Tunnen olevani epäonnistunut lastenhoitaja, päivän päätteeksi kysyin mikä oli kivointa ja vastaus "bussissa napin painaminen"
Vein siis 5- ja 7-vuotiaat koiramäkeen. En odottanut että tuo olisi ollut ihan kohokohta :(
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Vein siis 5- ja 7-vuotiaat koiramäkeen. En odottanut että tuo olisi ollut ihan kohokohta :(
Tuo on sitä lasten tajunnanvirtaa. 😂
Olit varmasti mahtava hoitotäti,
lasten tokaisut ei ole tärkeitä,
ei ole oikein vielä edes sanavarastoa.
Lapset on tuollaisia, minusta tuo on söpöä. Onhan se jännää kun pääsee linja-autolla seikkailemaan ja saa auton pysähtymään kun ihan itse saa painaa nappia.
Myöhemmin muistavat muutakin, joten älä huolestu.
Mun lapselta kysyttiin 8-vuotiaana mikä oli paras joululahja. Se ei ollu 100 euron legosetti, ei lumilauta tai muu arvokas vaan 50 sentin pehmolelu jonka mummo oli ostanut kirppikseltä.
Lapset sanoa tokaisevat sen mitä ekana mieleen tulee. Älä huoli, oli varmasti oikein mukavaa ja tykkäävät sinusta kun veit heidät sinne.
Aikuisetkin muistaa usein jostain hienosta ulkomaan kohteesta parhaiten sen, että siellä syötiin hyvää jäätelöä! :)
Lapsilla on ihana kyky osata iloita pienistä jutuista. Ne on aikuiset vain, jotka monimutkaistaa asiaa kuvittelemalla, että lapselle pitäisi keksiä jotain huikeita elämyksiä.
Sitä paitsi napin painaminenhan on mahtavaa, kun sillä saa kokonaisen ison bussin pysähtymään! Jokseenkin kaikki pikkulapset haluavat painaa nappia, oli se bussin tai hissin tai kaupan vaa'an nappi.
Tuttua. Korkeasaaressa mielenkiintoisin eläin taaperon mielestä oli aivan tavallinen maatiaiskana. Kaupunkilaislapsi, mutta oli nähnyt kuvan kanasta jossain satukirjassaan, nyt sitten ihan livenä, mahtavaa!
Lapset on kiittämättömiä ja ärsyttäviä. Ei niille kelpaa mikään.
Olen vienyt siskontyttöä Lintsille, Hoploppiin, Korkeasaareen... Arvatkaapa mikä on kuitenkin paras paikka missä olemme yhdessä käyneet? Kauppa. Siis ihan Prisma.
Sattuuhan sitä...
Minä kävin aikoinaan 3 vuotiaan kanssa särkänniemessä eläintarhan puolella ja muutamissa pikku laitteissakin. Parasta sillä reissulla oli se kun ohi kävellyt poni kakkasi.
Se kerrottiin ensimmäisenä kotona isälle ja se muistettiin vielä seuraavana talvenakin, kun se hevonen kakkasi...
äiti
Vierailija kirjoitti:
Lapset on kiittämättömiä ja ärsyttäviä. Ei niille kelpaa mikään.
Tästä syystä me ei enää viedäkään lapsia yhtään mihinkään. Legolandissa poika halusi istua jossain ihme penkillä ja kun oltiin Lintsillä niin lapset räpläsi vaan puhelimiaan (jotka oli silloin uusia).
Vierailija kirjoitti:
Aikuisetkin muistaa usein jostain hienosta ulkomaan kohteesta parhaiten sen, että siellä syötiin hyvää jäätelöä! :)
Hahhahaa, olin just tulossa kertomaan, että mun mielestä Kroatiassa parasta oli jäätelökahvi! :D T. N30
:DDDDD Ihana ketju!!
Me säästettiin pitkään ja hartaasti, että saatiin vietyä esikoinen Puuhamaahan. Reissu meni muuten tosi kivasti, mutta poika ei oikein innostunut mistään aktiviteetista paikan päällä, kunnes ruvettiin tekemään lähtöä- silloin hän bongasi tuikitavallisen HIEKKALAATIKON ja vietti siellä ikimuistoiset hetket. :'D
Käytiin 6-vuotiaan kanssa tivolissa. Paras laite kaikista oli pomppulinna.
Käytiin saman 6-vuotiaan kanssa sirkuksessa. Parasta oli hattara.
5-vuotiaana kotieläinpuistossa parasta oli lasten hiekkalaatikossa ollut kaivuri.
Lapset on vähän tommosia.