Näkeekö ihastumisen silmistä?
Kommentit (18)
kyllä kiinnostuksen yleensä näkee silmistä, ja sehän on ihastusta. tai kerran kyllä eräs mies johon itse olin lääpälläni tuijotti minua jotain pari tuntia lähinnä hölmistyneenä, etten tiedä katsoiko hän hyvällä vai pahalla.. elämänkokemus on opettanut että aina toisen katseleminen on merkki kiinnostuksesta. kaverit ja ystävät ei sillä tavalla tuijottele niin pitkään
Mitenhän tuo on? Minua eilen katsoi mies silmiin ja räpytteli silmiään kun moikkasi minua. Olen joskus ennenkin yllättänyt hänet katselemasta itseäni. Tietenkin tämä on oletus että katselee eikä varma tieto. Hän ei kuitenkaan ole yhtä ihastunut tai ei lainkaan ihastunut vaikka minä olen häneen. Lähinnä luulen että hymyilee koska häntä huvittaa minun ihastuminen.
Kuten sanottu: Googleen sparkly eyes.
Näkeekö myös sen kun ihastus loppuu?
Vierailija kirjoitti:
Ja millaiselta se näyttää?
Silmistä näkee aivan kaiken, jos osaa katsoa. Kaikki ei näe, eikä tietyntyyppisten pidä tehdä turhia johtopäätelmiä.
Vaaditaan tietty herkkyys, että osaa lukea ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
:)
Olen katsonut niin monen ihmisen silmiin ja en osaa sanoa, milloin ihminen on ollut minuun ihastunut. Ehkä joskus ihmiset jotka ovat olleet ihastuneet minuun ovat alkaneet vältellä ja silloin ei tule silmin tuijoteltua.
Oletko nähnyt kun taka-aasikko tuijottaa kuin ties mikä ennenkuin kuin alkaa häiriköimään miesasiakkaan perässö?
Oletko nähnyt kun taka-aasikko tuijottaa kuin ties mikä ennenkuin kuin alkaa häiriköimään miesasiakkaan perässö?
Mikä tilanne? Jos joku on katsonut sinua silmiin niin hän on kyllä huomannut että olet ihastunut.