Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisista miehistä kiltit ja ujot naiset tykkäävät ?

Vierailija
31.07.2017 |

Mietin vaan että pitävätkö menevistä ja suulaista miehistä vai sitten kilteistä ja ujohkoista miehistä ?

Jos kilteistä miehistä niin suhde saattaa jäädä kokonaan syntymättä tai ainakin lähtee käyntiin hitaasti kun kumpikaan ei tee aloitetta ihan heti ?

Vai tietääkö sen vain että nyt on oikea ihminen kohdattu ja molemmat ovat heti luontevia ja viihtyvät toistensa seurassa jos kiltit kohtaavat ?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ikävä totuus on se että yleensä kaikki naiset preferoivat enemmän niitä suulaita ja häiritsevän aktiivisia miehiä, toki ns. kiltit naapurintytöt vastustelevat hieman enemmän, vain lopulta antautuakseen kuitenkin. Niissä karkeloissa kiltit ja rauhallisemmat kundit jäävät statistin osaan.

Vierailija
2/48 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ikävä totuus on se että yleensä kaikki naiset preferoivat enemmän niitä suulaita ja häiritsevän aktiivisia miehiä, toki ns. kiltit naapurintytöt vastustelevat hieman enemmän, vain lopulta antautuakseen kuitenkin. Niissä karkeloissa kiltit ja rauhallisemmat kundit jäävät statistin osaan.

Hiljaa uikuttaen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilteistä ja ujoista. Ja juu, suhteet jää syntymättä. 

Vierailija
4/48 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttejä ja ujoja miehiä. Menin tällaisen kanssa naimisiinkin. Onneksi ennen somen syntyä, koska jos olisin lukenut näitä nettikirjoitteluja olisin luultavasti jäänyt vanhaksi piiaksi ihan kauhusta näiden sävyä kohtaan. Joka on peräisin omien sanojensa mukaan kilteiltä miehiltä.

Vierailija
5/48 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Itse en ole koskaan tykännyt liian omahyväisistämiehistä. Periaatteessa rohkeutta saa olla sen verran, että uskaltaa tulla juttelemaan, tai hakeutua seuraan. Mutta ei tarvi olla mikään moottoriturpa. Ei naiset halua miestä, joka on joka naisen perään. Vaan ymmärtäväisen ja perusmukavan.

Vierailija
6/48 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilteistä ja ujoista. Keräsin rohkeuteni ja pokasin sellaisen. Yhä yhdessä.

Vierailija
7/48 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiltti nainen hiukan rohkaisisi kilttiä miestä niin...suhde lähtisi paremmin käyntiin..eihän se ujo mies voi ilkeä olla jos osoitat kiinnostuksesi joten anna mennä vaan

Vierailija
8/48 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minullakin. Opiskeluaikana pyysin yhden mielenkiintoisen kiltin opiskelijapojan marjapiirakalle ja teelle muttei hän ollut minusta sen enempää kiinnostunut. Oli ilmeisesti lähinnä vaivautunut myöhemmin minut nähdessään.

Yhden kanssa vilkuilimme puolin ja toisin puoli vuotta mutta mitään ei tapahtunut.

Tuli kyllä mieleen että olen jotenkin outo kun paikkakunnalla käymässä ollut kaverini iski miehen kapakasta ja harrasti äänistä päätellen intohimoista yhden yön seksiä yksiössäni. Hän ei ollut silloinkaan mikään puutarhan kaunein ruusu. Itse en päässyt ikinä yhteenkään yhdenyönjuttutilanteeseen kohtuullisen selvän miehen kanssa. Liian kännisen örvellystä en jaksanut katsella.

Vierailija
9/48 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattisista.

Vierailija
10/48 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollisesta miehestä, joka ei kuitenkaan "kiltittele ja ujottele", vaan osaa kohdella naisena (ei hiirulaisena). En myöskään itse kiltittele kumppaniani. Normaali ihminen, jolla on hyvä moraali?

Vierailija
11/48 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinem, puhelias, rauhallinen, joka tykkää läheisyydestä ja on spontaani :)

Vierailija
12/48 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltistä ja ujosta. Kannatti avata suuni kun näin että hän katsoi minua, nyt ollaan yhdessä.

Kävi juuri noin, että luontevasti todettiin että nyt se löytyi.

Vierailija
13/48 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisistä ja fiksuista herrasmiehistä.

Vierailija
14/48 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisistä ja rauhallisista ja normaaleista miehistä..ei mistään autolla pullistelijoista tai Extreme urheilijoista..kyllä sen tietää että viihtyy toisen seurassa ja hymy irtoaa ..luontevasti..sitten vaan treffeille jollain verukkeella

Vierailija
15/48 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sytyn (valitettavasti) vaan tuhmista pojista ja pelimiehistä :( Kunnon miehet ei kiinnosta.

Vierailija
16/48 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minullakin. Opiskeluaikana pyysin yhden mielenkiintoisen kiltin opiskelijapojan marjapiirakalle ja teelle muttei hän ollut minusta sen enempää kiinnostunut. Oli ilmeisesti lähinnä vaivautunut myöhemmin minut nähdessään.

Yhden kanssa vilkuilimme puolin ja toisin puoli vuotta mutta mitään ei tapahtunut.

Tuli kyllä mieleen että olen jotenkin outo kun paikkakunnalla käymässä ollut kaverini iski miehen kapakasta ja harrasti äänistä päätellen intohimoista yhden yön seksiä yksiössäni. Hän ei ollut silloinkaan mikään puutarhan kaunein ruusu. Itse en päässyt ikinä yhteenkään yhdenyönjuttutilanteeseen kohtuullisen selvän miehen kanssa. Liian kännisen örvellystä en jaksanut katsella.

Miksei minua ole ikinä pyydetty marjapiirakalle ja teelle?

Vierailija
17/48 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiltti nainen hiukan rohkaisisi kilttiä miestä niin...suhde lähtisi paremmin käyntiin..eihän se ujo mies voi ilkeä olla jos osoitat kiinnostuksesi joten anna mennä vaan

En ole erityisen ujo vaan välttelen sinua ja ahdistun jo yli vuoden jatkuneen ihastuneen käytöksesi vuoksi, kilttimies.

Oletko kokeillut ihan vain uskoa että sinua väistelevä ihastuksesi kohde ei ehkä aikuisten oikeesti olekaan ihastunut sinuun vaan kokee käytöksesi ahdistelun rajoilla olevaksi?

Vierailija
18/48 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilteistä ja ujoista tietenkin. Itse en kai sitten olekaan vissiin tarpeeksi "kiltti enkä ujo" kun koskaan ei ole sitä ongelmaa ollut ettei suhdetta olisi päässyt syntymään :D

Itse en kyllä syty semmoisista "puheliaista" (varsinkaan jos ei ole mitään sanottavaa, ja niin se usein näillä on) ja muut jyräävistä miehistä alkuunkaan. Haluan vierelleni jonkun empaattisen ja ajattelevaisen.

Vierailija
19/48 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hiljainen ja ujo nainen ja kuntosalilla tai juoksulenkillä saati missään kaupassa en uskaltaisi pyytää ketään treffeille. Sen takia tykkään, että mies osaa olla aktiivinen ja pyytää ulos. Sellainen reipas ja huumorintajuinen aktiivinen mies on minun makuuni =)

Vierailija
20/48 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei minua ole ikinä pyydetty marjapiirakalle ja teelle?

Kyllä sut vielä pyydetään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä