle, eikä olisi itse onnellinen, se olisi väärin myös vaimoa ja lasta kohtaan.  Lapsesta voi hyvin tulla myös avioeroperheessä tasapainoinen ja onnellinen, kunhan molemmat vanhemmat viettävät tarpeeksi aikaa lapsen kanssa ja ovat myös itse onnellisia.

Jos taas avioliitto ei ole onnellinen, se vasta tuo väärää kuvaa lapselle ihmissuhteista.

Kun vaimo rauhoittuu, hän on varmaan sitä mieltä ettei halua edes AP:n tulevan takaisin. Kuinka hän voisi luottaa enää häneen kun AP ei ajoissa kertonut hänen ihastumisestaan.

En halua puolustella AP:ta ja asian olisi voinut hoitaa paljon paremminkin, mutta olen itse törmänny elämässäni vain kerran suureen rakkauteen (nyt olen 46v.) ja jos kyseessä on AP:n elämässä sellainen, ymmärrän täysin hänen valintansa. Vaikka se ei olisikaan  kunnioitettava valinta. 

Uskoisin että myös uusi nainen ymmärtää mihin ryhtyy AP:n kanssa, jos AP ei ole salannut häneltä sitä että on naimisissa.

Vierailija
149/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miten hyvältä tuntuu löytää rakkaus? Tiedätkö, miten hyvältä tuntuu, kun ei tarvitse herätä öisin? Rakastan lastani, mutta vaimot on luotu hoitajaksi.

Tiedän, mutta sinä et tiedä.

Vierailija
150/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäit kiinni! Olet nainen. Sori, ei mene läpi.

Kaikki naiset ei oo heteroita. Tasa-arvoinen avioliitto, anyone? : )

Vierailija
151/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkkinen, älä nyt enää jaksa jauhaa.

Vierailija
152/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet rakastunut. Seuraa sydämesi ääntä.

Hyvä pöytä kestää pa(i)non. Öljyllä tai ilman.

Rakasta.

Ajattele ensin itseäsi. Sano itsellesi: Minä. Minä ansaitsen sitä mitä mieli tekee.

Minä. Rakkaus. Perse. Sydän.

Kiitos: en muista koska viimeeksi nauroin näin paljon, tuli vähintään puoli vuotta elinaikaa lisää!

Vierailija
153/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies muka, joka pyörittää kahta naista ja yhtä vauvaa, ehtisi tai kiinnostuisi avautumaan vauvapalstalla? Höpsistä vaan aloittajalle.

Vierailija
154/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla provo. Kukaan todellinen mies ei tee noin.

Ei ole. Minkä sille voi, jos rakastuu?

Moni mies tekee noin - muttei aloitusta vauva palstalle :D

Vierailija
155/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiva. Jälleen yksi luokattoman surkea satu. Jatka vaan, jatka vaan, ei sinulla muutakaan elämää ole.

Vierailija
156/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen kyllä sitä mieltä ettei suhteeseen kannata jäädä missä ei ole onnellinen. Eli, teet niinkuin parhaaksi näet.

Vierailija
157/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se uusi nainen ajattelee, kun jätät vaimosi vauvan? Ei pelkää, että teet saman myös hänelle?

Vierailija
158/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelliseen 163: vaimosi ja vauvan

Vierailija
159/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään illalla käyn katsomassa ja arvioimassa, miten vaimo imettää vauvaamme. Se on ollut hänelle todella hankalaa.

Vierailija
160/195 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään illalla käyn katsomassa ja arvioimassa, miten vaimo imettää vauvaamme. Se on ollut hänelle todella hankalaa.

Kehnompaa ja kliseisempää novelli-harjoitelmaa on vaikea löytää. Eiköhän riitä jo tästä aiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme