Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri tuli vastaan mun t-paita päällä!!

Vierailija
31.07.2017 |

Vein toissapäivänä sen roskiin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai roskiksesta ottaa, jos kelpaa. Mä oletin jo, että sun aloituksessa kertoisit paitasi kadonneen mystisesti pyykkitelineeltä ja yllättäen seuraavana päivänä naapuri tulee se päällä vastaan.

Vierailija
2/22 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Jos mä olen paitani roskaksi luokitellut ja päättänyt hankkiutua siitä eroon niin en haluaisi nähdä sitä enää kenenkään päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan seuraavan kerran repiä riekaleiksi tai saksilla paloitella niin ei kukaan pysty sitten käyttämään sitä.

Vierailija
4/22 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Jos mä olen paitani roskaksi luokitellut ja päättänyt hankkiutua siitä eroon niin en haluaisi nähdä sitä enää kenenkään päällä.

Mielestäni päätäntävaltasi loppui, kun päätit hylätä sen paidan. Et voi määrätä enää sellaisen esineen käytöstä, josta olet jo luopunut.

Vierailija
5/22 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Niinpä niin, nyt harmittaa kun en vaikka esimerkiksi polttanut nuotiolla.

Vierailija
6/22 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni päätäntävaltasi loppui, kun päätit hylätä sen paidan. Et voi määrätä enää sellaisen esineen käytöstä, josta olet jo luopunut.

Roskiinkajoamista. Onko naapurilla pakkomielle.

Vierailija
7/22 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen roska on toisen aarre.

Vierailija
8/22 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiilit kuuluu viedä tekstiilijätekierrätykseen.

Vierailija
9/22 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa kai roskiksesta ottaa, jos kelpaa. Mä oletin jo, että sun aloituksessa kertoisit paitasi kadonneen mystisesti pyykkitelineeltä ja yllättäen seuraavana päivänä naapuri tulee se päällä vastaan.

Niin minäkin luulin ja nauroin sille. Toi roskisjuttu nyt lässäytti tän jutun ihan tyystin. 

Vierailija
10/22 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä enemmän lässähti siitä, että roskikseen vietyä ei saisi kukaan ottaa.

Vierailija
11/22 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstiilit kuuluu viedä tekstiilijätekierrätykseen.

No enpä ole ennen moisesta kuullutkaan. Tähän mennessä ajatellut roskiin lajiteltavan t-paidan kuuluvan sekajätteisiin. ap

Vierailija
12/22 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskat kuuluvat roskayhtiölle ja varsinkin nykyään roskat ovat polttoainetta ja arvotavaraa.

Vierailija
13/22 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä enemmän lässähti siitä, että roskikseen vietyä ei saisi kukaan ottaa.

Inhottavaa ajatella naapurin dyykkaamassa kuukautissiteitäni.

Vierailija
14/22 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskat kuuluvat roskayhtiölle ja varsinkin nykyään roskat ovat polttoainetta ja arvotavaraa.

Noin minäkin ajattelen. T-paita on jäteyhtiölle lahjoitettu eikä naapurille, koska se oli sekajätteissä joka poltetaan.

Vierailija
15/22 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin minäkin ajattelen. T-paita on jäteyhtiölle lahjoitettu eikä naapurille, koska se oli sekajätteissä joka poltetaan.

Jos energian hinta nousee niin voi käydä niin että roskayhtiöt noutavat roskat ilmaiseksi ja myyvät ne voimayhtiölle rahoittaen näin roskien noudon.

Vierailija
16/22 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kerran erään varkaan ovelle. Hän avasi ovensa minun t-paitani päällänsä. Kysyin asiaa suoraan. Toinen vastasi, että ihan on hänen oma paitansa. Ei ollut. Arvatkaa vaan käytinkö enää paitaa vaikka hankin sen takaisin?

Vierailija
17/22 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia paitojahan ei voi olla olemassa? Vai oliko joku kotikutoinen tekele?

Vierailija
18/22 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita on kiellettyä viedä roskiksiin, etkö ole kuullut lakimuutoksesta, ne on vietävä kierrätykseeen. Mistäs muuten tiedät etä ette ole ostaneet samanlaista t paitaa samasta kaupasta? 

Vierailija
19/22 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jätteenkeräysastiat ovat keräysfirman omaisuutta, ja niihin laitettu tavara myös. Joten naapurisi on varas. Tekstiilijätteen saa laittaa sekajätteeseen, jos sekajäte menee polttolaitokseen. Kaatopaikalle tekstiilejä ei saa viedä.

Vierailija
20/22 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUE "kÄYTÄNNÖN LAKITIETO" tuomari vastaa kysymykseen : Maija vei miehensä lempinahkatakin roskikseen. Naapurin Matti otti sen sieltä. Voiko mies vaatia takkia takaisin? Ei voi .Maija on heittänyt takin pois. Hylätyn tavaran saa ottaa.