Mieheltä tuli treffien jälkeen viesti "Mä en oikein tykännyt kun joit olutta"
Olimme syömässä vähän hienommassa paikassa. En pidä viinistä. Olisin tietysti voinut tyytyä veteen, mutta teki mieli olutta. Mies tilasi sitä myös. Myöhemmin tuli tuollainen viesti ja kun kysyin täsmennystä, niin laittoi "Naisilla on tapana juoda viiniä"
Vaikutti kyllä muutenkin olemukseltaan vähän kököltä ja tilannetajuttomalta.
Kommentit (19)
Hänen on varmaan vaikea löytää kumppania, jos noin pienet asiat ovat hankalia. Kiität miestä seurasta ja menet eteenpäin.
Oliko treffiseurasi "mies 29-v +x"? :D
"Mulle on ihan sama, mistä tykkäät. Heipat!"
Ihan hyvä että hän kertoi asian sinulle. Nyt voit etsiä miehen jota ei haittaa naisen oluenjuonti. Parempi niin.
Kysy samalla mitä muuta naiset tapaa tehdä hänen mielestään.
Vierailija kirjoitti:
0/5 tää on aika yleinen provo
Usko pois, vielä tänä herran vuonna tätä tapahtuu. Mä en olisi saanut tilata viskiä miehen mielestä :D "ota hei kuiva valkkari niinkuin muutkin tytöt" Ja tämä "tyttö" oli silloin 35v.
Seuraava mies seuraaville treffeille.
Tietysti jos haluat perinteisen naisen rooliin, niin sitten kannattaa ottaa tuollainen perinteisiin kangistunut mies.
Omat aikuiset tyttäret juovat sekä olutta että punaviiniä, siideri ei kelpaa.
Laita viestiä et ei ole tainnut kovin montaa naista nähdä elämässään jos luulee kaikkien haluavan juoda viiniä.
No onhan kaljaa juova nainen melko WT joten en ihmettele miehen reaktiota. Jätä silti se sika!
Vierailija kirjoitti:
0/5 tää on aika yleinen provo
Huono oli. Muunnos "kevyesti syömisestä" jossa naisen pitäisi tilata salaattia tai toinen esimerkki on juhlista joissa kaverine kumppanit käyttäytyivät naisellisesti mutta oma treffikaveri hengaili äijien kanssa.
Miten tuollaisen miehenjökäreen kanssa yleensä päädytään treffeille, eikö viestittely ole ollut samaa luokkaa kuin olutvalittelu?
Hah, mun mies juo silloin tällöin viiniä ja lonkeroa. Kaverin mies taas ei juo olutta ollenkaan, vaan siideriä ja lonkeroa :)
Viini nyt vaan on aika pahaa, muutamia "helppoja" lukuunottamatta.
Vähän sama kuin aikoinaan nuorena miehenä ei olisi saanut joidenkin mielestä juoda yhtään viiniä tai siideriä, olisi pitänyt juoda olutta tai viinaa.
Meillähän mies juo "tyttöjuomia" eli makeat kuoharit ja muut makeat juomasekoitukset kuulemma ihan parasta. Ja mitä mä juon. Tumma olut, kiitos :'D
Ihmeellisempää että joku pitää oluesta.
Kai hienosta ravintilasta saa hieman erikoisempia oluita? Ei siis niin, että pöytään tömähtää puolen litran tuoppi, vaan jotain hieman erikoisempaa?
En ole ikinä tykännyt kaljasta tai siideristä. Silloin joskus kun ei oikein muuta saanut, niin ostin jonkun turkinpippuripussin ja pistin muutaman karkin suuhun, imin niistä makua ja hulautin sekaan jääkylmää kaljaa. Niin meni puoli tuopillista aika helposti. Onneksi nykyään joka paikasta saa muitakin juomia.
Hahhah, minulle valitettiin kerran samasta asiasta klubilla Balkanilla, koska olut saa kuulemma naisen alapään haisemaan pahalta. Kerroin ukoille, että se ei liene heidän ongelmansa, raukat kun eivät pääse lähellekään alapäätäni ;) Sitten sanoin heipat ja jatkoin sen oluen kittaamista fiksummassa seurassa oikein kaksin käsin. Näin parikymppisenä.
laita takasin, ai mä luulin et meillä oli kiva ilta. tämä nainen nyt juo olutta silloin tällöin, maistui todella hyvältä! kiitos vielä IHANASTA seurasta!