Miksi palstalla epäillään niin helposti mt-ongelmaiseksi
jos pohtii jotain asiaa perusteellisesti keskustelussa. Pohdiskelija on hirveän ahdistunut kuulemma kun miettii jotain "turhaa" asiaa niin kauheasti. Eikö muut sitten mieti mitään vaan suorittavat jokaisen päivän laput silmillä?
Kommentit (23)
Kun kyvyt eivät riitä ajatteluun ja argumentointiin, voi sanoa toisen olevan per-su, vassari, incel, fema-kko tai mt-ongelmainen. Siitä tulee fiksu olo.
Vierailija kirjoitti:
Se on helpoin vastaus silloin kun kirjoittajan maailmankuva ei vastaa omaansa.
Täällä nyt haukutaan kaikki pystyyn, milloin milläkin diagnoosilla.
Ap on palstahullu joka kirjoittaa säännöllisesti tänne. Hänellä on ongelmia kuten ahdistuneisuus joka on itse kehitelty. Onneksi ap ei ole puppa joka on kehitysvammainen.
En oikein keksi muitakaan paikkoja asioiden pohdiskeluun yleisön kanssa kuin tämä tai tekoäly. Ei ole oikein sopivaa mennä vaikka torille tai bussiin huutelemaan ihmisille mitä mieltä he ovat talousasioista tai politiikasta. Mikä muu paikka kuin keskustelupalsta on tarkoitettu pohdintoja varten?
Koska jokainen palstan nainen kärsii mt-ongelmista.
JOKAINEN.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa. Minulla ei ole enää sitä neljä vuotiaan kyselykautta, jossa kysyn monta kertaa päivässä miksi...
Vierailija kirjoitti:
Ap on palstahullu joka kirjoittaa säännöllisesti tänne. Hänellä on ongelmia kuten ahdistuneisuus joka on itse kehitelty. Onneksi ap ei ole puppa joka on kehitysvammainen.
Eli olet itsekin palstahullu.
Ei kukaan selväjärkinen vietä aikaansa palstalla
Vierailija kirjoitti:
JOKAINEN.
Onko siinä muuten jotain väärää? Monet menestyneet ihmiset kärsivät mt-ongelmista ja se voi olla väylä suurempaan ymmärrykseen. Ajattelen, siis olen olemassa. Cognito ergo sum. ap
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa. Minulla ei ole enää sitä neljä vuotiaan kyselykautta, jossa kysyn monta kertaa päivässä miksi...
Jostain syystä sinäkin olet silti täällä :D
Koska tälläiset suositut anynoomit palstat ovat nykyajan avoin mielisairaala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet itsekin palstahullu.
Vain väliaikaisesti eli sadepäivinä. Ja pidän välillä kuukausien kestäviä taukoja koska on olemassa myös oikea elämä.
Vierailija kirjoitti:
JOKAINEN.
Eiköhän se ole kuule te miehet jotka täällä päivästä toiseen huutelee ja halveksii. Mielenterveysongelmaisia kun olette!
Vierailija kirjoitti:
JOKAINEN.
Minulla on diagnosoitu epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö ja kun se oma sairaudentunto puuttuu ei tunnisteta sitä käytöstä josta syytetään muita. Suurin osa täällä pyörivistä naisista ovat narsisteja. He esittävät uhreja ja nauttivat siitä kun saavat myötätuntoa ja hurraavat kun joku ilkeyttään hyökkään jonkun kimppuun, palstan yleisin haukkusana on mies ja sitä käytetään myös naisiin, joilla on epätoivottuja mielipiteitä siihen uhritarinaan.
Pakkomielteisyys ja jankuttaminen ovat psykoodisairauden oireita.
Ei se minun syytäni ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan selväjärkinen vietä aikaansa palstalla
Tätä olin myös kirjoittamassa. Voisin aikani viettää paljon terveemmin. Jos olisi harrastuksia ja ystäviä enkä outo introvertti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä sinäkin olet silti täällä :D
heko heko ku olet hauska
Epäily on usein täysin aiheellista, koska ei kai täällä juuri kellään ole ns. terveen papereita?
Se on helpoin vastaus silloin kun kirjoittajan maailmankuva ei vastaa omaansa.