Miksi ihastuneena on niin vaikea katsoo silmiin?
Muutenkin kanssakäyminen vaikeutuu kun tykästyy. Ennen oli niin hauskaa yhdessä, nyt vaan kiusaantunut olo :(
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tarkentakaas vähän, miten sen ihastumisen oikeesti näkee silmistä? Mä oon nimittäin luullu olevani turvassa, mutta ne, joihin olen ihastunut, ovatkin saattaneet tajuta mitä tunnen! Eli mistä on kyse, onko tämä ihan todellinen ilmiö?
Hymyilevät ja kimmeltävät silmät, laajentuneet pupillit. Googleen "sparkling eyes"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkentakaas vähän, miten sen ihastumisen oikeesti näkee silmistä? Mä oon nimittäin luullu olevani turvassa, mutta ne, joihin olen ihastunut, ovatkin saattaneet tajuta mitä tunnen! Eli mistä on kyse, onko tämä ihan todellinen ilmiö?
Hymyilevät ja kimmeltävät silmät, laajentuneet pupillit. Googleen "sparkling eyes"
No ei nuo pupillit kyllä mun mielestä eroa normaaleista mitenkään, tai ehkä vähän, mutta ei sitä arkitilanteessa ehdi kuitenkaan huomaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nuo pupillit kyllä mun mielestä eroa normaaleista mitenkään, tai ehkä vähän, mutta ei sitä arkitilanteessa ehdi kuitenkaan huomaamaan.
No ei se silti tarkoita, etteikö sitä tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se silti tarkoita, etteikö sitä tapahtuisi.
Jees män? Mutta älkää väittäkö että huomasitte sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen niin ihastunut erääseen naiseen, että välillä puristaa rinnasta sen takia. Pystyn katsomaan häntä silmiin, mutta tuntuu ettei omassa päässä toimi tällöin mikään, sekoilee vain sanoissaan eikä osaa olla oma itsensä. Varmaan joku ulkopuolinen on jo asian tajunnut, mutta en pysty muuttamaan käytöstäni, vaikka tiedostankin asian.
Mä olen huomannut että mun ihastuksen kohteella (mies) on välillä sellanen utuinen lammasmainen katse kun meidän katseet kohtaa. Paljon katsellaan toisiamme silmiin ❤️ Välillä koko maailma katoaa kun tuijotellaan toisiamme ❤️ Kerran juttelimme ja tuijottimme toisiamme. Seuraavan kerran kun nähtiin ja viittasin meidän edelliseen keskusteluun mitä hän oli sanonut, niin mies sanoi "en edes muista mitä sanoin, katsoin vain sua ku sulla oli posket niin punaiset". 😊 Eli nähtävästi hänelläkin joitain tunteita on mua kohtaan jos ei muista mistä juttelimme, ei ole hänen tapaistaan ☺️
Näen ensi viikolla yhden miehen ja jos hän ei ehdota mitään, on minun rohkaistuttava se tekemään. Pitää harjoitella silmiin katsomista. Syvälle silmiin ja vaan ehdottaa...jotain.