Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan liikaa tindermiehiä

Vierailija
01.08.2017 |

Miten näiden kanssa selviää, kun tosi mukavia keskusteluja on toistakymmentä eikä kaikkien kanssa ehdi treffeille? Ja näistäkään todennäköisesti mikään ei johda mihinkään. Miten sieltä joukosta löytyy ne helmet?

Kommentit (166)

141/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en pidä finderellan tavasta pyörittää useita miehiä samanaikaisesti, niin täytyy nostaa hattua että jaksat aina kirjoittaa tänne menemättä henkilökohtaisuuksiin tai solvauksiin. Vaikka sinua solvataan ja kaadetaan kuraa niskaan. Pisteet siitä.

Ei hänen kaltaistaan ihmistä voi loukata, koska hän ei anna muille ihmisille arvoa kuin itselleen. Kaikkien muiden kommentit ovat hänelle pelkkää sanahelinää ja hän tietää itse paremmin. Olen muutaman kerran koittanut häntä neuvoa jossain asiassa, mutta hän aina esittää, että on toiminut täydellisesti tilanteessa, mutta ongelma silti säilyy.

Missä asiassa olen esittänyt että olen toiminut täydellisesti? En ole koskaan sanonut että tiedän paremmin. Olen nimenomaan sanonut etten tiedä, enkä osaa, mutta olen liian heikko toimiakseni vastoin tunteitani. Eli valehtelet. 

Tämä viestisi todistikin aika hyvin pointtini. 

Vierailija
142/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu kun miehen näkökulmasta kirjoitettu vastaava ketju hävisi täältä parin päivän jälkeen. Ilmeisesti jollain meni tunteisiin vaikka tuo naisten nirsoilu ja karkkikauppailmiö on ihan todistettu asia.

Mitä siinä toisessa ketjussa sitten sanottiin? Onko minun tilanteeni nyt sinun mielestäsi nirsoilua ja karkkikauppailmiötä ja mitä minun pitäisi sinun mielestäsi asialle tehdä? 

ap

Siinä keskustelussa todettiin asiallisesti miten vaikea miesten on saada naisilta huomiota Tinderissä, koska naiset hukkuvat siellä miesten yhteydenottoihin. Käytännössä tavalliset miehet pyyhkäisevät oikealle lähes jokaisen naisen, jotta saavat edes joitakin mätsejä. Tämä johtaa siihen, että nainen saa useimmiten  mätsin jos haluaa. Tämä johtaa siihen, että esim. pulska useamman lapsen lähi- tai yksinhuoltajanainen kuvittelee saavansa komean, lihaksikkaan ja hyvin toimeentulevan miehen parisuhteeseen (oikeasti tuollainen mies kelpuutta tällaisen naisen vain seksiin, mutta harha on jo luotu ja vahinko tapahtunut). Oma lukunsa ovat sitten ne harvalukuiset komeat ja rikkaat miehet, joita kaikki naiset jahtaavat. Heillä on myös karkkikauppa käytössään.

Se että keskustelet useamman miehen kanssa samaan aikaan ei sinällään ole paha juttu, ei edes välttämättä samanaikainen treffailu jos kerrot tilanteen rehellisesti miehille etkä lupaile liikoja. Sitten jos jutut alkavat mennä kohti makuuhuonetta, niin järkevä ja asiallinen nainen tekee selkeän valinnan ja laittaa muut miehet vähintäänkin ns. hyllylle siksi aikaa kun katsoo tilanteen läpi valitun miehen kanssa.

Niin, eli mikä tuossa avauksessa oli se pointti? Minä halusin avauksessani keskustella siitä, miten tuossa tilanteessa muut ovat tehneet ja löytäneet ne helmet. Se, että toteat tinderin olevan naisille karkkikauppa ja puhut samalla pulskista yksinhuoltajanaisista, ei oikein kuulosta muulta kuin riidan haastamiselta. 

Minä kysyin jo tuossa aiemmassa viestissäni, mitä minä voin tehdä sille tosiasialle, että asioin "karkkikaupassa" ja onko siinä jotain väärää, kun kuitenkin vasta ollaan keskustelun tasolla. Kun toisaalta tuosta äskeisestä viestistäsikin saa sen käsityksen, että pitäisi jutella useamman kanssa, mutta sitten toisaalta se juuri tuntuukin olevan tosi tuomittavaa. Eli toisaalta ymmärrän ongelman, mutta en ymmärrä, mitä sinä haluat naisien tekevän asialle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuossa on monella miehellä harmitus, kun palvelun luonne hilaa keskivertomiehen riman niin ylös, ettei mitään mielekästä synny oikean elämän keskiverrokille. Ja sitten varmaan pieni kateuskin sille riman ylittävälle osalle miehiä, jotka saa sitten noukkia rusinoita pullasta urakkahommina. 

Eri asia että kannattaako siitä kovin paljoa jäädä mouruamaan. Itse toin nuo valistuneisiin arvioihin perustuvat esimerkkiluvut tuolla ja ne melkein vaan pitää hyväksyä tai sitten poistua palvelusta. Oikeassa elämässä kun ei onneksi ole rajoituksia mennä juttelemaan toiselle ja tehdä vaikutus.

AP:lle sanoisin, että soittele parhaille ehdokkaille. Siinä jutellessa selviää paljon enemmän kemioista kun missään kirjoittelussa.

Vierailija
144/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tavalliset miehet" ei todellakaan pyyhi jokaista naista oikealle :D Nyt valoja päälle!

Vierailija
145/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuoreesta artikkelista löytyy ihan hyviä pointteja:

http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005312481.html

"Kohtaamattomuutta synnyttää Vaarasen mukaan myös etenkin sosiaalisen median luoma käsitys loputtomasta valikoimasta kumppaniehdokkaita. Tämä lisää valitsemisen vaikeutta. Vaarasen mukaan nykysinkut arvioivat liikaa, voisiko kulman takaa löytyä vielä parempi kumppaniehdokas.

– Toisen rankkaaminen sen suhteen, mitä ominaisuuksia hänellä on, raaistuu. Rankataan, että onko tämä potentiaalinen ihminen, jolle jutella."

Itsellä helpotti kun hölläsi siitä alun ihanteesta, että piti löytää pieneltä paikkakunnalta hyvin koulutettu ja yli 3000€/kk tienaava, sopusuhtainen, iloinen ja vapaa 30+ nainen, jolla olisi kanssa omat lapset ja tullaan hyvin toimeen. Tajusin aika nopeasti tuon olevan mahdottomuus, kun ei asu vähintään 30 000+ kaupungissa.

Vierailija
146/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin helmen, vaikka aluksi tuntui että on työlästä. Minullakin lapsi, työ ja pikkupaikkakunta. Omalta paikkakunnalta en treffaillut, kun aina joko jonkun exä tai töistä tuttu.

Minunkin neuvo: sovi viikon sisälle kahvit töiden jälkeen. Kyllä se kipinä selviää yksillä kahveilla. Turha niitä on chattailemalla yrittääkään seuloa pitkään.

Jos olette jo tavanneet, mutta miehestä ei sen jälkeen kuulu päiväkausiin pihaustakaan, niin viiva sen päälle lopullisesti. Nimittäin jos miestä kiinnostaa niin hän taatusti on aktiivinen, edes tekstari tai whatsup, todennäköisesti muutamakin päivässä. Jos on pystynyt sinut sivuuttamaan päiväkausiksi, et tehnyt kovin kummoista vaikutusta eikä ole aineksia vakavampaan.

Ala suman purkaminen sopimalla mielenkiintoisimman kanssa kahvilatreffit niin pian kuin mahdollista. Jos hänelle ei mikään aika sovi viikon sisällä, niin asuu joka tapauksessa liian kaukana tai ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Viiva yli ja seuraavaksi mielenkiintoisin kahville.

Treffeille ei kannata lähteä yli 50 km päähän, kun se on kuitenkin maksimi millä välimatkalla pystyt pitään yllä seurustelua. Et ole kuitenkaan lasten kanssa heti muuttamassa minnekään.

Mieti mitkä on sulle dealbreakereita, mulle oli tupakka ja reilu alkon käyttö. Samoin kovin huono kirjallinen ulosanti ja yksisanaiset viestit. Yli 10 v nuorempi tai vanhempi. Näillä karsin jo paljon.

Vierailija
147/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kohtaamattomuutta synnyttää Vaarasen mukaan myös etenkin sosiaalisen median luoma käsitys loputtomasta valikoimasta kumppaniehdokkaita. Tämä lisää valitsemisen vaikeutta. Vaarasen mukaan nykysinkut arvioivat liikaa, voisiko kulman takaa löytyä vielä parempi kumppaniehdokas.

– Toisen rankkaaminen sen suhteen, mitä ominaisuuksia hänellä on, raaistuu. Rankataan, että onko tämä potentiaalinen ihminen, jolle jutella."

Itsellä helpotti kun hölläsi siitä alun ihanteesta, että piti löytää pieneltä paikkakunnalta hyvin koulutettu ja yli 3000€/kk tienaava, sopusuhtainen, iloinen ja vapaa 30+ nainen, jolla olisi kanssa omat lapset ja tullaan hyvin toimeen. Tajusin aika nopeasti tuon olevan mahdottomuus, kun ei asu vähintään 30 000+ kaupungissa.

Saako ohiksena kysyä mistä sitten tingit? Nimittäin minun miehellä näyttää olleen samantyyppinen lista, hyväksyi sitten naapuripaikkakunnalta ja pikkuisen pyöreän :)

Vierailija
148/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienen siis miehesi! :D

Saako ohiksena kysyä mistä sitten tingit? Nimittäin minun miehellä näyttää olleen samantyyppinen lista, hyväksyi sitten naapuripaikkakunnalta ja pikkuisen pyöreän :)

Vierailija
149/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tavalliset miehet" ei todellakaan pyyhi jokaista naista oikealle :D Nyt valoja päälle!

Kyllä pyyhkii, sehän on jo ihan yleinen vitsikin. Siis siinä ikäikkunassa mikä on määritetty Tinderin asetuksiin. Ei kai kukaan nuori mies nyt mitään mummojen profiileja selaile.

Vierailija
150/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6229 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu kun miehen näkökulmasta kirjoitettu vastaava ketju hävisi täältä parin päivän jälkeen. Ilmeisesti jollain meni tunteisiin vaikka tuo naisten nirsoilu ja karkkikauppailmiö on ihan todistettu asia.

Mitä siinä toisessa ketjussa sitten sanottiin? Onko minun tilanteeni nyt sinun mielestäsi nirsoilua ja karkkikauppailmiötä ja mitä minun pitäisi sinun mielestäsi asialle tehdä? 

ap

Siinä keskustelussa todettiin asiallisesti miten vaikea miesten on saada naisilta huomiota Tinderissä, koska naiset hukkuvat siellä miesten yhteydenottoihin. Käytännössä tavalliset miehet pyyhkäisevät oikealle lähes jokaisen naisen, jotta saavat edes joitakin mätsejä. Tämä johtaa siihen, että nainen saa useimmiten  mätsin jos haluaa. Tämä johtaa siihen, että esim. pulska useamman lapsen lähi- tai yksinhuoltajanainen kuvittelee saavansa komean, lihaksikkaan ja hyvin toimeentulevan miehen parisuhteeseen (oikeasti tuollainen mies kelpuutta tällaisen naisen vain seksiin, mutta harha on jo luotu ja vahinko tapahtunut). Oma lukunsa ovat sitten ne harvalukuiset komeat ja rikkaat miehet, joita kaikki naiset jahtaavat. Heillä on myös karkkikauppa käytössään.

Se että keskustelet useamman miehen kanssa samaan aikaan ei sinällään ole paha juttu, ei edes välttämättä samanaikainen treffailu jos kerrot tilanteen rehellisesti miehille etkä lupaile liikoja. Sitten jos jutut alkavat mennä kohti makuuhuonetta, niin järkevä ja asiallinen nainen tekee selkeän valinnan ja laittaa muut miehet vähintäänkin ns. hyllylle siksi aikaa kun katsoo tilanteen läpi valitun miehen kanssa.

Niin, eli mikä tuossa avauksessa oli se pointti? Minä halusin avauksessani keskustella siitä, miten tuossa tilanteessa muut ovat tehneet ja löytäneet ne helmet. Se, että toteat tinderin olevan naisille karkkikauppa ja puhut samalla pulskista yksinhuoltajanaisista, ei oikein kuulosta muulta kuin riidan haastamiselta. 

Minä kysyin jo tuossa aiemmassa viestissäni, mitä minä voin tehdä sille tosiasialle, että asioin "karkkikaupassa" ja onko siinä jotain väärää, kun kuitenkin vasta ollaan keskustelun tasolla. Kun toisaalta tuosta äskeisestä viestistäsikin saa sen käsityksen, että pitäisi jutella useamman kanssa, mutta sitten toisaalta se juuri tuntuukin olevan tosi tuomittavaa. Eli toisaalta ymmärrän ongelman, mutta en ymmärrä, mitä sinä haluat naisien tekevän asialle. 

No se auttaisi ettei vatvota niiden miljoonan eri vaihtoehdon välillä liian kauan. Eikös Tinder näytä esim. yhteiset tykkäämiset Facebookissa ja nykyään myös mielimusiikin Spotifyista? Minä ainakin käyttäisin noita suodattamisen apuna...lisäksi yhteiset mielenkiinnon kohteet ja harrastukset. Luulisi sitä naisten kaipaamaa kemiaakin löytyvän tällaisen henkilön välillä.

Joku ehdotti soittamista, mutta minä ja moni tuntemani henkilö vierastaa puhelimessa puhumista, joten sekään ei välttämättä ole paras keino. Itse käyttäisin noita aiemmin mainitsemiani keinoja apuna ja sitten kävisin treffeillä.

Eikä mielestäni siinä, että sanoo muille keskustelijoille rehellisesti tilanteen elävän (eli treffailet alkuvaiheessa muitakin) ole mitään pahaa. Miehet eivät ajattele samalla kuten naiset "...en halua olla kenenkään varasijavaihtoehto". Useimmat normaalit miehet ymmärtävät pelin hengen eikä se haittaa jos jonkun kanssa homma ei toimikaan ja otat uudelleen yhteyttä. Siksi ei kannata poistaa niitä muita miehiä heti Tinderistä vaikka näyttää siltä että olet löytänyt unelmiesi miehen. Koskaan ei tiedä onnistuuko se juttu vai ei.

Vierailija
151/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette, mikä on se raja kauanko kannattaa tapailla miestä jos tämä ei vielä tiedä haluaako sitoutua vai ei? Nyt tavattu kuukausi, eikä kuulema tunne minua vielä kunnolla. Itse mietin, että pistänkö homman poikki ja lähden tapailemaan muita. 

Vierailija
152/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette, mikä on se raja kauanko kannattaa tapailla miestä jos tämä ei vielä tiedä haluaako sitoutua vai ei? Nyt tavattu kuukausi, eikä kuulema tunne minua vielä kunnolla. Itse mietin, että pistänkö homman poikki ja lähden tapailemaan muita. 

Ratkaisevaa lienee se miten paljon ja miten olette viettäneet aikaa yhdessä tuon kuukauden aikana. Monta kertaa olette tavanneet, missä ja miten? Jos vaikkapa vain pari kertaa ja niistäkin suurin osa muuta tehden kuin keskustellen, niin voin jollain tasolla ymmärtää miehen näkökulman (olen itsekin mies).

Jos taas olette tapailleet useasti ja petihommat on mukana kuviossa, niin sanoisinn ettei mies ole kiinnostunut sinusta muuten kuin seksin osalta. Uutta matoa koukkuun.

Vierailija
153/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella keskusteluun lisäten: Tottakai Finderella on uskollinen, kunhan vaan löytää ensin sen mallin näköisen, mallin pituisen miljonäärin itselleen. Ellei toki joskus joku miljardööri tule iskemään häntä, mutta se on sen ajan ongelma vasta.

Vierailija
154/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Kiitos kovasti kommenteistanne. On hyviä vinkkejä tullut, mutta jotkut niistä eivät vain ole minulle mahdollisia. Esim työpäivän jälkeen en voi lähteä treffeille kovin helposti, koska minulla on lapset ja useimmiten treffikumppanit ovat jostain 100 kilometrin päästä. Ja nyt tiedän, että minulle tullaan sanomaan, että miksi ihmeessä minulla on tuollaisia mätsejä. Koska ihan oikeasti asun metsässä ja jos laitan hakuetäisyydeksi alle 100 kilometriä, niin esim kaikki nämä, joiden kanssa tällä hetkellä kirjoittelen, putoavat pois. Näin se nyt vain on. Ehkä joidenkin mielestä minun ei "saisi" näin ollen olla tinderissä ollenkaan, kun treffeille lähteminen on näin vaikeaa ja etäsuhdekin on monen mielestä mahdottomuus, mutta siellä minä nyt kuitenkin olen ja mielestäni ihan mukaviin ihmisiin olen siellä tutustunut ja treffeillekin päässyt. 

Vierailija
155/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä tuohon kommentoin, vaikka taisin sen jo sanoakin, että minusta päivienkään väli viestittelyssä ei kyllä kerro kiinnostuksen puutteesta enkä sellaisen perusteella ole valmis heittämään hanskoja tiskiin. En itsekään ole kovin aktiivinen keskustelija enkä ihan oikeasti ehdi ja jaksa viestitellä ihan joka päivä, vaikka ihan oikeasti olisinkin kiinnostunut. Ja kun tilanne on tämä, että niitä keskusteluja välillä hiipuu ja sitten taas alkaa uudestaan, niin väistämättä käy niin, että keskustelukumppaneita tulee "vahingossa" liikaa. 

ap

Vierailija
156/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuommoista sattuu siellä, eikä siitä tarvi sen kummemmin ottaa paineita. Itseasiassa älä tee yhtään mitään, mikä ei itsestä tunnu rennolta ja luonnolliselta. Siten tulee paras tulos.

Vinkkejä ja neuvoja voisin antaa miljoonasti, mutta itse teet oman tarinasi ja turhilla varoitteluilla tai tarkoilla rajauksilla vaan voisi jokin hyvä tilaisuus jäädä väliin.

Hymy huulille vaan! :)

M38

Vierailija
157/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo finderella on kirjoitusten perusteella ihan täys h##o. Käynyt kaikki Helsingin miehet läpi varmaan.. Ja ihmettelee kun ei parisuhdetta löydy

Piti nyt siten silmällä vähän

-

Heinäkuu

"Minun on selvitettävä asiat Ronin kanssa, jotta voin katkaista reilusti välit muihin miehiin tai jatkaa heidän käyttöä laastaritoimintana."

Elokuu

"Nyt vaan en kykene tapaamaan Harria ainakaan siten, että menisin hänen luokseen viettämään iltaa ja yöksi...Ehkä vieläkin joku viisas olisi sitä mieltä, että olisi lopputuloksen kannalta kaikkein paras olla passiivinen Ronia kohtaan ja panostaa Harriin, joka on paperilla kaikin puolin täydellinen. Mutta tekisikö kukaan niin oikeasti minun sijassani? Miten pystyisi?"

-

Hmm. No, aikamoista saippuoopperaa näyttää olevan, ensivilkaisulla. Eikä edes ole nuori enää. Sen kun päätät että nyt toi, ja katkaiset yhteydet kaikkiin muihin. Mutta et tietenkään niin tee, ei se olisi yhtä jännää. Hei finde, kirjoittaisit tl:dr:n joka sivulle, niin voisi valita jonkun mielenkiintoisen sivun luettavaksi. Pelkkä otsikko ei oikein riitä.

PS.

Tuon luettuani, en odottaisi uskollista yksiavioisuutta sinulta. En kovin monta sivua tarkistanut, mutta jokaisessa oli useampi mies mielessä.

Kuka oikeasti osaisi toimia jotenkin pyhimyksellisesti vastaavassa tilanteessa? Että olen rakastunut, mutta juttu vaikuttaa aivan mahdottomalta ja mies katoaa. Ja sitten edes yritän keskittyä muuhun (koska seuraa on tarjolla), vaikka joudun itsekin myöntämään että deittailu on osittain laastaritoimintaa (aika monelle on). Ja sitten tämä rakkaudenkohde palaakin takaisin ja joudun puntaroimaan, että onko hän nyt tosissaan ja katkaisenko välit mukavaan mieheen, joka on ehkä minusta oikeasti kiinnostunut, ja jossa näen potentiaalia vaikken voikaan olla vielä täysillä mukana. En usko, että kovin paljon moraalisesti tasokkaampaa tarinaa saisi moni muukaan aikaiseksi.

Ja minä olen ollut aikaisemmin vuosikymmenen yksiavioisessa suhteessa. En näe vahvaa yhteyttä sinkkuelämän käyttäytymisellä siihen, miten toimii vakaassa parisuhteessa.

Ei tietenkään ole tosissaan, jos katoaa. Itsekin tiedät sen, mutta on vaan niin ihana mies että teeskentelet toisin.

Ei tarvitse olla pyhimys, pitää vaan päättää mitä haluaa, ja toimia sen mukaisesti. Sinä haluat tuota miestä, jota et saa.

Menneisyyden käytös on aina paras ennuste tulevalle käytökselle. Kun et saa sitä "Ronia", ja viimein alat olemaan "Harrin" kanssa vakavasti, paitsi että henkilöt ovat vaihtuneet siihen mennessä, sinulla menee vielä monta vuotta säätäessä. Niin sitten kun on rankkaa tai tylsää Harri2:en kanssa ja Roni laittaa viestiä, hups keikkaa kun asiat vaan tapahtui, eikä ollut tarkoitus että tässä näin kävisi, jne jne. Kenenkään ei tarvitse tietää. Senkin jälkeen tulet vakuuttamaan palstailijoille, että olet yksiavioinen ja uskollinen bla bla.

-

Elämä on ennalta arvattavaa ja yksinkertaista, ulkopuolisen silmin. En ole tuo joka nimittelee sinua.

Öh, en tunne tätä finderellan tapausta, mutta jos hän sanoo suhteessa ollessaan olevansa uskollinen, niin eikö se ole se mikä ennustaa suhteessa käyttäytymistä, eikä se miten toimii sinkkuna?

Lol. Ehkä sinisilmäinen pölvästi voi vakuuttua toisen sanoista. Tai semmoinen henkilö, joka haluaa uskoa valheisiin. "Sitten kun...niin toimin toisin kuin nyt..." Joopa joo.

Käytös, käytös on se joka kertoo jotain. Toiset pyörittävät miehiä/naisia, toiset etsivät sitä yhtä ilman pyörittämistä. Molemmat jatkavat tyylillään, ennemmin tai myöhemmin.

Lollol vain itsellesi. Olen tuo toinen jolle vastasit. Minä aikuisena ihmisenä ymmärrän eri tilanteet ja osaan käyttäytyä niiden mukaan. Sinkkuna toimin eri tavoin kuin suhteessa. Hirveän yksinkertaista ainakin itselleni.

Niin, mutta että saisit vielä muutkin uskomaan tähän yksisarviseen, niin se ei ole enää niin yksinkertaista. 

Onko se oikeasti nyt outoa ja harvinaista? Että vapaana on vapaa ja varattuna on varattu.

On se harvinaista että ihmiset muuttaa tapojaan. Se joka vapaana haluaa "olla villi" eli panna monen kanssa, se joka heittäytyy yhden jos toisenkin kanssa, haluaa tehdä sitä jatkossakin. Se joka vaalii suhteitaan, valitsee tarkasti ja pitkän kaavan mukaan, tekee niin jatkossakin. Tietysti jokainen vakuuttaa olevansa uskollinen, niin pettäjät kun kunnon ihmisetkin.

Vierailija
158/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella keskusteluun lisäten: Tottakai Finderella on uskollinen, kunhan vaan löytää ensin sen mallin näköisen, mallin pituisen miljonäärin itselleen. Ellei toki joskus joku miljardööri tule iskemään häntä, mutta se on sen ajan ongelma vasta.

Naulan kantaan. Todellisuudessa tyytyy jossain vaiheessa siihen mitä saa, ja sitä miestä tulee pettämään. Ei tietenkään voi kuvitella sitä tällä hetkellä, koska kuvittelee tulevaisuuden kuten sanoit (kuvainnollisesti).

Vierailija
159/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naulan kantaan. Todellisuudessa tyytyy jossain vaiheessa siihen mitä saa, ja sitä miestä tulee pettämään. Ei tietenkään voi kuvitella sitä tällä hetkellä, koska kuvittelee tulevaisuuden kuten sanoit (kuvainnollisesti).

Jep melko vastenmielisen kuvan antoi itsestään, mitä hänen blogia joskus lukaisin.

T: Mies, ei hänen tasoisensa tietenkään

Vierailija
160/166 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisevaa lienee se miten paljon ja miten olette viettäneet aikaa yhdessä tuon kuukauden aikana. Monta kertaa olette tavanneet, missä ja miten? Jos vaikkapa vain pari kertaa ja niistäkin suurin osa muuta tehden kuin keskustellen, niin voin jollain tasolla ymmärtää miehen näkökulman (olen itsekin mies).

Jos taas olette tapailleet useasti ja petihommat on mukana kuviossa, niin sanoisinn ettei mies ole kiinnostunut sinusta muuten kuin seksin osalta. Uutta matoa koukkuun.

Kiitos. Ollaan siis tavattu viikottain, toisinaan pari kertaa viikossa. Ollaan käyty syömässä, lenkillä ja seksikin kuvioissa. Taidan lopettaa tapailun tähän, jos miestä ei kerta nappaa.