Mistä sinkku voisi etsiä matkaseuraa?
Onko jotain sivustoja olemassa?
Kyllä yksinkin pärjäisi, mutta jotenkin tuntuu, että samanhenkinen, ei edes tuttu olisi mukava reissukaverina. Ja tietysti että hotelli/huoneisto olisi edullisempi varata.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäilyttäisi lähteä ventovieraan kanssa reissuun kahdestaan.
M23
Tietenkin voisi tavata ja tutustua ensin, se olisi tarkoitus.
Ap, N49 (elämää on jo takana ja kaikenlaisia kokemuksia)
Mistäpäin olet ap? Tääl olis samanikäinen nainen vailla matkaseuraa. Voitas yhes houkutella jotkut kivat miehet matkaan vaikka risteilylle?
Vierailija kirjoitti:
Mistäpäin olet ap? Tääl olis samanikäinen nainen vailla matkaseuraa. Voitas yhes houkutella jotkut kivat miehet matkaan vaikka risteilylle?
Haa, no en nyt ihan miehiä ensimmäisenä ajatellut, mutta miksei. Ja syyskuussa ajattelin Italia/Espanja/Kreikka -suuntaa, ei ihan risteilylle. Helsingistä.
Ap
En ikinä menisi samaan hotellihuoneeseen täysin tuntemattoman kanssa...en ikinä !!!
Miksi pitää olla seuralainen? Ärsyttää vaan kun pitää koko ajan hölöttää ja kuunnella toisen hölötystä. Ihaninta lomassa on se että saa olla rauhassa ja tehdä mitä huvittaa koska huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä menisi samaan hotellihuoneeseen täysin tuntemattoman kanssa...en ikinä !!!
Asia selvä.
Ap
Aikoinaan löysin netistä kaverin pidemmälle reissulle. Kerran treffattiin ennen matkaa ja sitten vietettiinkin 2kk kimpassa pitkin Espanjaa. Yhteyksissä ollaan edelleen!
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan löysin netistä kaverin pidemmälle reissulle. Kerran treffattiin ennen matkaa ja sitten vietettiinkin 2kk kimpassa pitkin Espanjaa. Yhteyksissä ollaan edelleen!
Ja tää löytö siis suomi24:lta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla seuralainen? Ärsyttää vaan kun pitää koko ajan hölöttää ja kuunnella toisen hölötystä. Ihaninta lomassa on se että saa olla rauhassa ja tehdä mitä huvittaa koska huvittaa.
Sullapa on huonoja kokemuksia. Siihen välimaastoon mahtuu vaikka mitä ja toisen kanssa voi "olla" ja saada vaikka miten paljon omaa tilaa.
Etkö ikinä ole kohdannut ihmistä jonka kanssa voi lomalla sopia esim. että nähdään illallisella tai vuokrataan yhdessä auto, ajetaan jonnekin ja kumpikin touhuaa omiaan kunnes palataan samaa matkaa.
Mut ei se mitään, jokainen matkustaa kuten tahtoo ja kenen kanssa tahtoo. Mulle käy vähän kaikki, käytännössä matkustan yksin aikataulujen vuoksi. Mut olisi kiva jos olisi joku jonka kanssa lähteä joskus vaikka La Scalaan tai Royal Shakespeare Companyn esitystä katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen itse hiukan arkajalka ja luulen että jättäisin asioita tekemättä jos olisin yksin matkalla. Ja yksin olen niin paljon, että olisi mukava jos joku välillä hölöttäisi. Ei kai sitä 24/7 tarvitsisi asioita tehdä.
Ap
Ap, jos haet joltain sivustolta matkaseuraa, ei ainakaan kannata mainita tuota sinkkuutta ilmoituksessa. Jotkut voi luulla, että etsit matkakumppaniksi pelkästään mieshenkilöä ja voisit olla valmis myös romanssiin.
Mä olen löytänyt pari kertaa suomi24:ltä. En kyllä enää lähtisi täysin tuntemattoman kanssa matkaan, mielummin matkustan yksin. Viihdyn paremmin yksin muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos haet joltain sivustolta matkaseuraa, ei ainakaan kannata mainita tuota sinkkuutta ilmoituksessa. Jotkut voi luulla, että etsit matkakumppaniksi pelkästään mieshenkilöä ja voisit olla valmis myös romanssiin.
En sitäkään vastustelisi, mutta hyvin epätodennäköistä.
Täällä mainittu Sinkkumatkaajat vaikutti hyvältä, siellä voi määritellä etsiikö miestä vai naista matkakaveriksi.
No nyt on on perustettu uusi keskusteluryhmä matkailua suunnitteleville sinkuille, ei pelkästään seuranhakua vaan vinkkien jakamiseen ja kokemusten kertomiseen.
https ://www.facebook.com/groups/4934936103214608/permalink/4939579332750285/
Vähän epäilyttäisi lähteä ventovieraan kanssa reissuun kahdestaan.
M23