onko kukaan koskaan voittanut veikkauksen netti arvalla? vai onkohan " kusetusta"
pelasin juuri 300e ja mitään en voittanut. iski Peli himo päälle ja luulin tyhmänä jotain voittavani. Onpahan selittelemistä miehelle mihin on 300e tililtä lähteny. prkl...
Kommentit (21)
joka ikinen kerta...pikkusummia tosin =)
nettiarpoja ostellu useammalla satasella ja pikku voittoja tullu pelkästään 0,5-3,0 e.
Kahdeksan euroa äsken kahden euron arvalla, joku noita uusia. Lopetin välittömästi, juuri siksi, ettei käy kuten ap:lla. Päätin etukäteen, että ostan arpoja neljällä eurolla enkä yhtään enempää. Ostin lopulta kolmella, toisella euron arvalla sain sen euron takaisin ja päätin lopettaa kun olin voitolla tarpeesi. Ap, laita pelirajoitus itsellesi välittömästi. Tuo on huolestuttavaa.
Olen voittanut 300 euroa 3 euron arvasta. Piti pyytää poikaystäväkin tarkistamaan näenkö oikein. :D
Kerran voitin hyvä sää -arvasta 50€ ja nettipingosta voitin 60€. Jotain alle kympin voittoja myös joskus sattunut kohdalle.
Lapsenikin hyötyi isotätinsä isohkosta voitosta.
Kerran voitin Onnensanoista 100 €.
voitin pari vuota sitten veikkauksen nettisivuilla arvalla 1000e :D saatiin maksettua laskuja pois ja ostettua uusi kamera yms. sen jälkeen tullut jotain pienempiä tyyliin 15e ja 4 e
Parista eurosta sataseen on arpojen voitot olleet. Parilla eurolla yleensä pelaan samalla kun uusin loton. Saatan ottaa myös silloin tällöin kenoa pari riviä.
en todellakaa mitään edes 10 euroa, max 4e
Ei ole. Ennen bingouudistuksia minipotteja. Nyt pelkille boteille nekij voitot. Ja enemmän kun tulokset pitää varmistaa rosvokäsien vuoksi.
Olen montakin kertaa, mutta vain niin pieniä voittoja, että olen hyvinkin tappiolla. Selvyyden vuoksi sanon, että pelaan vain pari euroa muutaman kuukauden välein, en siis todellakaan paljon.
Kuinka idiootteja te olette. Satasilla pelataan veikkauksen arpoja ja kuulemma ei ole varaa sijoittaa. Sijoittamalla fiksusti saa erittäin suurella todennäköisyydellä reippaasti enemmän rahaa.
Ei voita sieltä mitään uskokaa jo. Valtion oma lisävero. Kaikki keksittyjä voittotqrinoita. Ei ole ketään voittajaa! Digitaalisaatiolla pidetään huoli aina menee ohi. Joka pelissä.
Parin vuosikymmenen aikana on varmasti useita tuhansia euroja tullut laitettua arpoihin.
Suurin kertavoitto muistaakseni 50 markkaa. Euroaikaan en ole edes kymppiä saanut.
Ihan qusetusta kaikki arvat.
2×100e on tullu ja muuten 1-20e voittoja. Pelaan n.10e/kk et häviöllä tässä ollaan.
Kalabaliikki- arvalla 456€ voitto.
Olen pelannut varmaan kaikkia veikkauksen pelejä siellä ja niitä arpojakin innostunut " raaputtamaan" ...Pari pientä voittoa arvoista voittanut, oliskohan suurin voitto ollut 20¿ ;)