Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukupin koko

Vierailija
31.07.2017 |

Olen hankkimassa kuukuppia, mutta en ole varma mikä koko minulle sopisi parhaiten. Ohjeissa sanotaan, että isompi kuppi on runsaaseen vuotoon ja synnyttäneille ja toisinpäin? Entä jos olen melko nuori enkä ole synnyttänyt, mutta vuoto on melko runsasta? Mahtuukohan isompi kuppi minulle tai tuleekohan kuukautiseni yli pienemmästä koosta? Jos teillä on kokemuksia nii olisi kiva saada apua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin mahdollinen. Senkin kanssa joutuu käyttämään välillä liukuvoidetta. Ihan aikuinen nainen olen. Muuten tosi näppärä. Ei mitään hajuongelmia ja matkailukin sujuu huomattavasti helpommin.

Vierailija
2/8 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pientä kuppia voi tyhjentää useammin. Minä olen synnyttänyt ja täysi työ on ollut pienintä kuppia viikatessa. En voi kuvitella kuinka saisin isomman kupin sisääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan vuodon määrästä, kuinka usein tarvitsee tyhejntää. Pienintäkään ei niukemmalla kuin kerran vuorokaudessa.

Vierailija
4/8 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomman ja pienemmän halkaisijassa ei ole loppujen lopuksi kovin suurta eroa. Esim. lunetella halkaisijan ero on 5mm, eli kahdesti kokoontaitellun kupposen läpimitta on huikeat pari milliä isompi. Se sisälle ähräämisen määrä on aika vakio koosta riippumatta, se on omalla tavallaan hankalaa joka tapauksessa. Emättimen sisus sitten joustaa kyllä. Jos voit olla yhdynnässä keskikokoisen miehen kanssa tuskitta, voit käyttää kumpaa kuppia vain.

Jos vuoto on runsasta, ei isokaan kuppi tarjoa pitkiä vaihtovälejä. Eli siinä mielessä voit aloittaa pienelläkin.

Vierailija
5/8 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on runsas vuoto, ehdottomasti isompi. Itselläni oli eka kuppi pieni Lunette, ostin sen kun en ole synnyttänyt ja on aika tiukat paikat. Pelkäsin ettei isompi mene sisään sovinnolla. Kun kuppi sitten vuosien myötä tummui, ostin uuden, tällä kertaa isomman. Ei ole mitään eroa siinä miten sen taiteltuna saa sisään, mutta ei tarvi runsaimpana päivänäkään käydä 2 tunnin välein tyhjennyksellä...

Vierailija
6/8 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehtolitra vähintään

Vierailija
7/8 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä pientä kuppia voi tyhjentää useammin. Minä olen synnyttänyt ja täysi työ on ollut pienintä kuppia viikatessa. En voi kuvitella kuinka saisin isomman kupin sisääni.

Isompi kuppi on itseasiassa helpompi viikata, sillä pienempi rävähtää helpommin auki siinä asetteluvaiheessa ennen aikojaan. Alateitse synnyttäneen värkkiin mahtuu sataprosenttisella varmuudella kakkosmalli. Minä käytän rinnakkain sujuvasti molempia kokoja, ero käytössä on lähes mitätön, suurempi henkisellä puolella.

Vierailija
8/8 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan